Stel je persoonlijke vraag #17

Ooh op die manier! Ja dat is ook prima, maar ik vind elke optie behalve advertenties wel oke.

1 like

linkjes, maar ads mag ook wat mij betreft

zo’n bedrag vind ik lastig in te schatten. mijn forumgedrag is met de laatste jaren flink veranderd haha, ik forum veel minder en soms met weken helemaal niet
soms heb ik 2 dagen ineens wel tijd bijv. en ben ik dan 2 dagen meer aan het meepraten

2 likes

Wat mij betreft zijn hier meerdere antwoorden mogelijk
Bijvoorbeeld 2 euro voor iedereen en 4 euro voor de extra’s, dat je nog keuze hebt.
Affiliate links ook prima (heb de uitleg hierboven gelezen want wist daarvoor niet eens wat het was), beïnvloedt de leesbaarheid namelijk niet
Advertenties daarentegen wel denk ik, dus daar zou ik niet zo’n fan van zijn

1 like

heb jij sinds februari ongeveer (begin corona tijd) geshopt?
en dan heb ik het over fashionnnn

• nee helemaal niks!
  • ja online
  • ja in een fysieke winkel
  • ja online en in een fysieke winkel

0 stemmers

Het was wel echt nodig

1 like

Nooit over nagedacht dat dit forum ook kosten met zich meebracht dus thanks voor het sponsoren (@Nescio)! Ik ben vooral ook heel benieuwd hoeveel de affiliate links opleveren want volgens mij dient het forum wel als een goede influencer haha. Verder ben ik bereid om maandelijks te betalen, maar ben ik er wel voor dat het forum voor elke forummer toegankelijk moet blijven en dat wel/geen bijdrage geen invloed zou moeten hebben op de toegankelijkheid/forum ervaring.
Mijn voorkeur zou dan zijn affiliate links + vrijwillige (maandelijkse) bijdrage

25 likes

Kan volgens mij via petje af! Zou ook handig kunnen zijn

1 like

Iedereen een tikkie sturen voor 2 euro. En dan allemaal gaan janken in het gierige acties topic dat we een tikkie van 2 euro kregen!!

43 likes

Ik betaal gewoon niet, stuur maar 10 herinneringen

3 likes

Een eenmalige donatie zou ik wel doen, met een zelf te bepalen bedrag. Wellicht op een later moment nog eens, mocht het nodig zijn om de kosten te dekken. Zou daar ook niet per se iets extra’s voor terug willen. Maandelijkse bijdrages probeer ik voor mezelf sowieso te beperken, maar dat wel liever dan advertenties en linkjes (daar zou ik zelf ook niet echt op klikken denk ik?)

17 likes

Maar het is je eigen verantwoordelijkheid Spaarlamp!

Ik zou een eenmalige donatie en daarnaast die links top vinden. Van die links heb je niet echt last en dan kan iedereen geven wat ie wil.

3 likes

Als ik bedenk hoeveel ik al door het forum gekocht heb… Ja dan denk ik dat affiliate links wel zullen werken haha. We zijn een stelletje influencers met z’n allen.

25 likes

Hahaha ik had een keer een uitstrijkje bij de huisarts en zij constateerde echt vrij matter-of-factly : je hebt sterke bekkenbodemspieren! En ik zei heel achterlijk: ohhh bedankt! Alsod iemandn m’n biceps aan het complimenteren was in de sportschool ofzo. . Voelde me zo stom.

9 likes

Of een soort systeem ala Reddit gold. Dus dat mensen een bijdrage doen en daarvoor weer gold (of Silver of weet ik veel wat) kunnen kopen en dat kunnen geven aan goede posts. En dan evt idd nog een afgesloten deel voor iedereen met gold.

En doet de sfeer ten goede want hoe leuk is het om (nutteloze) internetkarma te krijgen en geven!

5 likes

Zou het forum goedgekeurd worden voor die linkjes dan? Ik heb wel eens geprobeerd me aan te melden als bol.com partner maar ik moest zoveel invullen en ook een KVK nr geloof ik…

1 like

Wel echt een groot huis waar je je ook echt terug kunt trekken en niet een gewoon huis waar de een in de kelder slaapt bijv.

6 likes

Een tijger?

Dit zou ik echt niet prettig vinden. Ik vind het prima om bij te dragen, maar zou het niet fijn vinden als er verschil zou zijn tussen betalend en niet betalend lid. Dat haalt voor mij de laagdrempeligheid weg en maakt plaats voor een hiërarchie.

4 likes

Grappig dat jij die vraag stelt (je 2e) want je liket heel vaak mijn posts dus volgens mij liggen wij aardig op één lijn en hebben we redelijk dezelfde humor.

1 like