Ja dit merk ik ook vaak. Met vrienden, maar ook op het werk. Je moet elkaar soms toch passeren ofzo, vind het wel lastig om echt goed 1.5 meter afstand te houden.
Ik ben verhuisd naar het huis naast mān vorige dus heb amper echte verhuisdozen gebruikt, vooral kratten en grote tassen. Beide huizen zijn ook op de begane grond dus kon zo in en uit lopen, ik heb ook 3 weken over het verhuizen gedaan
Snap ik, volgens mij heb ik het ook niet helemaal goed uitgelegd. Want op Reddit is het volgens mij zo dat als je gold ontvangt, je zelf ook weer credit krijgt om iemand anders iets te geven. En die mensen hebben ook toegang tot die aparte subreddit. Dus dat is niet alleen voor mensen die zelf betalen. Maar idd, de vraag is of er überhaupt behoefte aan een apart subforum is (zou bij nader inzien er ook niet helemaal de toegevoegde waarde van zien).
Maar de rest van het systeem lijkt me wel leuk en beter dan linkjes klikken
Niemand mag mijn sproetennnn
Nou eerst dacht ik dat dat wel chill was, toen mijn figuur āin de modeā kwam (ik heb van nature redelijk veel bil en een wat smallere taille), want heb vaak best moeite met passende kleren kopen daardoor, en hoopte dat er dan meer kleding in die pasvorm komt, maar helaas. (sowieso bezopen dat lichaamsvormen āin de modeā kunnen zijn maar ok)
Vaak denken mensen dat ik neppe nagels heb. Dat begon vroeger al op de basisschool haha toen vond ik het heeel erg, maar nu vind ik het een compliment!
Wat mensen denken/vinden van mijn lichaam of uiterlijk boeit me totaal niet.
Bij mij weet mān familie van het forum, soms laat ik ze ook wat zien met de naam van mij er bv nog op maar ik zeg altijd dat ik erop vertrouw dat ze me niet opzoeken. Mān beste vriendinnen weten het ook en daarvan weet ik ook wel dat ze 't niet op gaan zoeken.
Maar bij minder goede vrienden noem ik 't wel internet omdat ik bang ben dat ze anders ook mee gaan posten ofzo
Edit: mān zus vraagt ook weleens of ik op wil zoeken wat ze op 't forum zeggen over een babykwaaltje ofzo
Ei (gekookt, gebakken, etc)
- Eet ik niet
- Eet ik vaak samen met brood
- Eet ik altijd samen met brood
- Eet ik soms samen met brood
- Eet ik nooit samen met brood
0 stemmers
Ik geloof niet dat ik een uiterlijk kenmerk heb dat āinā is of dat nep lijkt, dus geen idee wat ik zou voelen in die situaties
Ik ben door de fillerhype juist blij dat ik zelf volle lippen heb, hoef ik in ieder geval niet te gaan prikken haha. Niet bang voor naalden maar vind dat boven je lip er altijd pijnlijk uit zien.
Over die poll van je bed opmaken. Ik heb dus vannacht in een onopgemaakt bed geslapen (als in op molton en onder donsdeken) zonder lakens omdat ik gisteravond te lui was om het op te maken ā¦
Ik heb regelmatig de vraag gehad of ik een permanent had. Ik heb dus krullen en dan vinden mensen het blijkbaar lastig te geloven dat dit gewoon van nature is. Vind ik heel stom
Ik heb sproeten en vroeger heb ik wel opmerkingen gekregen dat mensen het niet mooi vonden en dat ik een snor had. (Die snor is van sproeten en geeft een soort donkere waas) Nu gaan laten mensen ze tatoeƫren en bijtekenen.
Maar dan natuurlijk alleen die perfecte zwarte stipjes een beetje rond hun neusje. Daar erger ik me toch aan: als je dan toch bezig bent, teken ook even de snor van sproeten, doe het in het oranje, want dat is een kleur die meer in de buurt komt, onder je stippen graag een waas van rood aangezien je ook standaard verbrand lijkt en gerne iets verder doortrekken over je gezicht en ze zijn ook groter dan je denkt.
aan de ene kant is het natuurlijk een compliment dat mensen zoiets willen nabootsen, maar helaas is het zo, zoals bij elk schoonheidsideaal, dat er nog steeds een groot deel buiten de boot valt.
Zijn dit humble brags? Ik snap die term nooit helemaal. Dit is toch gewoon openlijk en trots over uiterlijke kenmerken praten.
Als er nu verkiezingen waren, welke partijen zou je overwegen stemmen? (Anoniem)
- VVD
- PVV
- FVD
- CDA
- D66
- GL
- SP
- PvdA
- CU
- PvdD
- 50plus
- SGP
- Denk
0 stemmers
Hahah ik voel me nu aangesproken. Ik zou het nooit lastig noemen, maar het is toch irritant als ik zeg dat iets niet nep is en ze dat dan niet geloven. Gaat niet alleen om dit soort dingen, maar dat is in het algemeen toch gewoon irritant.
En nu niet meerkeuze maar als je op dit moment zou moeten stemmen, welke partij;
- GL
- D66
- PVV
- VVD
- CU
- SP
- 50Plus
- PvdA
- PvdD
- Denk
- CDA
- FVD
- SGP
0 stemmers
Ah, ok. Ik snap die term gewoon serieus niet zo goed. Weet wel wat het betekent, maar soms reageer hier iemand met dat het een humble brag is, en dan ben ik er zo lang over na aan het denken, haha.
De term wordt ook gewoon heel erg vaak fout gebruikt