Kun jij een hap nemen van een waterijsje zonder dat je tandpijn krijgt?
- Nee!
- Jahoor!
- Ik bijt nooit in waterijsjes/ik weet het niet
- Ik eet geen water ijsjes
0 stemmers
Kun jij een hap nemen van een waterijsje zonder dat je tandpijn krijgt?
0 stemmers
Huh waar zijn de VVD stemmers in deze poll. Of zouden mensen VVD overwegen nƔƔst een andere partij? Naast welke dan?
Poehh hou eens op joh!
Maar ik speel vals. Ik gebruik tandpasta voor gevoelige tanden
Allemaal niet haha
Op die andere pol hebben ook meer mensen gestemd, misschien omdat die van mij niet anoniem is of minder mensen hebben hem gezien. Maar er zijn nu wat VVD stemmers.
En misschien ook omdat mensen nu nog niet weten op welke partij ze zouden stemmen (daarom heb ik niet op die 2e gestemd bijv.). Ik weet wel welke partijen ideologisch min of meer bij mij aansluiten maar voor ik echt ga stemmen wil ik partijprogrammaās etc lezen en die kennis heb ik nu helemaal niet paraat. Dus geen idee nog.
En op welke partij zouden jullie sowieso NIET stemmen? Anoniem
0 stemmers
En nu met maar 1 keuze. Anoniem
0 stemmers
Ik ga op Bij1 stemmen!
Waarom moet dit anoniem
Op welke partij zouden jullie sowieso NIET stemmen?
0 stemmers
Als je zo graag ruzie wilt mag je ook zeggen wat je gestemd hebt
Ik snap je niet?
Ik vind het zoān gek idee dat er dan misschien ineens een nieuwe mp is, ik kan me dat echt niet voorstellen nu, bijv. Jesse Klaver als minpres op tv
Je weet niet of in beide polls dezelfde mensen gestemd hebben, toch?
Oja die staat er niet bij!
Jesse Klaver wordt nooit premier want GL wordt nooit de grootste partij
Godbless, haat hem
Oh echt? Ik het niet zo veel met D66 maar van alle fractievoorzitters vind ik hem denk ik nog het minst eng haha
Ja brrrr mag toch hopen van niet. Vind D66 ook echt zoān partij waar mensen zonder mening op stemmen. Die weten niet wat ze nou Ć©cht willen, dus maar beetje van alles mee snoepen.
Same, ik vind iedereen eigenlijk kut, ik zie dan nog liever Mark denk ik (maar dat is omdat ik nu niet beter weet misschien)
Ik denk dat ik überhaupt niet kan poepen als er een raam bij mān wc zou zitten