Stel je persoonlijke vraag #17

Oh dan kan ik het nog steeds niet :persevere: :sweat_smile:
Toen bij Center Parcs hadden we een huisje met raampje zonder plakfolie. Nouuuu was toen wel blij dat we nog 2 wc’s hadden anders had ik een hele week met buikpijn gelopen

Ja FACK JESSE KLAVER alles aan hem is zo cringe.

@Bathwater ja Jetten is ook niet mijn kopje thee. Normaal stem ik meestal D66 (sorry @Xiomara ik heb geen mening over veel dingen) maar eigenlijk ben ik meer een sociaal Democraat. Ik zou dolgraag PvdA stemmen want love het idee, maar ze hebben echt gescheten op hun achterban door de jaren heen en staan totaal niet meer voor de punten waarop ze eerst stonden.

Als de PvdA zich weer terugbrengt naar de oude principes plus daarnaast een harder immigratiebeleid gaat voeren zoals de Deense sociaaldemocraten en een charismatisch leider vindt dan zou dat mijn ideale partij zijn.

11 likes

Same

Misschien moeten we eigenhandig de change zijn. Jij partijleider, ik de persoon die na een week de partij wordt uitgezet als oude tweets opduiken.

Lijkt me top

15 likes

Jij verwoordt op echt precies wat mijn probleem is met PVDA. Ik denk dat de oude PVDA met hun oude normen en waarden goed aan zou sluiten bij mij en een heel groot deel van de bevolking, maar de PVDA is de PVDA niet meer. Asscher vind ik niets voorstellen als partijleider en is een beetje een kneusje en waar hij nu mee bezig is en zijn links blok met GL en PvdD gaat ook niet helpen een sterke partij neer te zetten. Het gaat nog heel lang duren voordat de partij zo weer over het verlies van afgelopen verkiezingen heen komt en op deze manier kunnen ze dat vergeten.

4 likes

Bedoel je dit stukje?

4 likes

Oh hij gebuikt de vergelijking dus vaker haha

1 like

Woow haha mocht je willen, Jesse

1 like

Ik geil een beetje op Jesse Klaver

6 likes

Cadeau[tjes] bedenken voor iemand vind ik

• Makkelijk
  • Moeilijk
  • Verschilt

0 stemmers

Nee ik zet ‘m juist open hahaha (weg met die stank!), maar wij hebben een dakraam dus het is niet zo dat er iemand naast de wc kan staan buiten ofzo

2 likes

Ik ook, niet eens een beetje.
:drooling_face:

1 like

Waar halen mensen het idee vandaan dat als je niet stemt, je stem naar de grootste partij gaat? Of naar welke partij dan ook?

1 like

Oh ik redeneerde dat ik een amerikaan was en dom

6 likes

Kun jij iets met secondelijm plakken zonder jezelf vast te plakken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mijn hele vingers zitten weer onder de lijm dus dat kan ik er nu lekker af peuteren

Knijpers en sateprikkers zijn echt mijn beste vrienden hier voor. Dan hoef je het zelf niet echt vast te houden

1 like

Ik ben allergisch voor hiërarchieën en een subforum voor mensen met veel likes lijkt me niet prettig. Mijn voorkeur gaat dan naar linkjes klikken. Maargoed, is nog steeds een voorkeur.

9 likes

Een gouden comment idee is wel leuk, echter zie ik geen toegevoegde waarde in (nog) een afgeschermd gedeelte

3 likes

Biden lijkt me nog minder geschikt dan Trump.
In hoeverre dat zelfs kan.

Haha, oh echt?

31 likes

Zit jij in een DM groep

• Ja
  • Nee
  • Is privé
  • Ik weet niet wat een DM-groep is

0 stemmers

En anoniem

• Ja
  • Nee