Stel je persoonlijke vraag #17

expo?

1 like

Zo kreeg ik laatst de vraag of mijn lippen echt waren of ik ze heb laten doen.Ze zei er bij ā€œja ik denk ik vraag het maar even want anders vraag ik het mezelf de hele avond afā€.Klinkt wel iets beter dan die jongen op de middelbare die zei dat mijn lippen te groot waren voor mijn gezicht.En ze zijn helemaal niet zo heel erg maar ze zijn gewoon prima zeg ik zelf altijd.En mijn volle wenkbrauwen kreeg ik eerder ook wel eens opmerkingen over (ja mevrouw bij de Douglas ik bedoel jou met je ā€œik zou eerst maar eens een keer je wenkbrauwen epilerenā€).Alleen maar chill want ik gebruik alleen wenkbrauwgel en meer heb ik ook niet echt nodig.Thanks to my dad :tipping_hand_woman:t3:

De ultieme pen staat er niet bij

4 likes

BIC_balpen_4_Colours_Grip_887136_224643_medium

BIC-4 kleurenpen forevah.

En heb verder voor m’n afstuderen een hele fancy vulpen van m’n vader gehad maar die heb ik eigenlijj nog nooit gebruikt…

4 likes

Nouja niet per se na jouw comment, want ik had het al eerder gelezen. Daarom reageerde ik niet op jouw specifiek.
Ik ben het wel eens met wat je zegt, maar ik heb het vaker gehoord, dus niet iedereen zal het zo figuurlijk als jou bedoelen.

1 like

Op welke Nederlandse waddeneiland ben je geweest?

• Texel
  • Vlieland
  • Terschelling
  • Ameland
  • Schiermonnikoog
  • Ik heb er nog geen 1 bezocht!

0 stemmers

Ga gelijk de KPN bellen straks, thanks voor de tip!

@Sensatie Stom he! Kan je niet alleen 1 deurtje vervangen?

Ik ben echt verbaasd dat zoveel mensen nog nooit op een waddeneiland zijn geweest! Maar ik woon dan ook in de kop van noord holland, dus we gingen super vaak naar Texel vroeger. Ik ben bijvoorbeeld nog nooit In Zeeland geweest(maar wil wel graag!!)

Trekt het jullie dan ook niet?

Kan me niet voorstellen dat het leuk is om naar een waddeneiland te gaan. Een tropisch eiland lijkt me leuker

2 likes

Ik woon in Rotterdam, dus niet bepaald om de hoek. Ik ga eigenlijk nooit in Nederland op vakantie, altijd naar het buitenland. Door Corona gaat m’n vakantie niet door, dus ik wilde heel graag een weekje naar de Texel of Terschelling, maar het was echt zo duur en er was heel weinig beschikbaar. Dus we gaan nu naar Drenthe. Maar het staat zeker op m’n lijstje.

2 likes

Kan jij je grote teen apart van de rest van je tenen optillen/bewegen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

@Sjern hier hetzelfde! Ben nog nooit op een waddeneiland geweest en vind dat eigenlijk maar gek ook :’) Maar het is best ver rijden vanaf hier en de accomodatie die een keer beschikbaar was vond ik niks. Maar het staat wel op mijn lijstje voor ergens in komende jaren!

1 like

Ik kan het echt niet. Er zijn ook mensen die echt elke teen afzonderlijk kunnen bewegen. :astonished:

2 likes

Ik wil super graag maar vanuit zeeland is het echt 8 uur reizen en dan sta ik ook in Duitsland of Frankrijk…

Ja hetzelfde als @Luzarl. Vanaf de provincie waar ik woon duurt het wel een uur of 6 voordat je op een Waddeneiland bent en tegen die tijd zit ik ook op een terras ergens in Frankrijk in de zon. Daar ben ik al binnen 2-3 uur dus die keuze is snel gemaakt.

1 like

Okee Herman

121 likes

Vind accomodaties op Waddeneilanden ook altijd zo duur! Maar ben wel een keer op Texel geweest en als kind op Ameland. Nu gaan we in het najaar weer naar Texel met familie, maar vond het vorige keer niet zo boeiend eerlijk gezegd.

Ik zou opzich nog wel een keer naar Terschelling willen want ik herinner me er niet veel van. Was er met school en we vonden het nodig om 4 a 5 dagen van s 'ochtends vroeg tot 's avonds laat te gaan zuipen. Mijn god dat wadlopen ook🤢. Vond het wel vergelijkbaar met Renesse.

Een hartje is niet genoeg hahahaha

3 likes

Dit is ook echt de reden dat ik vrijwel alleen op Schiermonnikoog kom, omdat dat dat vanuit hier (Groningen) prima als een dagtripje te doen is. Laatst op Vlieland geweest, maar het is zo duur!

Mijn vriend woont overigens zijn hele leven al in het Groningen/Friesland en was tot ik hem kende nog nooit op een Waddeneiland geweest, maar ondertussen wel de hele wereld over gereisd :joy: