DM groep niet maar wel een app groep nav het forum
Was ook mijn gedachtegang, maar vooralsnog geen watjes
Het kan ook een ‘nee’ zijn voor mensen die populairder willen lijken
Ja zo bedoel ik de mijne wel
Zit jij in een app groepje met forumleden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Blijkbaar issie anoniem
En dan ook niet anoniem:
Zit je in een appgroep met forumleden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou het jou leuk lijken om in een appgroep met forumleden te zitten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Waarschijnlijk vooral om te lurken
ik zit in geen groep!
maar wat is een DM groep? op insta of hier? en hebben mensen hier dan een groepschat bedoelen jullie?
Op sommige momenten echt vervelend en wil ik iedereen verrotschelden en op andere momenten gezellig
Nee, gebruik gewoon eerst drie maanden castorolie en dan kan je daarna alsnog gekke vlekken op je ogen kweken
Ik vond laatst selfies van mij toen ik het Kruidvat wimperserum (RIP) gebruikte. Ik mis dat spul. Ik wil weer kunnen humblebraggen dat mijn wimpers echt zijn.
@Enthusiasm een dm groep op het forum
hoe aantrekkelijk vindt je jezelf op een schaal van 1/10? niet bescheiden doen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Bij mij werkt het heel goed, maar ik geloof niet dat het echt goed is voor je oogleden. Ik heb een gekleurd randje op mijn ooglid inderdaad @Vaiana
Nou MASSAAL, 23 valt toch wel mee
Welke Waddeneiland is het leukst om heen te gaan met een vriendin?
- Texel
- Vlieland
- Terschelling
- Ameland
- Schiermonnikoog
0 stemmers
Heeft iemand toevallig een kpn kastje een besta ikea tv meubel? Wil graag weten of het kastje nog reageert op de afstandsbediening als hij achter een dicht deurtje zit.
Ik heb het achter een gladder en dat doet het.
Ah toppie!
Nou volgens mij gaat het niet lukken! Mijn vriend ging net met een plank voor dat kastje staan terwijl ik probeerde te zappen. Lukte niet . Maar ga hem toch morgen halen, dus moet maar even een leuke manier bedenken om het mooi neer te zetten.