Stel je persoonlijke vraag #17

Wow wist niet dat dit kon, heb ik voor niks zo’n lelijke opening erin

1 like

Je favo pen is… uit dit rijtje is

• Lami vulpen
  • Blauwe BIC pen
  • Kroontjespen
  • Gratis baipen die rondzwerft door je huis of tas maar waarvan je niet eens weet hoe je er aan bent gekomen

0 stemmers

Favo pen lengte?

• groter dan 12 cm
  • < 12 centimeter

0 stemmers

Heb jij nog een vulpen?

• Ja van vroeger
  • Nee
  • Ja en ik gebruik deze nog steeds

0 stemmers

Ooit een ganzenveer gebruikt?

• Nee maar wel een kroontjespeen
  • Nee
  • Ja

0 stemmers

Had je ooit zo’n fluffy pen (met veren)?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

1 like

De meest lekker schrijvende pen ooit was een zebraprint fluffy pen met veren van die bekende hebbedingetjeswinkel die nu bijna nergens meer zit. :smiling_face_with_three_hearts:

expo?

1 like

Zo kreeg ik laatst de vraag of mijn lippen echt waren of ik ze heb laten doen.Ze zei er bij “ja ik denk ik vraag het maar even want anders vraag ik het mezelf de hele avond af”.Klinkt wel iets beter dan die jongen op de middelbare die zei dat mijn lippen te groot waren voor mijn gezicht.En ze zijn helemaal niet zo heel erg maar ze zijn gewoon prima zeg ik zelf altijd.En mijn volle wenkbrauwen kreeg ik eerder ook wel eens opmerkingen over (ja mevrouw bij de Douglas ik bedoel jou met je “ik zou eerst maar eens een keer je wenkbrauwen epileren”).Alleen maar chill want ik gebruik alleen wenkbrauwgel en meer heb ik ook niet echt nodig.Thanks to my dad :tipping_hand_woman:t3:

De ultieme pen staat er niet bij

4 likes

BIC_balpen_4_Colours_Grip_887136_224643_medium

BIC-4 kleurenpen forevah.

En heb verder voor m’n afstuderen een hele fancy vulpen van m’n vader gehad maar die heb ik eigenlijj nog nooit gebruikt…

4 likes

Nouja niet per se na jouw comment, want ik had het al eerder gelezen. Daarom reageerde ik niet op jouw specifiek.
Ik ben het wel eens met wat je zegt, maar ik heb het vaker gehoord, dus niet iedereen zal het zo figuurlijk als jou bedoelen.

1 like

Op welke Nederlandse waddeneiland ben je geweest?

• Texel
  • Vlieland
  • Terschelling
  • Ameland
  • Schiermonnikoog
  • Ik heb er nog geen 1 bezocht!

0 stemmers

Ga gelijk de KPN bellen straks, thanks voor de tip!

@Sensatie Stom he! Kan je niet alleen 1 deurtje vervangen?

Ik ben echt verbaasd dat zoveel mensen nog nooit op een waddeneiland zijn geweest! Maar ik woon dan ook in de kop van noord holland, dus we gingen super vaak naar Texel vroeger. Ik ben bijvoorbeeld nog nooit In Zeeland geweest(maar wil wel graag!!)

Trekt het jullie dan ook niet?

Kan me niet voorstellen dat het leuk is om naar een waddeneiland te gaan. Een tropisch eiland lijkt me leuker

2 likes

Ik woon in Rotterdam, dus niet bepaald om de hoek. Ik ga eigenlijk nooit in Nederland op vakantie, altijd naar het buitenland. Door Corona gaat m’n vakantie niet door, dus ik wilde heel graag een weekje naar de Texel of Terschelling, maar het was echt zo duur en er was heel weinig beschikbaar. Dus we gaan nu naar Drenthe. Maar het staat zeker op m’n lijstje.

2 likes

Kan jij je grote teen apart van de rest van je tenen optillen/bewegen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

@Sjern hier hetzelfde! Ben nog nooit op een waddeneiland geweest en vind dat eigenlijk maar gek ook :’) Maar het is best ver rijden vanaf hier en de accomodatie die een keer beschikbaar was vond ik niks. Maar het staat wel op mijn lijstje voor ergens in komende jaren!

1 like

Ik kan het echt niet. Er zijn ook mensen die echt elke teen afzonderlijk kunnen bewegen. :astonished:

2 likes

Ik wil super graag maar vanuit zeeland is het echt 8 uur reizen en dan sta ik ook in Duitsland of Frankrijk…

Ja hetzelfde als @Luzarl. Vanaf de provincie waar ik woon duurt het wel een uur of 6 voordat je op een Waddeneiland bent en tegen die tijd zit ik ook op een terras ergens in Frankrijk in de zon. Daar ben ik al binnen 2-3 uur dus die keuze is snel gemaakt.

1 like

Okee Herman

121 likes

Vind accomodaties op Waddeneilanden ook altijd zo duur! Maar ben wel een keer op Texel geweest en als kind op Ameland. Nu gaan we in het najaar weer naar Texel met familie, maar vond het vorige keer niet zo boeiend eerlijk gezegd.