Ik zou opzich nog wel een keer naar Terschelling willen want ik herinner me er niet veel van. Was er met school en we vonden het nodig om 4 a 5 dagen van s 'ochtends vroeg tot 's avonds laat te gaan zuipen. Mijn god dat wadlopen ookš¤¢. Vond het wel vergelijkbaar met Renesse.
Een hartje is niet genoeg hahahaha
Dit is ook echt de reden dat ik vrijwel alleen op Schiermonnikoog kom, omdat dat dat vanuit hier (Groningen) prima als een dagtripje te doen is. Laatst op Vlieland geweest, maar het is zo duur!
Mijn vriend woont overigens zijn hele leven al in het Groningen/Friesland en was tot ik hem kende nog nooit op een Waddeneiland geweest, maar ondertussen wel de hele wereld over gereisd
Auto is 6 uur een OV 8 ja (Terschelling had ik ff gekeken). Maar Parijs is 4 haha
Texel is iets dichterbij
Lekker boeiend dat je sneller in Duitsland of Frankrijk bent, daar gaat het toch niet om?
Nouja als je de keuze hebt uit Terschelling of Parijs/Berlijn dan kies ik toch sneller voor die tweede. Daarnaast vind ik het echt een helse tocht met die boot, ik durf dat eigenlijk niet alleen maar heb nog geen reispartner gevonden hahaha
Ik vind dat niet te vergelijken met elkaar. Dan kun je dat bij alles wel gaan zeggen. En helse boottocht? Je bent al binnen 45 min. aan de overkant. Maar als je zeeziek bent, snap ik het.
Oh ja ik vind het wel te vergelijken met elkaar, anders zou ik het niet posten. En met je auto op een boot, ik vind dat gewoon allemaal heel spannend, ben niet zoān held, zou dat niet snel doen. Dan tuf ik liever in 1x naar Parijs over de snelweg, ben ik nog sneller ook. Maar misschien praat ik wel anders als ik er ooit een keer ben geweest? Of ik rij over de afsluitdijk, zie dat dat ook kan hahah
Ja er staat nu file. Dat is niet eerlijk als het gaat om vergelijken met naar Terschelling en Parijs.
Parijs is maar 30 km meer, ook zonder die file ben ik daar sneller
Hahaha ja ik wil er eigenlijk ook uit maar ik wil me altijd heel erg verantwoorden, echt een stomme eigenschap
Ja wat maakt het uit tenzij je de Waddeneilanden persoonlijk hebt aangelegd hoef je er toch niet mee te zitten dat iemand liever ergens anders heengaat
Ik snap je helemaal @Luzarl binnen 5 uur zit ik in Parijs binnen 7 uur in Praag binnen 3 uur in Frankfurt am Main binnen 2 uur in Brussel
Als ik dan bedenk dat ik 4 of 5 uur onderweg zou zijn naar een waddeneiland van 3 m2 (lekkere hyperbool ) nee dan zou ik ook alle bovenstaande opties eerder uitvoeren, maar ik denk dat het ook is waar je interesse naar uit gaat want het is natuurlijk wel een beetje appels met peren vergelijken
Iemand vraagt zich af waarom sommige mensen nog nooit op een waddeneiland zijn geweest, andere mensen vertellen waarom (Frankrijk of Duitsland is dichterbij en ze gaan liever daarheen). Als dat voor hen de reden is waarom sommige mensen nog nooit op een Waddeneiland zijn geweest, dan is dat toch gewoon zo haha? Ik snap je opmerking niet.
Oh sorry ik dacht dat het over Terschelling ging .
Ja, dat geldt toch ook gewoon voor alles?
Niet iedereen gaat naar dezelfde dingen toe omdat iedereen andere voorkeuren heeft en reistijd is toch een hele logische om mee te nemen in je beslissing?
Ik zou trouwens wel graag een keer naar een Waddeneiland willen maar het is er nog nooit van gekomen, en als ik zie hoeveel mensen er dit jaar heen willen denk ik dat ik nog maar even wacht Volgens mij wordt het superdruk dit jaar.
Ik dacht ook over een waddeneiland toen ik pas een weekendje weg wilde. Maar ik dacht dadelijk word je enorm ziek, moet je naar een SEH en mogelijk IC en dan zit je vast op een eiland. Nu met coronatijd neem ik dat wel mee in mijn overweging. Liever op het vaste land.
Maar toch meer gedoe dan wanneer je zelf een auto in kan stappen en zelf naar SEH kan rijden ipv afhankelijk te moeten zijn van noodhulp. Wil gewoon weg kunnen wanneer ik wil