Ja achterhoekers slikken heel veel letters inderdaad in! Ik wordt 'k, weet ik niet wordt week nie etc
Maar met het ov bedoel je? Dan is dit nog overdreven toch? Ik heb namelijk een tijdje kampen begeleid met Vlaamse kindjes die in de bus vanuit Antwerpen kwamen en die waren echt niet zo lang onderweg
Vind je totaal niet Boers klinken eigenlijk, je klinkt als veel mensen hier in Utrecht
Haha, gaan we weeeer. Lees even verder
Hahaha helaas niet, zoek maar op goes - terschelling in de ns app
Wat een keurige Achterhoeker ben jij!
Hahaha ja ik ben eigenlijk wel van plan het binnenkort te doen en een vlog ervan te maken voor mijn opleiding ofzo, lijkt me best leuk. Heb alleen maar 2 euro op mn rekening dus daar kom ik niet ver mee
Hahaha ja heb ook wel echt mezelf gedwongen om AN te praten vanwege het onderwijs. Maar na 2 dagen zwarte cross brabbel ik weer over brommers kiekn. Scheelt wel dat ik niet plat ben opgevoed, dus ik spreek sowieso geen dialect
Deze stem had ik niet bij jou verwacht hahaha
ik vind eigenlijk alles bij water altijd mooi! stranden slootjes meren, overal waar je lekker met een bootje kan komen en liefst nog beetje oude huizen en gebouwen en wat groen erbij.
Wekenlang niks gedaan voor school, en nu in 3 dagen tijd twee verslagen eruit geknald.
Ik ook niet
Ik gok Almere
Rotterdam?
Je gokt nieteens Woerden? Valt me tegen
Als jij (vroeger) op school met pen minimaal èèn A4tje vol moest schrijven voor een of andere opdracht, schreef jij dan aan het begin ook netjes (in hoeverre je netjes schreef) maar aan het einde veel minder netjes omdat je dan geen zin meer had.
- Ja! Netjes beginnen daarna chaos
- Ik schreef mn hele opdracht netjes
- Mn hele opdracht schreef ik slordig
- Weet ik niet/anders
0 stemmers
Kun jij ook netter schrijven op lijntjespapier?
- Ja veel netter
- Juist minder netjes
- Op papier zonder lijntjes schrijf ik hetzelfde als met lijntjes
- Geen idee/anders
0 stemmers
Tilburg? Ik ben er nog nooit geweest maar vaak gelezen dat het oh zo lelijk moet zijn. Geen idee waarom precies.
Haarlemmermeer?
Ik noem het altijd lelygat.
Mijn hele familie komt uit Doetinchem (ben zelf opgegroeid in een middelgrote stad in de Randstad) dus ik ben daar heel vaak op familiebezoek geweest. Als kind zag ik Doetinchem altijd als “dat dorpje ergens bij de Duitse grens” en ik was ook altijd zeer verbaasd dat andere mensen Doetinchem kende als ik vertelde waar mijn familie vandaan kwam haha