Ik zie het.
eww lelystad hahaha
was er ook bijna terechtgekomen!!
Ik dacht dat sweet lake city de lelijkste town in NL was
Bij Lelystad denk ik eigenlijk vooral aan die vrouw die tig keer in de telefoon schreeuwde dat ze uit LELYSTAD kwam.
Ja klopt! Bij Twents wordt de e ingeslikt maar blijft de n wel (vret’n) terwijl het in de Achterhoek vaak ‘vrétte’ wordt oid.
En dan de vlog niet inkorten hè, gewoon alles filmen om te bewijzen hoe lang het duurt. Kunnen we ook mooi het veranderende landschap door heel Nederland zien. Soort Rail Away, maar dan anders.
Edit: jij hebt ook echt een goede stem als voice over voor zo’n vlog, @Luzarl!
Travel with me in Woerden & Doetinchem!! Gap Year Travel Vlog
jullie mogen een meet & greet met mn hams
Wel de stad met de lelijkste tunnel toch?
En lelijkste winkelcentrum
Oja deze huizen vind ik altijd zo lelijk haha: https://www.instagram.com/p/B4ZOuRilGcB/?igshid=1g7u3ylads1ly
Woon je wel lekker centraal
Omdat de domme gemeente hier alles neer knalt wat mooi is en er lilleke dingen voor terug zet.
Oh man dit is gewoon griezelig. Daar wonen nog steeds mensen of?!
Eerlijk, dit vind ik mooi
Texel is maar 20 min met de boot en je ziet het gewoon liggen vanaf den helder Daarnaast hebben ze ook helikopters hoor en er zijn andere plekken in Europa die verder van een goed ziekenhuis zijn haha
Haha ik heb stiekem wel genoten van de discussie hierboven!
Sorry, zat op werk en las alleen de reacties op mijn post haha
Hahaha, ik herken me in deze reactie! Hoewel ik werk met uitzicht op de Sint Pieter, maar toch vind ik bijna alles mooi. Vind Nederland ook altijd veel mooie plekjes hebben en lelijke plekken hebben vaak ook wel hun charme!
Naar welke van deze volgens het internet lelijke steden zou jij het liefst een week op vakantie gaan?
- Charleroi (België)
- Norilsk (Rusland)
- Sumqayit (Azerbeidzjan)
- Chisinau (Moldova)
0 stemmers
Omg
De chagrijnigheid hebben we al.