Ik vind Chinees zo vervelend klinken en kan het totaal niet waarderen qua klank. Wel vind ik soms de vertalingen van gezegdes mooier dan de Nederlandse taal
Als aanvulling(ja kam er echt niet over ophouden) wil ik nog zeggen dat mijn allereerste vakantie alleen kamperen op Terschelling was! Gewoon met de bus erheen en daar fietsen gehuurd. Was erg leuk, maar met kamperen ontmoet je 0 mensen.
Jaar daarna wilde een vriendin mee dus toen zijn we gaan kamperen met zn tweeën op Vlieland en dat is toen zoooooooo duur geweest!! Was maar 3 nachten maar hebben echt zoveel geld uit gegeven(aan eten vooral).
Maar het kan echt goedkoper, dus ik zou het zeker aanraden. En naar Texel tijd gewoon een bus die ook de boot op gaat, dus scheelt veel
Klinkt leuk!! Bedankt voor de tips!!
Bevestiging dat het mediapark ook door communistische architecten is ontworpen.
Love alle lelijke dingen. Voer dit ook graag door in mân kledingkast
OH ik zou hier zo willen wonen, lekker in 't centrum ook. Maarja, dan weet ik niet waar ik mân Fiat Multipla kwijt kan
Ik had het met mân vriend over deze steden en hij had toevallig laatst een video over Norilsk gekeken. Heb hem net ook gekeken en is wel tof als je er meer over wilt weten:
Heb een haakpakketje van de Xenos. Dacht leuk, eenvoudig een flamingo haken. Enige wat ik nu heb is een mutsje voor een piemel. Te ingewikkeld allemaal voor mij
Ik las even snel hakken. Ik dacht nu kan ik eindelijk ja aanklikken. Maar haken, helaasâŠ
Hahahha ik snap je helemaal. Die beschrijvingen zijn echt enorm vaag als je beginner bent
Het helpt om YouTube filmpjes over haken te kijken! Met beschrijvingen kan ik vaak helemaal niks, maar als professioneel hakers goede videoâs maken (waarbij je echt hun vingers en de steken ziet) lukt het ineens wel.
Ja ik heb toen youtube inderdaad gebruikt voor het maken van de magische ring⊠wat een drama was dat en volgens mij is dat al een basisvaardigheid hahaha
Hahaha laf it dat jij van de meest gekke landen de hoofdstad, vlag en waarschijnlijk ook munteenheid en welk merk water ze daar drinken weet, maar waar de Achterhoek is weet je niet. (Ik weet het ook niet hoor, ergens noordelijker.)
Kun je hakken? (op hardcore, niet in de keuken)
- Ja
- Nee
0 stemmers
waarom zijn er nog geen amerikaanse steden als lelijkste en stomste genoemd
ik wil graag ze graag allemaal nomineren
Klopt, maar een basisvaardigheid kan toch hogere wiskunde lijken als je vanaf 0 begint. Ik heb zo vaak projectjes gestart, boos in een hoek gegooid, uitgehaald, etc. Sommige steken doe ik nu zonder nadenken, terwijl ik er eerst avonden op heb zitten stoeien.
Maar als ik het dan iemand voor mijn neus zie doen (op een filmpje), en steeds kan pauzeren en nadoen, valt op een gegeven moment het kwartje.
Laatst heb ik een avond zitten stoeien met een dubbele V-steek. Ik had er een patroon van en ik deed iets verkeerd (want de bovenkant van mijn werk werd steeds wijder), maar ik wist niet wat.
Toen ben ik op YouTube gaan zoeken naar de steek, en vond ik een video waarin het helder werd uitgelegd. Eindelijk viel het kwartje en wist ik wat ik verkeerd deed. Inmiddels ben ik al een stuk opgeschoten met de deken die ik aan het maken ben.
Overigens vind ik Engelse / Amerikaanse videoâs vaak van betere kwaliteit dan Nederlandse.
Deze video heb ik gebruikt voor de deken die ik aan het maken ben:
Mocht je het liever in het echt willen zien; er zijn steeds meer haakcafĂ©âs waar je binnen kan lopen. Superleuk is dat! Toen ik nog naar een naaicafĂ© ging heeft de naai-juf mij ook op weg geholpen met haken.
Videoâs vind ik inderdaad ook veel fijner dan patronen @Maestoso! De videoâs van Claudia Crochet zijn ook heel duidelijk en fijn.
Ik dacht dat haken wel leuk zou zijn, maar kennelijk moet je erbij tellen? Pfff zoek het maar uit dan!
Oh dat is wel echt tof zeg, zoân haakcafĂ©! Gaaf dat je een deken aan het haken bent, lijkt me echt een project wat enorm lang duurt! Hoe groot moet hij worden? Welke kleuren gebruik je?
Hahah hoe dit dan We hebben Lelystad Almere en nog meer minder fraaie steden en dan kom je met Rotterdam aan. Het staat in de Lonely Planet hoor đđœ