Stel je persoonlijke vraag #17

Ik heb zelf wel een bril nodig, maar eigenlijk vooral omdat ik anders koppijn krijg. Ik kan in principe alles gewoon scherp zien dus ben geen gevaar op de weg. Maar ik kon nooit wennen aan m’n bril dus heb m 2 jaar niet gedragen ofzo. Ik draag 'm nu ook eigenlijk alleen als ik achter een computer moet werken. Daarbuiten nog steeds niet (ook al is dat wel de bedoeling volgens mij)

1 like

Is het dan niet dat je op den duur gewoon went aan de pootjes? Oprechte vraag hoor, bedoel het niet als verwijd. Ik herken wel wat je zegt, maar mijn ervaring is dat ik bij een nieuw montuur altijd eerst vet moet wennen en je hem constant voelt zitten en na een tijdje is dat weg.

Ik hoor niet echt een stem, maar ik ‘hoor’ mezelf wel denken. Als ik tegen mezelf praat in mijn hoofd klinkt het meer als mijn eigen stem. Grappig om op te letten.

8 likes

Dit gedachten gesprek hadden we een maand geleden ook al

Huh ja dit is toch niet blijvend? Ik dacht dat dat nog steeds een keuze was

Edit: nee ik zie t nu weer gewoon

Fijne dag!

2 likes

Schrik jij ook altijd als je geroosterde broodjes uit de broodrooster springen?

• Ja, iedere keer weer
  • Eerst wel, maar nu niet meer
  • Af en toe
  • Nee nooit
  • Heb geen broodrooster

0 stemmers

We hebben vrijwel elk gesprek elke maand weer opnieuw toch. Eigenlijk een wonder dat we hier allemaal al zo lang zitten en ons nog niet vervelen.

Hoe vaak wassen jullie je beddengoed eigenlijk?

16 likes

Ja maar sommige gesprekken zijn éeeeecht saai.
Ik denk dat dat ook een van de saaie dingen aan volwassen worden is. Je realiseert je dat heel veel mensen dezelfde dingen en zeggen en dezelfde gedachten hebben en dat heel veel gesprekken al eens gevoerd zijn en dat het allemaal geen donder uitmaakt want een paar weken laten voeren andere mensen het gesprek weer. En dan ga je wat minder praten en je wat minder druk maken om alles en denk je tsja

23 likes

Chill, het is bij mij ook weer terug

Beddengoed is echt saai! Kunnen we het niet een keer over gordijnen of handdoeken hebben??

3 likes

Yep dat is wel zo’n beetje de samenvatting van het menselijk bestaan.

1 like

Ik heb een prachtig broodrooster waarbij de broodjes heel langzaam naar boven komen en er dan een klein piepje klinkt. :raised_hands:

6 likes

Wat voor eentje is het? Ben op broodroosterjacht. Naast mijn föhn het belangrijkste in mijn leven.

2 likes

Anyway gebruik je eigenlijk al een exfoliant? Dat vroeg ik me nog af

Deze! https://www.bol.com/nl/p/solis-multi-touch-toaster-pro-801-broodrooster/9000000011315946?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

1 like

Haha zo droog. Maar ja lactic acid 5%

Wow zo duur… ik leg gewoon broodjes uit de diepvries onder de grill in de oven op 270 voor 2 minuten.
Niet dat een oven goedkoop is maar die heb je meestal al

1 like

Hmmmm ja ik dacht misschien dat daardoor de rest niet goed werkt als er een te dikke laag dode huidcellen zit… maar dat is het dan ook niet.
Ik ga weer verder nadenken haha

1 like

Ja klopt, belachelijk duur hoor. Maar wel echt dagelijks gebruikt en ik heb m ooit van een Bijenkorf bon gekocht.