Haha cute dat mijn huid zo’n vraagstuk in jouw leven is geworden
Ik krijg na mijn hallo dan wel vaak opnieuw een hallo van diegene terug.
Je telefoon heeft een nieuwe update:
- Heuuujj gelijk installeren zonder na te denken
- Ik leest eerst uitgebreid de nieuwe functies door, maar ga dan al gauw installeren
- Geen haast joh, ik wacht eerst wel een paar dagen voordat ik het ga installeren
- Ik wacht eerst een paar weken of maanden om zeker te zijn dat de update goed is voor mijn telefoon, daarna ga ik 'm pas installeren
- Oh was er een nieuwe update???
- Ik update mijn telefoon pas als het echt niet meer anders kan
- Ik update mijn telefoon sowieso nooit, koop wel een nieuwe
0 stemmers
Ik wacht normaal een paar dagen zodat andere gebruikers de bugs uit de update kunnen vissen.
Maar mijn huidige telefoon is zo sneaky, die dwingt het min of meer af om het meteen te doen. De update wordt op de achtergrond gedownload en dan krijg ik ineens iets als ‘herstart om te installeren’ of zo, en dan heb ik steeds een dwingend symbooltje bovenin.
Liever swipe ik het eerst een weekje weg.
Niet heujjjjj maar ik installeer wel gewoon meteen
Ik heb op “ik koop wel een nieuwe” gestemd maar eigenlijk is dat niet waar. Ik heb gewoon geen idee, ik kan me niet herinneren dat ik ooit een update heb geinstalleerd of juist heb besloten om dat niet te doen maar mischien gaat het automatisch?
Krijg je daar een melding van?
Ik voel me nu net iemand die vraagt hoe lichtknopjes werken of zo
Nja bij iPhones krijg je dan een melding en komt er zo’n 1tje bij je instellingen te staan, daarom update ik 'm altijd gelijk, zodat dat getal weggaat
Nog nooit een iphone gehad dus misschien ligt het daaraan
(nee waarschijnlijk ligt het aan mij)
Omg I’m so special
Mijn android heeft dit ook. En het is precies de reden waarom ik het ook vaak vrijwel meteen doe. Ik kan zo’n melding niet laten staan.
ja zou best kunnen! ik heb 'm nooit lang genoeg daarvoor op gehad denk ik max 2 uur per keer gok ik zo
Hahahaha eerste stad die ik dacht, ik word spontaan depressief als ik in een vlaag van verstandsverbijstering weer eens bedacht heb dat je misschien wel leuk kunt shoppen daar. Spoiler: slecht idee
Haie
Heb je een Huawei?
Ik heb een telefoon van m’n werk en krijg altijd op m’n donder als ik weer eens een probleem heb en dan blijkt dat dat komt omdat ik die updates nooit installeer. Ik heb er gewoon nooit zin in om dat te doen, terwijl het echt heel weinig moeite kost…
Dat reken ik al bijna niet meer onder lelystad
Ik bedoelde het centrum van Lelystad zelf
Van de hoofdstad van onze provincie verwacht ik toch altijd meer dan dat het is
Heyyy daar woon ik ook! Maar idd, zelfs dat centrum heeft nog meer te bieden
Ooh maak een poll in het “Ben ik de enige die”-topic!!!
Nee een Motorola G6 plus.
Oh mijn Huawei doet namelijk ook op eigen initiatief sneaky updates!