Ik vind die badges ook irritant. Maar je kan ze uitzetten he!
Voor de niet-standaard brildragers:
Heb jij ook dat je, als je een keer een (zonne)bril op zet, dat gek voelt op je neus? Een soort licht/zweverig/duizelig gevoel op dat stukje neus waar de neuspootjes/het neusstuk drukt?
- Ja, altijd
- Ja, soms
- Nee, waar the fuck heb je het over?
0 stemmers
??? Huh
Ja, dan denken mensen vaak dat je hallo zegt omdat de lijn slecht is of zo. En dan krijg je weer een “Hallo? Hoort u mij?” als antwoord.
Ik update niet omdat ik een luie donder ben, tot ik op internet lees welke vette nieuwe functies de update heeft en dan denk ik HEBBEN en installeer ik meteen
Ja! En dat gevoel had ik vroeger ook altijd aan mijn polsen als ik handschoenen droeg!
Ik had dit ook altijd maar nu sinds dit jaar eigenlijk niet meer. Dan is het al lang bewolkt en vergeet ik dat ik een zonnebril op had. Eerder haalde ik hem heel snel van mijn neus omdat ik het irritant vond zitten. Slecht voor je ogen en fronsrimpel dus leer het jezelf af
Ja dat is ook meestal even kort zo met een nieuwe bril. Doet het ook pijn? Want dat zou niet moeten. Misschien dat de neusvleugels dan te strak op je neus staan. Maare veel opzetten dan gaat dat rare gevoel vanzelf weg.
Is hij dan wel de juiste maat? Of heb je misschien een bredere neus?
Iemand die ik ken maar die draagt wel lenzen + heeft een leesbril,dus ik denk dat ze gewoon even weer haar sterkte moet na laten kijken ofzo.Vraagt ze aan mij wat er staat want ze kan het niet lezen,want ze heeft haar leesbril niet op.Maar wel haar lenzen
Jaaa dit heb ik ook! Is ook de reden dat ik nooit een zonnebril wilde dragen. Heb het idee dat ik wel aan het gevoel wen, maar ja na de winter moet ik weer opnieuw wennen haha.
Het doet geen pijn en ik heb gewoon goedkope, lichte zonnebrillen. Maar het is een soort licht drukkend gevoel op mijn neus. Misschien is mijn neus gewoon gevoelig.
Als die lenzen voor veraf zijn is het toch logisch dat ze er niet fijn mee leest? Niks raars aan
Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht.Ik ben zelf ook een brildrager en heb hem ook voor veraf en vind met mijn gewone bril lezen ook niet fijn,dan doe ik hem af of zet ik mijn leesbril op (ook lui oog dus heb echt geluk met mijn ogen haha).
Met een vriendin had ik het gister over op vakantie gaan in Nederland en kregen we het over onze provincies en onze hoofdsteden. Ze wist ze niet allemaal te benoemen en twijfelde over waar ze precies liggen in NL. Dat verbaasde me enigszins. Maar nu vraag ik me af:
Weet jij alle 12 provincies moeiteloos op te noemen en aan te wijzen op een landkaart?
- Ja ik weet alle provincies en weet ook waar ze alle 12 liggen
- Ja ik weet alle provincies maar weet niet precies waar ze alle 12 liggen
- Nee ik weet niet alle provincies maar de meesten wel
- Nee ik ken er een paar
- Nee ik ken er geen
- Ik twijfel/weet niet
0 stemmers
En dan nu met de hoofdsteden erbij
- Ja, Ik ken alle 12 provincies en weet de bijbehorende hoofdstad
- Ja, ik ken alle 12 provincies maar weet niet van alle 12 de hoofdstad
- Nee ik ken niet alle 12 provincies en/of hun hoofdstad
0 stemmers
Sinds 18 juni staat de planeet Mercurius in retrograde. Dit betekent dat aspecten op gebied van communicatie (en technologie) niet zo lekker kunnen lopen. Het is ook een tijd voor reflectie. Geloof jij hierin?
- Ja
- Nee
- Ik lees hier nu voor het eerst over
0 stemmers
Ik geloof er meer wel dan niet in maar geen volledige ja
Oh ja ik had misschien beter een ‘eerder wel dan niet/niet dan wel’ antwoord kunnen maken nog!
Heb je wel eens een zonnesteek gehad?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
En een hitteberoerte?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Ik geloof er niet echt in maar ik heb wel er el last van. Technologische communicatie verloopt echt ruk momenteel.
Hoe groot denken jullie dat de kans is dat 1 van jullie ouders op FVD gaat stemmen? Anoniem
- Sowieso wel
- Heel groot
- Groot
- Niet zo groot
- Klein
- Heel klein
- Gewoon niet
- Geen idee
- NVT
0 stemmers