Ken jij Blinky Bill?
- Ja
- Nee
- Komt me vaag bekend voor
0 stemmers
Als opfrisser:
(je mag je stem veranderen als je hem nu wel herkent)
Ken jij Blinky Bill?
0 stemmers
Als opfrisser:
Dat zullen ze nooit weten, haha.
Ligt misschien ook aan je regio? Iemand uit het oosten zei ooit tegen mij dat ik niet meer moest opnemen als anonieme nummers belden. Toen heb ik maar even snel gezegd dat ik alleen maar door anonieme mensen gebeld word.
Tijdens een marathon, slechtste timing ooit (en na 13km dus uitgestapt)
Ja haha, kan het dus niet beter uitleggen. Maar ik ben dus niet de enige!
@whosthatgirl Ah dat herken ik niet, maar ik kan het me wel voorstellen haha.
@ellegirltalk Ja daarom draag ik dus niet graag zonnebrillen, alleen als ik in een woestijn ben of iets gelijkwaardigs.
@Marquez Nee het doet geen pijn en het is ook bij de meest goedkope, lichte brillen. En veel opzetten doe ik dus niet omdat het gevoel niet snel genoeg went en dan doe ik hem toch weer af. Oeps.
@Vaiana Heb al veel maten geprobeerd, maar ik heb het bij allemaal. Ik heb ook echt een gewone, gemiddelde neus dus daar lijkt het me ook niet aan liggen.
@Koffiekopje Nee een lichte! Ik kan me voorstellen dat als je altijd een bril draagt dat het wel went.
@Geo Precies! Echt hoe jij het omschrijft ook.
Wel echt fijn dat ik dus niet een special snowflake ben. Ik ken niemand die dit ook heeft maar gelukkig blijkt toch maar weer dat dingen zelden uniek zijn.
Eigenlijk nooit nee, maar als ik denk te weten wie het is neem ik wel op. Of als ze vaker achter elkaar bellen, dan zou het wat ernstigs kunnen zijn. Bijvoorbeeld laatst had ik gesolliciteerd en werd ik gebeld, toen dacht ik “hm dat zou dat wel kunnen zijn” en dan neem ik wel op.
Als een onbekend of anoniem nummer belt en ik verwacht niks, dan neem ik niet op. Ik hou niet van bellen maar vooral niet van niet weten wat ik kan verwachten, en als het belangrijk is dan bellen ze wel nog een keer of spreken een voicemail in.
Ik word bijna dagelijks gebeld door frauduleuze energieleveranciers, dus ik neem eigenlijk nooit op. Nummer direct googlen erna, en ja hoor, weer onzin. Als ik écht een belangrijk telefoontje verwacht, neem ik wel op. Vaak weet je vooraf wel een beetje wanneer zoiets komt.
Gebruik jij de verkleinfunctie voor plaatjes op het forum wel eens (100-75-50%)?
0 stemmers
Wow handig ik wist niet dat dit kon. Ik pas nu altijd handmatig de pixels aan haha
Niet dat ik weet. En als ze wel bellen kunnen ze mijn voicemail inspreken. Die luister ik wel af
Heb jij TikTok?
0 stemmers
Bij TikTok heb ik altijd zo’n gluurders idee. Die kids hebben nu een platform dat ze leuk vinden en opeens moeten alle volwassenen er ook een account hebben. Dan hoor ik weer iemand zeggen: “ja, ik heb ook maar TikTok aangemaakt want ja he, is helemaal hip nu”
Dan denk ik: ja maar toch niet voor jou?
huh. tiktok is niet voor een bepaalde doelgroep
Tiktok maakt juist reclame op volwassenen gericht
Dit is met de meeste social media gebeurd toch. Facebook waar ineens je ouders op kwamen, Snapchat wat vooral door scholieren gebruikt werd en toen groter werd.
Ik heb het maar kijk alleen, niet de behoefte om zelf video’s te gaan maken.
Hahaha ik heb het wel, maar alleen om m’n kids soms te shockeren. Was een jochie (groep 7) met z’n sleutel z’n volle flesje water aan het doorboren. Dus ik zeg zo: "zou ik niet doen he…’’ Hij: ??? Ik: “das gevaarlijk!” Al die kids: WOAAAAAAH JUF JE KENT TIKTOK
Was leuk.
Goed verhaal sorry haha
Hoe gaat je eerstgeboren kind heten?
0 stemmers
Vind jij dat je er beter uitziet met of zonder zonnebril?
0 stemmers
Zonnebrillen staan mij zoooo lelijk. Maar eigenlijk staan zonnebrillen niemand leuk vind ik.