Stel je persoonlijke vraag #17

Ik heb daar echt nog nooit over nagedacht, dat je er niet goed uit kan zien in een zonnebril

Haha ja, ik vind dat van mezelf omdat je dat mn ogen niet ziet en de nadruk op mn brede neus ligt.

Ik heb bijna permanent rode of tranen ogen dus altijd chill als niemand dat ziet. Vooral omdat mensen dan niet elke 2 seconden vragen of ik hooikoorts heb

1 like

Ben je liever iemands BEC of val je liever helemaal niet op?

• Doe maar BEC
  • Doe maar compleet onopvallend

0 stemmers

Ok penny_lulane

1 like

BEC, vijand… ik vind het allemaal mooi. Ik kan als mod toch niet genegeerd worden. Dus iedereen kan zich eindeloos opvreten while I’m living my best forumlife :innocent:

2 likes

Heh dan moet je gewoon een bedrag overmaken? Lijkt me helemaal niet fijn dat ze precies kunnen zien van wie ze welk bedrag krijgen

Toch ff proberen natuurlijk, maar helaas

Kun je als mod wel users negeren eigenlijk?

1 like

Ja tuurlijk maar ik moet wel nog iets te lezen hebben.

Enerzijds wel, maar als je meerdere enveloppen krijgt onthoud je denk ik niet welke van wie is. Tenzij je hem natuurlijk gelijk open maakt, maar volgens mij doen mensen dat niet. Zou me er zelf in elk geval niet comfortabel bij voelen

Ooh bij ons is het enkel geld en geen kaartje ofzo! Daarom dat ik altijd het idee heb dat een envelopje vrij anoniem is.

Hahahah oh dat is wel echt erg. Daar zou ik dus bang voor zijn, dat je in vergelijking met anderen veel minder geeft en dat je daar ruzie of gedoe over gaat krijgen.

3 likes

Bij onze bruiloft (NL) deed iedereen er wel een kaartje of briefje bij hoor.

Heb trouwens eens gehoord dat ze bij Turkse (?) bruiloften de gegeven bedragen via de microfoon omroepen :joy:

1 like

Belgen kregen jullie deze rakker wel eens van je juf/meester in je schrift

• iK bEN hELeMaAl gEeN BeLg
  • Ja die kregen wij ook
  • Nee wat is dit

0 stemmers

1 like

Bedoelde meer in onze familie/kring, niet voor heel NL. Ik ben het zelf niet gewend, vaak hebben ze bij wat ik gezien heb een grote bak waarin je je envelop gooit en feliciteer je de jarige/bruid persoonlijk

Nee enkel stickers

1 like

Wij kregen dus een Krul

2 likes

haha doet me aan dit verhaal denken:

17 likes

Ik kwam er pas heel laat achter dat die krul dus schijnbaar iets heel Hollands is, ik deed een keer een pubquiz met een stel internationals en toen ik bij het nakijken een krul zette zaten zij allemaal van “wtf is dat”

18 likes

Ik heb geen instagram maar wel een brandende vraag. Want ik vind dus dat ik er op een foto verragd uitzie en dit wordt bevestigd door m’n omgeving. Zijn jullie instagrammers allemaal natuurlijk fotogeniek, is het iets aangeleerds of posten jullie gewoon lelijke foto’s van jezelf?

Dit komt bij me op omdat ik soms een instagram circle jerk lees op het forum en dan voel ik me reuze geexcludeerd. En daarna bedenk ik me dat ik toch nooit mee kan doen met de incrowd omdat ik een weerbarstig foto hoofd heb.

P.s. Oh en omdat iemand er vandaag blind van uitging dat ik instagram heb omdat ik een lichtelijk slutty jurkje aanhad.

1 like

Ik vond dat zo’n teken van volwassenheid, heb uren (Nouja uur) gespendeerd met het perfectioneren van die krul. In groep
5 mocht ik het werk van anderen controleren dus toen kwam het van pas. Had ook een heel ferme streep, voor als het fout was. Ik ben geen Belg, maar heb wel een semi zachte g

3 likes