Ik vind het een makkelijke manier om in contact en op de hoogte te blijven van mensen die ik in het dagelijks leven niet zo vaak zie. Ik ben bv eens een paar maanden gaan backpacken en met al die mensen die ik daar heb ontmoet ga je echt geen nummers uitwisselen en lopen appen, instagram is dan super laagdrempelig om in contact te blijven en zien waar zij nu zoal uithangen en mee bezig zijn.
Daarnaast kies je natuurlijk zelf wie je volgt. Ik volg zelf niet echt influencers, maar wel mensen die informatieve en inspirerende posts plaatsen over feminisme, racisme, veganisme, klimaat, intersectionaliteit, politiek, etc etc. Het is een makkelijke manier om op de hoogte te blijven van wat speelt in de wereld en wat jij belangrijk vindt. Ik leer zoveel nieuwe dingen bij en dat vind ik heel waardevol.
Oh en memes. Zoveel memes. 

Het is ook niet dat je nou kunt verwachten dat je echt alles kan zien in 24u Parijs maar van deze baalde ik wel ja, vooral omdat we langer buiten hebben staan wachten voordat we erin konden dan dat we binnen zijn geweest.