Stel je persoonlijke vraag #17

Dat is het idee toch? Dat Nederlanders (ja, ook Limburgers! :rofl: ) dit wel kennen, maar Belgen niet.

6 likes

Ja das het punt vriend

@Damnatio ook

Geen Krul voor begrijpend lezen jullie!!!

12 likes

Haha wat heeft een slutty jurkje met instagram te maken? Die volg ik ff niet.

Ik ben super actief op instagram. Op insta stories boeit het me minder hoe ik er uit zie. Daar post ik ook geregeld foto’s zonder make-up of ‘grappige’ met onderkin onderuit gezakt op de bank. Maar in m’n feed (dus wat niet na 24 uur weg is maar blijft staan) let ik er wel wat meer op. Daar post ik idd alleen de foto’s waar ik mezelf er redelijk uit vind zien. Maar daar post ik dus heel weinig omdat ik vrij weinig foto’s heb die ik dus mooi genoeg vind haha (ben dus niet echt van nature fotogeniek ofzo).

7 likes

Nee hoor, in Brabant kreeg je ook een krul. Oh en in Limburg ook zo te lezen.

5 likes

Ik plaats überhaupt nooit foto’s van mezelf. Heb ook maar 20 volgers :woman_shrugging:t2:

1 like

Ik vind je antwoordopties multi interpretabel.

M’n kinderego is een beetje gekwetst, ik was een ster in begrijpend lezen en haal het nog regelmatig aan in situaties waarin ik me onzeker voel. Net als dat ik snel kan typen, wist je dat al?

Iedereen op Instagram is mooi en fotogeniek. Anders verwijdert Instagram je foto namelijk. Ze willen daar geen lelijke foto’s. Staat in de huisregels.

12 likes

Misschien heb je gepiekt op de basisschool

3 likes

3 likes

Ja raar is dat ook. M’n zusje heeft me een keer haar instagram account laten zien en dat waren vooral foto’s van grappige dingen die ze in het dagelijks leven tegenkwam, soort real life memes en ze heeft echt niet veel volgers en dat vond ik raar.

En dat geeft ook antwoord op de andere vraag, ik associeer instagram (succes) met het plaatsen van foto’s die vooral Weinig verhullend zijn.

Dat sowieso, was de meangirl van de zandbak e daarna ontwikkelde ik pas laat secundaire kenmerken. Karma.

2 likes

Op Instagram creeer je gewoon je eigen community door wat je post en wie je volgt. Als ik naar mijn feed ga zie ik alleen maar zwangere vrouwen, slime filmpjes en nagellak!

6 likes

Ja mijn psychiater belt wel anoniem, maar ik weet dan ook exactly wanneer hij anoniem belt want dat hebben we immers afgesproken. De rest laat ik wel gewoon gaan want ik vind dat blijkbaar niet belangrijk.

Ik doe hetzelfde als jouw zusje, met af en toe een dierenfeitje erbij

1 like

Ik vraag me af in hoeverre dit een serieuze vraag is maar mensen die veel foto’s van zichzelf posten doen dat niet omdat ze zichzelf lelijk vinden toch? Soms moet je schijt hebben maar de meesten doen het omdat ze het een goede foto van zichzelf vinden.

En als je wel issues hebt met het posten van eigen foto’s heb je inderdaad vaak andere content en volg je andere content

Ik vind mn eigen foto’s leuk maar het boeit me ook niks of andere mensen ze wel leuk of stom vinden. En ik heb geleerd welke foto’s meer en minder likes opleveren, haha.

1 like

Geef de tips :grin:

Ik weet wat bij mij werkt, het is geen algemene formule hoor. Maar ik krijg de meeste likes op óf foto’s waar ik een beetje bloot show of juist hele normale onschuldige foto’s waar ik lach en dan voornamelijk mn gezicht. Groepsfoto’s of met iemand anders doen het vaak minder.

1 like

Ik heb een planteninstagram dus mijn eigen hoofd staat er niet vaak op. Ben wel vrij actief erop.

1 like

Jaaa dat herken ik wel ja