Is ook bewezen in oa (influencer) marketing, foto’s met gezichten krijgen veel meer likes.
Daarom heb ik nooit zoveel likes plaats alleen maar foto’s van mijn huis, heb gvd niet voor niets 2 jaar moeten wachten op die hut.
Is ook bewezen in oa (influencer) marketing, foto’s met gezichten krijgen veel meer likes.
Daarom heb ik nooit zoveel likes plaats alleen maar foto’s van mijn huis, heb gvd niet voor niets 2 jaar moeten wachten op die hut.
Nou foto’s met mn hele lichaam scoren dus ook minder. Bijv deze
En deze
Ik denk dat het leuker is als je je meer focust op een hobby community. Ik heb zelf helemaal niks met die mode popjes. Maar nu heb ik een platform om met andere mensen dingen te delen die hetzelfde leuk vinden.
Klinkt misschien super triest en iedereen mag daarvan vinden wat hij vindt: ik haal daar voldoening uit
Geen idee. Beiden misschirn? Alhoewel ik mezelf niet als onzeker beschouw
Ik denk dat dit voor de meerderheid geldt hoor.
Ik gebruikte ook altijd hashtags in de hoop op meer likes. Slaat nergens op, Maarja digitale dopamine.
Ah ja? Werkt dat denk je?
Hashtags?
Ja zeker wel, kreeg altijd likes van mensen die me verder niet volgden.
O nice haha
Hangt er vanaf of je profiel openbaar is. Ik krijg dat wel omdat deze openbaar is, maar als je het afschermt kan dat niet
Ik vind de interactie leuk op instagram. Plus ik maak fashion fotos en vind t leuk als mensen dan positief reageren haha. Ik bedoel ik heb niet voor niks sexy lopen poseren!
Ja dit ook!
Ik ben daarom altijd in dubio of ik mijn profiel openbaar maak of niet. Ik post nooit foto’s van mezelf dus ik ben niet eens herkenbaar. Maar toch heb ik m op privé staan en dus krijg ik ook heel weinig likes. En soms zit ik daar meer mee dan nodig want ik vind mijn posts best grappig soms
Vind jij proeven waarbij apen overlijden geoorloofd om een vaccin tegen corona te kunnen vinden?
0 stemmers
(poll staat ook op AD.nl)
In welke van deze (in 2019) meest bezochte musea ben jij ooit geweest?
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Tot een bepaalde hoogte
Ja dat is dus niet een van de meest bezochte musea he
Te Papa vond ik oprecht gaaf, met die expositie van de Wereldoorlog en die imposante poppen.
Mijn Louvre ervaring bestaat uit dagje met school naar Parijs > ruim een uur wachten tot we het Louvre in kunnen > snelwandelen naar de Mona Lisa > verwonderd zijn omdat die zo klein is en alleen te zien op 10 meter afstand met minstens 50 andere dringende mensen om je heen > linea recta het Louvre uit snelwandelen > the end. Tikkie teleurgesteld wel daarna.
Yes ma’am! En in Te Papa Ook in dat aardbevingshuis geweest?