Ik kom er nu achter dat ik heel slecht ben in namen van musea. Ik ben wel in meer (populaire) musea geweest maar ik weet de namen gewoon niet. Ik zal er ook wat hebben aangevinkt waar ik nooit ben geweest.
Mijn insta is ruk want post niks meer en algoritme blablabla. Maar ik vind de interactie echt mega leuk, mensen met dezelfde interesses etc.
Op mijn privé insta is het wel anders, ik ben net zo fotogeniek als een deurkruk, dus mijn laatste foto is van maart 2019.
Onderzoeken zeggen dat narcisme er veel mee te maken heeft
Gewoon doen. Er gebeurt niks. Het enige waar ik rekening mee houd is dat ik even geen Strava updates plaats want dan kun je zien hoe ik hardlopend van mijn huisadres vertrek.
@Damnatio, dat lijkt dan juist weer haaks te staan op de vraag van @tijgerlelie of het onzekerheid is
Maar jouw stories
Ik vind het leuk dat ik in contact blijf met veel oude vrienden en bekenden. Ik heb niet mega veel volgers, 500 ofzo, maar wel redelijk wat interactie met mensen op m’n stories. Sommige mensen reageren best vaak en dat vind ik dan echt gezellig, zonder dat ik ze ooit nog in ‘het echt’ spreek haha
Ik volg niemand van het forum op insta maar ik kreeg wel jouw snack insta als suggestie om te volgen laatst
Ik vind het een makkelijke manier om in contact en op de hoogte te blijven van mensen die ik in het dagelijks leven niet zo vaak zie. Ik ben bv eens een paar maanden gaan backpacken en met al die mensen die ik daar heb ontmoet ga je echt geen nummers uitwisselen en lopen appen, instagram is dan super laagdrempelig om in contact te blijven en zien waar zij nu zoal uithangen en mee bezig zijn.
Daarnaast kies je natuurlijk zelf wie je volgt. Ik volg zelf niet echt influencers, maar wel mensen die informatieve en inspirerende posts plaatsen over feminisme, racisme, veganisme, klimaat, intersectionaliteit, politiek, etc etc. Het is een makkelijke manier om op de hoogte te blijven van wat speelt in de wereld en wat jij belangrijk vindt. Ik leer zoveel nieuwe dingen bij en dat vind ik heel waardevol.
Oh en memes. Zoveel memes.
Wel echt apart! Ik heb geen idee hoe dat precies werkt met voorstellen ed, ik krijg nu ook vet vaak reclames die gerelateerd zijn aan het forum/ mensen die ik van hier volg op insta.
De laatste tijd zijn het draagdoeken van Artipoppe, terwijl ik geen kinderen heb.
Ja echt bizar, ik ben op een gegeven moment helemaal van insta afgegaan omdat ik gek werd van alle nutteloze reclame.
Maar je hebt toch wel ook genoten van Monet zijn schilderijen?! Ik vond die echt zo gaaf en mooi. En Mona Lisa was echt een ‘grote’ teleurstelling
Ik heb continue dezelfde reclame van Artipoppe en ik zag vanochtend een poll in het kader van de advertentie of ik de reclame van Artipoppe wel gezien had?
Nee, we hadden echt nergens anders tijd voor Het is ook niet dat je nou kunt verwachten dat je echt alles kan zien in 24u Parijs maar van deze baalde ik wel ja, vooral omdat we langer buiten hebben staan wachten voordat we erin konden dan dat we binnen zijn geweest.
Dat is dan wel heel kak idd. Zonde van die 24 uur dan want voor de Mona Lisa hoef je echt niet in de rij te staan nee. Maar snel een keer opnieuw heen gaan op je eigen tempo dan want het is wel een mooi museum. En Parijs is sowieso te leuk
Interessant
heb jij sinds de lockdown een andere haarroutine? dus bijvoorbeeld minder wassen/meer producten gebruiken/een compleet ander kapsel/etc?
- ja, ik heb een andere haarroutine
- nee, niks veranderd
0 stemmers
- minder wassen
- uitgebreider wassen
- meer stylingproducten
- minder stylingproducten
- elke dag een knot/staart/vast ipv los
- elke dag los ipv knot/staart/gaat
- ik heb een totaal ander kapsel
0 stemmers
heb jij een andere make-up routine?
- ja, ik heb een andere make-up routine
- nee, niks veranderd
0 stemmers
- meer make-up
- minder make-up
- meer experimenteren met dingen die je normaal niet snel zou dragen
0 stemmers
en met gezichtsverzorging?
- ja, ik heb een andere gezichtsverzorgingsroutine
- nee, niks veranderd
0 stemmers
- minder verzorgingsproducten zoals dag-/nachtcrème
- meer verzorgingsproducten zoals dag-/nachtcrème
- meer maskers
- minder maskers
- meer serums/oliën/speciale verzorging
- minder serums/oliën/speciale verzorging
0 stemmers
ga jij vandaag:
- bbq’en
- op bezoek bij familie voor vaderdag
- netflixen
- in bad
- iets bakken
- de hele dag in bed liggen
- skeeleren
- terrassen
- eten bestellen/afhalen
- met iemand knuffelen
- sporten
- werken
- je eigen bruiloft vieren
- de bruiloft van iemand anders vieren
- online shoppen
- je nagels lakken
- je vervelen
- boodschappen doen
0 stemmers
Lees jij in het coronatopic:
- Meer dan voorheen
- Evenveel als voorheen
- Minder dan voorheen
- Die las ik sowieso al niet
0 stemmers
N.a.v. een gesprek in het opbiechttopic: heb jij een whatsappgroep met alleen jezelf erin?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, waar gebruik je die voor?
- Notities
- Linkjes naar youtubevideo’s, artikelen e.d.
- Het doorsturen van spraakberichten om ze af te kunnen luisteren zonder dat degene die het spraakbericht stuurde dat ziet
- Voor goede gesprekken met jezelf
- Overig
0 stemmers
Voor degenen die zich nu afvragen hoe dat werkt: je maakt een groep aan met daarin jezelf en één andere persoon, en vervolgens verwijder je die andere persoon weer. Je blijft dan lekker in je eentje over in de groep
Ik zet daar altijd mijn openstaande betalingen in en het gesprek op ongelezen zodat ik niet vergeet dingen te betalen .
Oh daar had ik niet aan gedacht, handig!