Ik ben een lekker gekke, spontane meid.
Nee eerlijk ik weet eigenlijk niet wat dat precies zou moeten zijn, ik kan alleen maar aan clichés denken. Iedereen die zichzelf zo omschrijft is gegarandeerd de saaiste persoon die je ooit hebt ontmoet.
Ik ben een lekker gekke, spontane meid.
Nee eerlijk ik weet eigenlijk niet wat dat precies zou moeten zijn, ik kan alleen maar aan clichés denken. Iedereen die zichzelf zo omschrijft is gegarandeerd de saaiste persoon die je ooit hebt ontmoet.
Boemboemboem*1000
?
Als dat betekent dat ik makkelijk uit mezelf een praatje begin of reageer op iemand, dan wel. Het uitroepteken achter ‘ja’ maakt het wel hysterischer dan ik mezelf zie hoor haha
Wij hadden nog het geluk dat we konden slagen met een 4 voor wiskunde. Dus een vriendin en ik hadden precies berekend wat we dan minimaal moesten halen (3.8 en een 2.8 of zo) en we waren alsnog heel zenuwachtig. Ik had echt net m’n 3.8 gehaald 
Ik dacht een kaarsenhouder (kandelaar wil ik dit geval niet noemen hahaha)
Oeeh goeie!
Maar reageren op iemand heeft toch niks met spontaan te maken? Of bedoel je als iemand op straat je aanspreekt je altijd wel spontaan reageert oid.?
Dyscalculie 

Vertelde jouw moeder vroeger ook wel eens verhalen over jou op een verjaardag en dat je van een paar meter afstand gewoon alles kon horen?
0 stemmers
Mijn tante deed dat zovaak bij m’n nichtjes. 
In november eindelijk een vaatwasser 

Mijn vader doet dit nog steeds. Dus nog steeds cringes op mn 30e. En eigenlijk vroeger ook vaker mijn vader dan mijn moeder (vader is drukker in gezelschap dan moeder was).
Mijn moeder deed dit áltijd en dan ook verhalen waarvan ik had gevraagd of ze het niet door wilde vertellen. 
Ja zo flauw hè.
Ja dan vertelde ze tegen mijn tante ofzo dat ik in m’n broek had geplast of ongesteld was geworden of iets anders gênants 
Oh ik ging voor Marcello, kort Cello
In mijn vriendengroep noemen we een zweetvlek onder je oksel een Marcel, dus ik zou m’n kind sowieso nooit zo noemen.
Of Frenchcore 
Waar heb jij voor gekozen?
0 stemmers
Oja, veel mensen moeten/willen ze misschien nog aanschaffen!
Hardstyle is het gewoon net niet imo. Je denkt heel de tijd daar komt ieeeee maar dan is die altijd een beetje teleurstellend. Hardcore daar in tegen 
Ken jij het nummer Burnaboy - on the low?
0 stemmers
Het is dus dit nummer en ik hoor het serieus te vaak overal gatverdamme. Overigens geen slecht nummer maar pffff. Vooral dat "angelinaaa " gaat zo in je hoofd zitten.