Stel je persoonlijke vraag #17

Ik zit in heel veel groepen met mezelf, omdat anderen er na afloop van de verjaardag of het event uitgaan en ik blijf altijd.

22 likes

Vind ik irritant, want dan kwam er steeds een nummer te staan in plaats van mijn naam (ook na toevoegen in contacten :woman_shrugging:). Van een groepsapp kan je lekker de naam veranderen

1 like

Joh wist niet eens dat dat kon :flushed:

Ik zie wel m’n eigen naam, maar geen idee waarom het bij mij wel zo is en bij anderen dus niet! Heel random dat het soms wel kan en soms niet

1 like

Hehh?
Oke.
Ik kan nog niet in het opbiecht-topic maar als je het zo brengt zal het wel redelijk normaal zijn denk ik?

De biecht was ook niet zo’n groep met jezelf hebben, maar 'm gebruiken om spraakberichten door te sturen en ze te kunnen beluisteren zonder dat de verzender dat ziet :stuck_out_tongue: daarom had ik die optie ook toegevoegd haha

Ik gebruik daar gewoon notities voor, maar ik gebruik dan ook nooit spraakberichten dus zie de toegevoegde waarde niet zo om het via whatsapp te doen denk ik!

1 like

Is dat niet irritant? Als m’n vriend mij als kladblok zou gebruiken en alles wat hij moet onthouden naar me zou appen zou ik stapelgek worden :grimacing:

Ik vind notities irritant, kan je ook niet makkelijk fotos en videos enzo doorsturen

ohhh dit, jouw stories @Bunnyslippers vind ik dus echt fantastisch! :yum:

1 like

kunnen jullie soms iemands sterrenbeeld goed raden

• ja
  • nee

0 stemmers

Daar heb je een goed punt inderdaad. Ik ben makkelijk over te halen, heb net een groep met mezelf aangemaakt. Ben benieuwd!

• Gras
  • Grasspriet
  • Grasveld
  • Grasweide
  • Graspol
  • Grasmat
  • Graszaad
  • Grashopper
  • Grasmaaien
  • Grasgroen
  • Iets anders grassigs

0 stemmers

Bij zo’n poll denk ik altijd wat ging hieraan vooraf dat je zo’n poll bedenkt?

16 likes

Ik liep met mn hond langs weilanden hahaha

5 likes

hooikoorts

32 likes

nou moet maar hé

welk sterrenbeeld heb ik:

• ram
  • stier
  • tweelingen
  • kreeft
  • leeuw
  • maagd
  • weegschaal
  • schorpioen
  • boogschutter
  • steenbok
  • waterman
  • vissen

0 stemmers

1 like

Ik gebruik meestal Telegram en daar heb je gewoon een “Saved messages” optie om dingen naar jezelf te sturen, vind dat op m’n computer gebruiksvriendelijker dan web whatsapp

Ik bedenk me nu pas dat obv sterrenbeeld mijn date hetzelfde karakter zou moeten hebben als mijn broer want ze delen hun verjaardag. Dat is echt de grootste onzin. Ze zijn totaal anders :’) Dus nee, ik zou het niet hebben kunnen raden van te voren.

3 likes

Lang lang geleden heette ik op het ellegirlforum groengras :sweat_smile:

1 like