Stel je persoonlijke vraag #18

Ja maar volgens mij kan je ook Tss krijgen van een cup, of is dat achterhaald?
Ik vind zelf via Google dat de kans een stuk kleiner is, maar heb nu ook ergens gelezen dat je er ook een grotere kans op hebt met een spiraaltje. Nou, heb er nu al weer te lang naar gegoogeld en ga het sowieso krijgen van een insectenbeet :sweat_smile:

1 like

Kan wel, kans is alleen wel een stuk kleiner volgens mij. Mits je alles natuurlijk goed schoonhoudt etc.

Dagje dierentuin:

• Safaripark Beekse Bergen
  • Dierenpark Amersfoort

0 stemmers

Ik kijk achteraf vaak op reddit, op r/horror omdat ik het dan leuk vind wat andere mensen ervan vinden en of ze nog theorieën hebben.

Maar bij horror kijk ik nooit op IMDb want daar krijgen alle horrors toch hoogstens een 5 en de comments heb je ook niks aan.

3 likes

Ik heb ook standaard blauwe plekken op mijn benen, en meestal weet ik nog geeneens waar ze vandaan komen

1 like

Maar bevallingsvlog van influencers zijn meestal meer praatvideos toch. Vind niet dat je bepaald de hele bevalling vibe meekrijgt zoals hier bijvoorbeeld:

4 likes

Ja klopt, maar hoef persoonlijk beide niet te zien :laughing: Ik vind het gewoon een beetje gek om mee te kijken bij iets dat zo persoonlijk is. En verder ook niet zo interessant eigenlijk :see_no_evil:

1 like

Toen ik net de filmhuis afdeling in de videotheek had ontdekt was het een heerlijke nieuwe hobby om de vaagste david lynch/darren arofnofsky achtige films te kijken en dan online alle theorieën te lezen over wat het verhaal nou was en dat dat ene schilderij in de keuken die ene scene dan stond voor een bijbels verhaal dat weer refereerde aan blablabla. En dat vind ik nog steeds leuk om te doen, kijk alleen niet veel (dat soort) films meer

5 likes

Ben jij weleens te water in gevaar geraakt?

• Ja, door de stroming
  • Ja, door een dier
  • Ja, door een boot of een ander voertuig
  • Ja, door iets anders
  • Nee

0 stemmers

Doordat iemand het nodig vond een bommetje op mij te doen in het zwembad :roll_eyes: onderwater zat hij nog lang ‘op me’, kon daardoor niet boven komen. Klinkt misschien dom maar dacht echt dat ik er geweest was.

Een keer in de zee met mijn vader, we waren aan het zwemmen en veel te ver van wal geraakt. Ik was te jong om me te beseffen dat het verkeerd af had kunnen lopen tot mijn vader me later vertelde dat hij wel echt heel bezorgt was.

Ff ter illustratie: mijn vader is dezelfde vent die het een goed idee vond om een tak ter omvang van een boomstam af te zagen, een tak die recht boven het dak hing. Een tak die zo hard op het dak viel dat er twee jaar een enorm gat in gezeten heeft. Wij zaten binnen toen dat ding op het dak viel en hij maakte zich niet druk dat het misschien wel fout kon gaan. Mijn vader’s normale reactie als er iets mis gaat is schaapachtig grinniken en zijn schouders ophalen, dus ons “avontuur” in de zee moet wel indruk hebben gemaakt op hem.

Ik ben ook een keer door het ijs gevallen maar dat was gelukkig niet heel gevaarlijk, ben er zelf weer uit geklommen en naar huis geklotst.

3 likes

Toen ik klein was samen met een vriendinnetje veel te ver de zee in gezwommen en mee terug genomen door een andere toerist die dat zag (het was op vakantie).

Door de golfslag in een zwembad waar ik nog niet eerder geweest was :joy:

Kleine Duchess werd gelukkig ‘gered’ door een badmeester.

2 likes

Op Bali dacht ik even hip te gaan bodyboarden - zonder ervaring. Totdat ik steeds verder de zee in werd gezogen, van de achterkant allerlei surfers mijn kant op zag komen surfen op de hoge golven en geen idee had hoe ik weer naar de kust moest komen. Top idee.

1 like

We zaten een keer met teveel mensen op een gemotoriseerd rubberen bootje, toen we best ver de haven uit gingen. De golven waren zo hoog dat ze de boot in kwamen en we heel snel water moesten scheppen om niet te zinken. Iedereen was in super paniek en ik had de hinnikende slappe lach. Mijn copingmechanisme I guess haha

2 likes

Ik ben toen ik net kon lopen gevallen in / van de hoogste waterval van NL… het was in het begin van de winter.
Kwam er verder op wat onderkoeling na ongedeerd uit.

1 like

Na al jullie wilde, spannende verhalen moet ik mn antwoord misschien toch maar aanpassen. Ik moest denken aan toen ik enthousiast zonder zwembandjes het zwembad in sprong en ervan overtuigd was dat ik kon zwemmen. Mn vader heeft me met een bloedgang opgedoken toen bleek dat ik mezelf wederom lichtelijk overschat had.

4 likes

Niet in gevaar maar wel getraumatiseerd door een keer dat ik op zo’n banaan zat:

image

(waarom? onduidelijk) en dan is de lol natuurlijk dat het bootje dat de banaan trekt heel veel bochten gaat maken zodat je er steeds afvalt want redenen. Anyway ik zat dus achter een mega dik ingesmeerde Duitse man en elke keer als we van die banaan afdonderden glibberde zijn hele lichaam van top top teen langs me en ik had ook niet echt het idee dat hij dan haast had om weer boven te komen. Ik begon me dus met een soort overlevingsdrang aan die banaan vast te houden om er niet af te vallen of iig niet tegelijkertijd met Glibberige Gunther maar de man die de boot bestuurde dacht dat ik stoer aan het doen was oid dus die dacht ‘ahaha challenge accepted’ en ging alleen maar scherpere bochten nemen. Ik was er zo van ontdaan dat ik niet eens doorhad dat ik mijn vriendin achterop de banaan al minutenlang niet meer had horen gillen en die bleek ergens verderop in zee te drijven en niemand had door dat ze niet terug op de banaan was geklommen dus toen werd de banaan een reddingsbanaan en moesten we heel voorzichtig terug varen om haar met de banaan op te pikken. In conclusion, fuck de Middellandse Zee.

54 likes

GVD nu wil ik op zo’n banaan zitten! Zo leuk!!! Was een keer met iemand met een bril, maar die had aan het einde geen bril meer.

Dat vind ik dan echt genieten zo’n middagje.

20 likes

Ik denk op zich dat er wel makkelijkere manieren zijn om een ingesmeerde Duitser te vinden?

4 likes