Ja jemig wat irritant, stond net in de lift en toen kwamen er 2 mensen bij en toen dacht ik okeeeee, stopte 'ie nog een keer stappen er NOG twee mensen bij met “Ah, past precies!”. Ja jij past precies op de IC straks, rot op met jezelf.
Yessss met mijn ex schoonouders in een lift van max 5m2. En die feeks moest nog even benoemen dat er ook 3 dikke mensen in de lift stonden dus dat het daar vast door kwam (ex, een buurman en ik).
Zie nu in mijn FB herinnering dat het precies vandaag 4 jaar geleden was.
Ik zeg nooit oef na/bij fysieke inspanning maar wel vaak als iemand iets doms of onhandig zegt
Ik ga er vanuit dat er de komende 5 jaar nog wel “actie wordt gevoerd“ voor het behoud van zwarte piet, helaas
Had jij vroeger je postcode en huisnummer in je fiets gegraveerd?
- Ja
- Ik heb dit nu nog steeds
- Ik heb dit nu nog steeds, maar het zijn niet mijn huidige gegevens
- Ik ken dit niet??
- Nee
- Ik had geen fiets
- Anders
0 stemmers
Sorry jongens, de poll was anoniem, dat wilde ik niet
Hou jij (een deel van) je sieraden om tijdens het douchen? Ik bedoel geen piercings maar oorbellen of een ketting etc.
- Ja, ik hou (een deel van) mijn sieraden om
- Nee, ik doe ze allemaal af als ik ga douchen
- Ik draag geen sieraden
0 stemmers
Ik heb gisteravond citrus waterijsjes gemaakt en die ga ik vanavond lekker opeten!
Ik heb het net nog gebruikt in een ander topic terwijl ik het eigenlijk niet vind kunnen, dus ik ga het even aanpassen
Er is nog maar 1 ijsje in de vriezer en die is voor m’n dochter omdat het een van de weinige dingen is die ze nu kan eten door een kapotte tong. Gelukkig is het een vies raketje en vind ik het niet erg om die af te staan.
Zou het wel weer willen bij mijn fiets.
Toch maar eens vragen aan ome agent
Voelt jullie haar ook altijd gloeiend heet aan tijdens warm weer als je er met je hand over wrijft?
- Ja
- Nee geen last van
- Ik heb geen idee eigenlijk
0 stemmers
Ik heb t wel eens per ongeluk gedaan haha, of dat was een knop voor contact met de centrale ofzo en die zat naast de deuren sluiten knop. Volgens mij was ik gauw de lift uitgestapt :’)
Ik kan mijn ketting wel af doen maar dan krijg ik m niet meer om door mijn lange nagels. Zelfde met armbanden. Ofja het lukt wel maar het is zo’n gedoe. Doe mijn sieraden alleen af als ik in zee ga zwemmen of naar een waterpark oid ga.
Ik heb dus hetzelfde probleem met m’n oorbellen (van die endless hoops), maar ik doe ze toch maar steeds uit want ik ben bang dat ze verkleuren
Gebruik ik uit mezelf niet, maar ga er ook niet actief over in discussie als anderen dat wel doen en herhaal het in zo’n zelfde gesprek dan soms wel. Zie in dat het problematisch is, maar zit (nog) niet in m’n systeem daar actief wat mee/tegen te doen.
Ja het was wel handig. Ik dacht er gister aan dat mijn huidige fiets ooit 2 maanden kwijt is geweest (ik dacht dat ie gestolen was, bleek in de bosjes te liggen) en met dank aan postcode en huisnr weer terug gekomen was.
Kan jij een hoeslaken (voor over je matras met elastiek dus) netjes opvouwen?
- Ja natuurlijk #succesfuladult
- Soms probeer ik het maar het wordt nooit een succes
- Nee ben je gek
0 stemmers
Ik vind Grieks, Egyptisch, Romeins, Keltisch vooral interessant maar er is geen meerkeuze. Mijn buurjongen is autistisch en ik zeg dit erbij omdat hij op het gebied van dit zo ongelooflijk veel weet en dat toch wel kenmerkend is bij autisme. Vond het altijd zo geweldig om met hem daarover te praten en andersom ook haha.
Ik vind Polynesische mythologie interessant, daar wordt de koppeling tussen de goden en natuur gemaakt
Ja al die verhalen ook bij natuurverschijnselen en ook meren/bergen e.d. vind ik heel interessant. Het is een heel andere manier van naar de natuur en de wereld te kijken.