Stel je persoonlijke vraag #18

ik hoef alleen muziek op te zetten om mijzelf te motiveren. is het laat in de avond en moet ik nog lang opblijven dan zet ik een djset of o.i.d. op. Is het echt een kutklus dan zet ik keiharde metal op.


Om nog even door te zetten, lekkere hoopvolle muziek.

Lekker boos maar wel productief zijn. :sunglasses:

1 like

De gewone politie of de biechtpolitie?

24 likes

@Lemongrab kun jij hier je licht op schijnen aub.

2 likes

Geen OMG is geen OMG

Dit is een safespace, ook voor moordenaars :pray:t3:

18 likes

image

9 likes

Planken wambuis

2 likes

Aangezien ik net in een stofzuigdiscussie belandde en mensen vonden dat ik wel heel snel stofzuig:

Hoe lang stofzuigen jullie gemiddeld? Dus als je echt alles goed schoonmaakt, niet even vlug tussendoor voordat visite komt? En dan bedoel ik dus per verdieping, niet je complete huis in één keer als je meerdere verdiepingen hebt

  • 10-15 minuten
  • 15-20 minuten
  • 20-30 minuten
  • 30+ minuten
  • Stofzuigen? Ain’t nobody got time for that

0 stemmers

Hoe bewaar jij je groenten en fruit (buiten de koelkast)? Ik ga voor het gemak uit van drie soorten: fruit, groenten, en langer houdbaar spul zoals knoflook/ui/aardappelen

  • Alles in dezelfde schaal
  • Alles in aparte schalen
  • Groenten en fruit samen, knoflook/ui apart
  • Groenten en knoflook/ui samen, fruit apart
  • Fruit en knoflook/ui samen, groenten apart
  • Anders…

0 stemmers

5 minuten maar ik woon in een studio van 27 m2, dan ben je snel klaar

3 likes

Holy shit, dit is echt exact wat ik wilde reageren hahaha. Zelfde formaat huis :ok_hand:t2:

1 like

ZaAd iS sTeRk

5 likes

Ben ik zo’n smeerkees dat ik in een huis van 130m2 echt niet 10 minuten over 1 verdieping doe? Ben er echt zo doorheen en mi is het schoon :woman_shrugging: Daarna dweilen kom ik ook niks van stofresten op de dweil tegen

3 likes

Hoeveel m2 zijn de verdiepingen?

Bij ons staat er vooral veel in de weg, is het een stofnest onder het bed en de bank, dus ik ben veel aan het bukken en schuiven. Maar dat is dan ook 80m2 en daar doe ik max 15 minuten over tijdens een normale stofzuigbeurt.

Wij spelen vaak een spel waarbij je een woord op een papiertje moet schrijven en dat moet raden binnen 3 rondes. Zowel leuk voor kinderen als met volwassenen!

2 likes

Ligt er ook echt aan hoe je je huis hebt ingericht. Ik doe over 80 m2 wel 20/25 min, maar heb relatief veel spullen :joy: en een tapijt wat ik echt goed stofzuig en stofzuig m’n matras ook met wen opzetborstel. Als je minder meubels hebt, ben je sowieso al sneller klaar!

Laatst had het meisje bij de Lidl 70x de uien aangeslagen, vond het totaalbedrag al behoorlijk hoog voor de Lidl :crazy_face:

5 likes

En of je huisdieren hebt. Hier twee katten waardoor er overal haar ligt, dat is intensiever stofzuigen dan zonder.

1 like

Nee ik ben dus ook best wel snel klaar. Zou ook echt niet weten hoe ik een kwartier stofzuigen vol moest krijgen. Sommige plekken kan ik niet stofzuigen, daar staan grote meubels, die ga ik niet iedere keer verplaatsen en de rest is echt wel binnen 10 minuten (en vaak nog wel sneller) klaar :woman_shrugging:
Oh en er ligt hier een witte vloer, dus vuil zie je heel goed liggen, maar na het stofzuigen is het wel echt schoon. Het is niet zo dat de stofwolken dan nog rondzweven zoals in een westernfilm haha

1 like

Omg-reacties niet toegestaan tot er uitsluitsel is over het waarheidsgehalte. In de tussentijd zou ik als true detective @anon25548216 vleien met gevatte ict-grapjes zodat hij in een moment van zwakte me het ip-adres en alle andere beschikbare gegevens van betreffende biechter die op de server zijn opgeslagen geeft. Ik ga vervolgens op onderzoek uit en doorzoek het huis van de potentiële moordenaar op bewijsmateriaal.

Is de moord gepleegd is het de beste biecht uit de geschiedenis waar alle ik heb ontbeten met m&ms-biechten instant door vergeten zijn, en mag er geen enkele omg-reactie op gegeven worden. De biechter wordt voor eeuwig op handen gedragen door alle forummers en het forum wordt naar haar vernoemd.

Blijkt de moord gelogen en de biechter een troll mag ze achternagezeten worden met brandende omg-fakkels wegens vervuiling van het biechttopic en het wekken van valse hoop op eindelijk eens echt een goede biecht. Er zullen dan enkele forummers zijn die klagen over de heksenjachtachtige sfeer en zij deleten hun account wegens het gebrek aan goede sfeer. De biechter laat haar account verwijderen en is voor eeuwig voortvluchtig onder nieuwe forumnamen. Omdat trollhunten tegen de forumregels is zal ik als tragische detectiveheld roemloos ten onder gaan met een permaban.

34 likes