Stel je persoonlijke vraag #18

Bleh ja en lekker betast worden door vreemde mannen :woozy_face:

Moscow Mule is mijn favo cocktail :heart_eyes:. Alhoewel Martini Espresso staat ook zeer hoog op de lijst

4 likes

Ooooh schuimparty’s man man man ik vond echt werkelijk niks vreselijker dan dat :weary: Zeiknatte doorschijnende kleding, alleen maar uitglijden bij elke stap want motherfucking glad, m’n mooie stijle haar meteen weer in de pluizige krul en m’n prachtige mascara en andere makeup op m’n kin. Wat een drama, snapte echt nooit wat mensen daar nou leuk aan vonden

2 likes

Toppunt van ordinair zelfs: schuimparty in de Hollywood Music Hall R’dam, aka snollywood
15 jarige ik vond het geweldig uiteraard

27 likes

Zongen jullie vroeger alternatieve versies op kerst liedjes?

Wij zongen altijd “Midden in de winternacht ging de Hema open, onderbroekjes en bh’s kon je daar toen kopen”

• Ja deden wij ook
  • Nee maar ken het wel
  • Nee en ik vind dit echt respectloos tegenover Jesus

0 stemmers

Heb er in mijn nieuwe studio last van, woon ook wel in de binnenstad met allemaal restaurants. Heb van dat staalwol in alle gaten gedaan en dat werkt wel. Vind wel ‘fijn’ om te zien dat ik niet de enige ben die er last van heeft. En de mensen die er last van hadden, hoe zijn jullie er van af gekomen?? Behalve verhuizen.

1 like

Ik wist nooit dat ik op een schuimparty was totdat ik er ineens weer middenin stond. Begrijp niet wat mensen daar leuk aan vinden. Herinner me nog dat een jongen een keer z’n voet had gebroken, het is ook nog eens vrij gevaarlijk en voegt niks toe. Ja behalve uitgelopen make-up en koude natte doorschijnende kleding nou joehoe

Als het je beter laat voelen, wij zongen ook:

“Stille nacht, kindje verkracht,
Onder een boom, zonder condoom”

Kinderen zijn echt wreed man

16 likes

Ergste is nog dat dit lied later in de Hema Musical kwam

1 like

Kijk, met jou kan ik praten. Ik wil altijd een van deze twee, haha

2 likes

Een vriendin van me doet op een bruiloft geen hakken aan omdat ze dan een paar cm langer is dan haar vriend. Hakken staan haar echter supergoed (vindt ze zelf ook).

• Ik zou wel hakken dragen
  • Ik zou ook geen hakken dragen
  • Belachelijk! Tijd om het patriarchaat te cancelen
  • Eens met vriendin, een vrouw hoort kleiner te zijn dan haar man (vooral op een bruiloft)
  • Ach, moet ze toch zelf weten
  • Ik draag ĂŒberhaupt nooit hakken/heb geen vriend/heb geen bruiloften

0 stemmers

Sowieso tijd om het patriarchaat te cancelen!!! Mijn vriend en ik zijn overigens allebei belachelijk lang en ik vind het soms als ik hakken draag een beetje ongemakkelijk om dan nĂłg langer te zijn. Dus dat ik dan even lang ben als mn vriend (1.96) heeft er minder mee te maken.

2 likes

Hoeveel accounts heb je op dit forum gehad?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • meer dan 5

0 stemmers

Gewoon nee, ik ga nooit naar festivals

3 likes

Ik kan gewoon al janken bij de gedachten dat er geen festivals en carnaval zou zijn :sob:

2 likes

Ik moest googelen wat moonen was haha. Ben wel een keer toen ik op de basisschool zat met vriendinnen met de blote kont op de foto gegaan. Dat vonden we echt heel cool en stoer. :upside_down_face: Maar weetniet of dat telt want er staat dat moonen wordt gedaan om iemand te beledigen of in verlegenheid te brengen.

als jij een groep ganzen/zwanen ziet zitten, loop jij er dan met een gerust hart langs?
of steek je liever over?

• ik loop liever een blokje om
  • nee hoor, maakt mij niks uit

0 stemmers

ik loop sinds dit echt niet meer chill langs die beesten:

Zwanen zijn enger. Die slaan ook!

1 like

@Vaiana
ik liep laatst door een weiland waar blijkbaar een halve meter bij me vandaan verdekt opgesteld een zwaan op een nest zat, die begon ineens te flapperen met de vleugels naaaaaaaaah

ik durfde er niet meer langs haha, heb mn man voorop gestuurd

• ik zal de poll aanpassen ja, zwanen zijn ook terror
2 likes

Ja doe ik bijna altijd :neutral_face:

1 like