Kom ik weer met mn voedsel vragen. Nasigroenten van 22/7, verpakking is nog dicht. Kan ik dit nog gebruiken?
- Iehl nee
- Kan makkelijk
0 stemmers
Kom ik weer met mn voedsel vragen. Nasigroenten van 22/7, verpakking is nog dicht. Kan ik dit nog gebruiken?
0 stemmers
Zolang de verpakking niet bol is en het er nog prima uitziet, kan het
Ik ga er niet voor omlopen maar als ik ze passeer ben ik wel altijd op m’n hoede/beetje nerveus dus ik zou niet zeggen dat het me niets uitmaakt
Zo lekker! Nu zin in cocktails
De winkel Vanilia vind ik:
0 stemmers
Hoezo stemmen zoveel mensen ‘Iehl nee’? Is nog geen week. Gooien jullie dat dan weg?
Leuk, maar ver boven mijn budget. Ik noem het altijd mijn motivatiewinkel
De winkel Other Stories vind ik
0 stemmers
De winkel Massimo Dutti vind ik:
0 stemmers
Adidas of Nike?
0 stemmers
Hmm lichtelijk overdreven wel en wat zonde. Maar ik ben zelf voorstander van gewoon eerst even ruiken. Maar dat soort zakjes zitten vol met zout/suiker dus dat blijft gewoon lang goed hoor.
Zitten soms wel echt mooie items tussen maar vind het het geld niet waard.
Nooit
Volgens mij gaat het om voorgesneden groentes. Die eet ik sowieso liever niet over datum, staat vaak ook een tgt op en geen tht. Bij tht ben ik wel van het ruiken, maar bij een tgt waag ik het er niet op.
En bij mij is het een dag te laat vaak al snotterig aan het worden.
Oh haha misschien heb ik het verkeerd begrepen. Ik zat aan zo’n zakje/pakje te denken met groente kruiden voor nasi. Gewoon groenten is nog makkelijker, daar zie je gelijk aan of het rot is of niet (en dan kun je de rotte delen alsnog wegsnijden).
Adidas of nike toch wel moeilijke keus jezus
Als we even nike en adidas buiten beschouwing laten, welk ander sportmerk zou je dan kiezen?
0 stemmers
Hoe spreken jullie Reebok uit?
0 stemmers
Oja en waar bewaren jullie basilicum ?
0 stemmers
Ik kijk ook eigenlijk nooit naar de datum maar ruik, kijk en proef. Ik ben gewoon benieuwd hoe anderen hiermee omgaan want het is wel al bijna een week over de datum. Maar ik heb bijvoorbeeld ook nog sperziebonen liggen van een paar dagen oud en daar staat geen tht op, die komen uit zo’n bak bij de verse groenten. En die eet ik wel gewoon als ze nog goed ogen enz. Ook al zijn die misschien ook al bijna een week geleden gekocht.
Lonely planet, Capitool of Michelin reisgidsen?
0 stemmers
Welke stad is leuker?
0 stemmers
H&M of Zara?
0 stemmers
Ik koop sokken meestal bij:
0 stemmers
Welk wasmiddel vindt je het best?
0 stemmers
Sokken van de Primark zijn mijn favo! Daarna die van de Zeeman en H&M
Sokken bij de Primark! En wasmiddel witte(zwarte, frisse, color etc) reus. Ze hadden tot voor kort Slimme Reus en dat was echt mijn alles want nooit sorteren. Nu is die er helemaal uit
Die Nivea creme uit het blauwe blikje:
0 stemmers