Stel je persoonlijke vraag #18

Ik was mijn handdoeken altijd op 95 graden en die stinken niet, dus aan een vieze machine kan het dan niet liggen? Verder alles al geprobeerd qua schoonmaken, met azijn wassen, vaatwastablet, speciale machinereiniger. Maar mijn zwarte was blijft meh. Andere was dus niet.

Oh dat is naar zeg. Stomme vraag misschien, maar heb je al eens een speciaal wasmiddel voor zwarte was geprobeerd?

Ja die gebruik ik haha, heb alles al geprobeerd, heel oma weet raad afgespeurd en zelfs mijn was gewassen bij mijn ouders en het blijft. Maar ik vraag heel vaak als ik mensen zie of mijn kleding stinkt en ze zeggen altijd dat het fris ruikt dus ik ga er dan maar van uit dat het alleen meh ruikt als het nat is en niet als het droog is.

1 like

Is er binnen jouw familie een familiegeheim? (Poll is anoniem)

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet
  • Anders

0 stemmers

Ik doe altijd een scheut azijn bij de was, ruikt altijd fris als het klaar is (en niet naar azijn).

3 likes

Als je gaat slapen, doe je dan je ogen dicht? Of lig je in bed met je ogen open tot ze vanzelf dichtvallen?

• Ogen dicht zonder slaapmasker
  • Ogen open tot ze vanzelf dichtvallen
  • Ogen dicht met slaapmasker
  • Ogen open met slaapmasker

0 stemmers

Check de poll again

4 likes

Toch wel eentje alvast!

1 like

Wow ik ben echt in shock dat mensen hun ogen open laten :open_mouth:

45 likes

Beide. Als kind lag ik heel vaak te staren totdat ik in slaap viel, dus lag vaak met mijn ogen open te slapen. Mijn ouders hebben regelmatig gedacht dat ik dood was haha. Ik denk dat ik dat nu nog wel doe want word soms wakker met super droge ogen.

5 likes

Kan me voorstellen dat dit eigenlijk best vaak voorkomt als je nog niet weet dat je zwanger bent

18 likes

Azijn is juist wel goed voor je machine!

Het idee dat je met je ogen wijd open gaat liggen wachten tot je in slaap valt, hoe is dat comfortabel? Ik vind mensen die met hun ogen open slapen echt heel eng altijd haha, krijg daar echt kriebels van omdat het dan lijkt alsof iemand dood is

3 likes

Ik lees wel eens tot ik in slaap val, technisch gezien heb ik dan mijn ogen open :thinking:

1 like

Hebben jullie een herinnering voor als het bedtijd is aanstaan op YouTube?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Hm nee ik merk dat eigenlijk nooit, heb ook geen idee of ze wagenwijd open staan of 2cm, zal het eens aan mijn moeder vragen haha.

Ik snap deze vraag niet…

Edit: laat maar, ik dacht dat je een filmpje bedoelde dat je ging kijken voordat je in slaap valt zodat je daar dan snachts aan denkt of zoiets

n.a.v. meerdere vragen van vrienden over mijn drankje van vanavond.

ken jij de cocktail moscow mule?

• ja
  • nee

0 stemmers

en de munich mule?

• ja
  • nee

0 stemmers

Oeh nu heb ik zin in een moscow mule

3 likes

ik heb alleen munich mule atm, sarry

3 likes