Stel je persoonlijke vraag #18

Ik kan gewoon al janken bij de gedachten dat er geen festivals en carnaval zou zijn :sob:

2 likes

Ik moest googelen wat moonen was haha. Ben wel een keer toen ik op de basisschool zat met vriendinnen met de blote kont op de foto gegaan. Dat vonden we echt heel cool en stoer. :upside_down_face: Maar weetniet of dat telt want er staat dat moonen wordt gedaan om iemand te beledigen of in verlegenheid te brengen.

als jij een groep ganzen/zwanen ziet zitten, loop jij er dan met een gerust hart langs?
of steek je liever over?

• ik loop liever een blokje om
  • nee hoor, maakt mij niks uit

0 stemmers

ik loop sinds dit echt niet meer chill langs die beesten:

Zwanen zijn enger. Die slaan ook!

1 like

@Vaiana
ik liep laatst door een weiland waar blijkbaar een halve meter bij me vandaan verdekt opgesteld een zwaan op een nest zat, die begon ineens te flapperen met de vleugels naaaaaaaaah

ik durfde er niet meer langs haha, heb mn man voorop gestuurd

• ik zal de poll aanpassen ja, zwanen zijn ook terror
2 likes

Ja doe ik bijna altijd :neutral_face:

1 like

Kom ik weer met mn voedsel vragen. Nasigroenten van 22/7, verpakking is nog dicht. Kan ik dit nog gebruiken?

• Iehl nee
  • Kan makkelijk

0 stemmers

Zolang de verpakking niet bol is en het er nog prima uitziet, kan het

4 likes

Ik ga er niet voor omlopen maar als ik ze passeer ben ik wel altijd op m’n hoede/beetje nerveus dus ik zou niet zeggen dat het me niets uitmaakt

@Runnerlongs @Vaiana @C3PO verpakking is niet bol. Oogt nog goed. Ga even ruiken

1 like

Zo lekker! Nu zin in cocktails :raising_hand_woman:

1 like

De winkel Vanilia vind ik:

• Leuk
  • Niet Leuk
  • Mwah
  • Ken ik niet/nooit geweest

0 stemmers

Hoezo stemmen zoveel mensen ‘Iehl nee’? Is nog geen week. Gooien jullie dat dan weg?

Leuk, maar ver boven mijn budget. Ik noem het altijd mijn motivatiewinkel

5 likes

De winkel Other Stories vind ik

• Leuk
  • Niet leuk
  • Mwah

0 stemmers

De winkel Massimo Dutti vind ik:

• Leuk
  • Niet leuk
  • Mwah

0 stemmers

Adidas of Nike?

• Adidas
  • Nike

0 stemmers

Hmm lichtelijk overdreven wel en wat zonde. Maar ik ben zelf voorstander van gewoon eerst even ruiken. Maar dat soort zakjes zitten vol met zout/suiker dus dat blijft gewoon lang goed hoor.

Zitten soms wel echt mooie items tussen maar vind het het geld niet waard.

Nooit

1 like

Volgens mij gaat het om voorgesneden groentes. Die eet ik sowieso liever niet over datum, staat vaak ook een tgt op en geen tht. Bij tht ben ik wel van het ruiken, maar bij een tgt waag ik het er niet op.
En bij mij is het een dag te laat vaak al snotterig aan het worden.

3 likes

Oh haha misschien heb ik het verkeerd begrepen. Ik zat aan zo’n zakje/pakje te denken met groente kruiden voor nasi. Gewoon groenten is nog makkelijker, daar zie je gelijk aan of het rot is of niet (en dan kun je de rotte delen alsnog wegsnijden).

1 like