In een perfecte wereld zonder klimaatverandering zou ik er best 4+ willen, mits het zwanger zijn/baren met goed af zou gaan en de vader (voor een deel) thuis zou blijven met de kinderen.
Heb jij wel eens/meerdere keren gegeten bij een Van der Valk restaurant?
- Ja en het was (meestal) lekker
- Ja en het was (meestal) niet lekker
- Nooit geweest
0 stemmers
Vanaf welk aantal kinderen vind je het âniet kunnenâ of verkeerd dat iemand zoveel kinderen neemt, met oog op het klimaat, overbevolking, woningtekort etc?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Meer
- Er is geen limiet
0 stemmers
Ik koop mijn sokken altijd bij de action.
Komt 1 van jouw ouders uit een gezin met 5+ kinderen?
- Ja allebei
- Ja 1
- Nee allebei niet
0 stemmers
Het gezin waar ik jaren heb opgepast in vakanties, of na school, waren met 5. Beide waren advocaat met een drukke baan maar zij had haar baan opgezegd en ze hadden ook een au-pair (die ze eigenlijk vooral maar het huishouden lieten doen en mij met de kinderen lieten spelen). Ik dacht echt vanaf toen, oh neeeeennn dit is niet het gezinsleven wat ik ooit wil. Terwijl er natuurlijk genoeg grote gezinnen zijn die een heel andere opvoeding krijgen maar ik vond het niks 5 kinderen.
Meerdere kinderen hoeft niet te betekenen dat ze een goede band met elkaar krijgen. Mijn broer haat me. Had graag een broer/zus gehad die wel met me om wilde gaan, maar had het helaas niet voor het zeggen.
Ik heb twee truien van NA-KD (beide 50% katoen/wol) en die vind ik wel echt fijner dan de truien die ik heb van H&M of Zara. Blijven ook langer mooi in de was, en ze gaan niet pillen.
thanks! misschien dat ik er binnenkort weer een rijtje tips aan toevoeg.
Ja mijn opa wilde daar vroeger ook altijd heen haha.
Ja ze hebben daar hele leuke buffetten dus voor feestjes, jubilea enzo is het een prima plek
Mijn vader heeft 8 broers/zussen en mijn moeder 7 (of andersom). Wat een gedoe altijd met familiebijeenkomsten.
Dit doe ik ook niet idd. Maar als je onderweg bent is vd valk juist weer de optie langs de snelweg waar je t lekkerst kan zitten, ipv de maccie ofzo
Zit vaak wel centraal aan een snelweg, dus ik denk ook dat dat ermee te maken heeft? Wij gingen dan onderweg daar ff wat eten. Maar dat eten was iig altijd goed vond ik. Vooral als we Nederland weer binnen reden wilden mân zus en ik altijd graag naar van der valk.
Wat zou je doen als een random persoon van Hearst ineens een account zou aanmaken op FF en dan zou aankondigen: "Jongens, ook hier trekken we de stekker eruit. Over een maand bestaat FF niet meer. "
- Niets
- Huilen
- Opgelucht ademhalen
- Bedenken wat je met al je nieuw verworven vrije tijd gaat doen
- Bom op het hoofdkantoor van Hearst gooien
- Een groepje FFâers verzamelen om samen een nieuw forum uit de grond te stampen
- Doen alsof het niet gebeurd en dan over een maand overrompeld worden
- Naar de rechter stappen
0 stemmers
Heb je wel eens in een van der valk hotel geslapen?
- Ja voor werk
- Ja privé
- Nee nog nooit
0 stemmers
Nja de stekker van dit forum is van @anon25548216 en @Nescio dus laat Hearst maar kletsen lol Nice try
Als twee groepjes een forum oprichten kijken naar wie de meeste leuke mensen overstappen en daar ook naartoe gaan. Heb de womantalk-fout gemaakt, gaat me geen tweede keer overkomen.
Neem jij of nemen je vrienden gemiddeld gezien meer initiatief in samen afspreken? Ik doe de optie dat het verschilt per vriend(in) er niet bij want ik denk dat anders vrijwel iedereen daarop stemt.
- Ik neem meestal meer initiatief
- Andere nemen meestal meer initiatief
- Ik heb geen vrienden
0 stemmers
edit: andereN maar als ik dat verander gaan alle stemmen weg