https://www.afound.com/nl-nl/merken/other-stories
weet niet of je dit al wist maar er is dus een outlet van alle h&m merken
https://www.afound.com/nl-nl/merken/other-stories
weet niet of je dit al wist maar er is dus een outlet van alle h&m merken
Welke kleur auto zou jij kopen:
0 stemmers
Ik ben echt extreem benieuwd naar verhalen van de 13% mensen die iemand ooit in z’n gezicht heeft gespuugd!!! Beetje mijn droom bij m’n ex
Crème brulee:
0 stemmers
Biefstuk/tournedos/ossenhaas
0 stemmers
Wiener Schnitzel
0 stemmers
we hebben hier in de buurt een troep ganzen die altijd midden op de weg gaan staan met zn allen, en als je dan met je auto er door wil blazen ze naar je auto
ik snap echt niet hoe die beesten van de gemeente gewoon in parken enzo mogen chillen, niet dat het gevaarlijk is ofzo maar fijn is anders
Ik koop eigenlijk overal wel sokken. Als het weer eens nodig is en ik zie goedkope (leuke) sokken liggen dan neem ik het mee.
En ook wel eens als je langs een heel lang hek loopt dat je zo met je vingers er langs gaat. Net als in de film zeg maar. Denk dan ook altijd, perfecte shot dit want de zon schijnt mooi, leuk pingel muziekje er onder. perfect.
Nivea soft
0 stemmers
Lijkt dit jou lekker? (Als je vega eet even doen alsof er ook een vega variant is)
0 stemmers
Ik word echt moe van al die ijszaken die elke keer zo’n lollige smaak maken puur voor de publiciteit op social media.
Aahw dit vind ik wel sneu haha. Zwanen blijven ook hun hele leven met 1 partner geloof ik, dus als partner dood gaat of meegenomen wordt blijft die ander voor altijd alleen.
Lonely Planet zijn echt de ‘beste’ reisgidsen imo, maar ik vind ze wel saai en ik mis afbeeldingen
Ja ik ook echt zooo fijn! Ze hebben nu het logo veranderd, dat is wel lillek
Heb mijn zus een keer in haar gezicht gespuugd toen we een hysterische ruzie hadden vroeger. M’n vader moest haar echt vasthouden en toen dacht ik, oh handig kan ik haar mooi nu in het gezicht spugen. Dat werd natuurlijk op z’n zachtst gezegd niet gewaardeerd. Stelletje kutkinderen haha.
Rough guide als reisgids vind ik altijd fijn.
Is er iemand waar je jouw leven voor zou geven?
0 stemmers
Iets met te veel alcohol, een bar gevecht en ook een keer omdat een of andere snol m’n man zat te kleineren. Die kreeg een vuist in dr gezicht en daarna een klodder spuug
Wel allemaal overigens uit de tijden dat ik emotioneel niet zo stabiel was hoor haha
Ik vind dit een lastige kwestie want wordt het leven van de persoon beter als er iemand voor heeft moeten sterven. Ik zou het overwegen voor mijn moeder en zusje maar in beide gevallen brengt het veel verdriet teweeg.
Ik geef de meeste ganzen in je filmpje groot gelijk dat ze aanvallen
Ik ben een keer te paard aangevallen door een zwaan schrok me de tyfus maar hij haakte echt snel weer af.
Is het gek dat ik het veel minder erg zou vinden als ik er zelf niet meer zou zijn dan als er bepaalde andere mensen niet meer zouden zijn?