Stel je persoonlijke vraag #18

Een keer stak ik de weg over voor ganzen en toen besloten die territoriale duivels met veren ook over te steken om aan te vallen. Ik zat nota bene op een paard, die horen intimiderend te zijn voor kleine dieren. Snap wel waarom ganzen als waakhonden gebruikt werden.

Zwanen ontwijk ik puur omdat mijn moeder me altijd vertelde dat ze je armen konden breken en ik hield mijn armen liever heel.

Crème/parelmoerkleurige Fiat 500 met rode dak!
fiat-500c-fiat-500-c-1-2-lounge-parelmoer-wit-met-rood-dak-zeer-goed-onderhouden-rekeningen-ter-blanc_7416838285
Maar geen rijbewijs, dus het wordt deze

35 likes

Ik zou dan ook niet willen dat diegene het leven geeft voor mij. Kan niet zonder die persoon.
We hebben beiden wel eens uitgesproken liever samen dood te gaan dan alleen achter te blijven. Dus in zo’n “geef je je leven” situatie kiezen we misschien beiden liever voor de dood.

2 likes

Tekeningen en ik deed een tijdje series reviewen toen ik heel veel Netflix keek

1 like

Nee ook dat inderdaad, dat je niet zonder die persoon zou willen leven. De ander (welke van de 2 of meer) zou er waarschijnlijk ook niet meer gelukkig door kunnen leven. Alhoewel dat toch moeilijk is om te kunnen voorspellen denk ik, het gevoel wat je dan zou hebben als de ander er niet meer zou zijn.

Ja same here, voor m’n kinderen zonder enige twijfel en voor m’n nichtje. Maar ik denk dat volwassenen dat nooit zouden willen accepteren.

En zou je je leven voor je partner geven?

• Ik twijfel
  • Ja
  • Nee
  • Ik heb geen partner

0 stemmers

Voor degene die een kinderwens hebben, wat zou je ideale aantal kinderen zijn voor je?

• Ik heb geen kinderwens
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Meer dan 4

0 stemmers

Ik eigenlijk 1 maar ik blijf altijd het idee hebben dat het zielig is blabla. Terwijl dat volgens mij doorgaans helemaal niet zo is? Maar omdat dat zovaak wordt gezegd. M’n zus wil het bijv. Zeer waarschijnlijk bij 1 kindje houden en dan betrap ik me erop dat ik soms denk ahw ze krijgt nooit een broertje/zusje.

2 likes

Anders: ik weet nog niet zeker of ik een kinderwens heb :crazy_face: nu in ieder geval nog niet.

8 likes

Heb jij wel eens wat besteld bij NA-KD?

• Ja en de prijs/kwaliteitverhouding was goed
  • Ja en de kwaliteit was ruk
  • Nee, nooit wat besteld

0 stemmers

Als je wel een wat besteld hebt:

• Ik vond de kwaliteit vergelijkbaar met H&M/Zara
  • Ik vond dat kwaliteit beter dan H&M/Zara
  • Ik vond dat kwaliteit slechter dan H&M/Zara

0 stemmers

Ik vind zeg maar de prijs van de kleding eigenlijk hoe het zou horen. Maar je weet gewoon dat naked die kleding ook niet onder goede omstandigheden laat maken (tenminste lijkt me echt sterk als die plastic kleding duurzaam en fairtrade word gemaakt)
Dan vind ik het wel overpriced idd.

3 likes

Ik weet ook nog niet of ik wel kinderen wil, maar als, dan lijkt 1 mij ideaal. Lekker 1 kind helemaal spoilen ipv je aandacht verdelen over meerdere kinderen en geen ruzie tussen de kinderen onderling :stuck_out_tongue:

1 like

Blij te horen in ieder geval dat de kwaliteit best goed was! Ik zie daar vaak leuke dingen, maar ben altijd een beetje bang dat het heel marktachtige kwaliteit is dus heb nog nooit wat durven te bestellen.

1 like

Oh nee ik vind het echt geen marktachtige kwaliteit hoor! En anders kan je het natuurlijk altijd retourneren toch?

1 like

Ik weet dat m’n ouders echt erg hebben getwijfeld over een 3e kind en wij altijd de longen uit ons lijf schreeuwden dat we echt GEEN broertje of zusje wilden! Nu vind ik het jammer want het zou me heel leuk lijken om een broertje of zusje te hebben. Maar ja ik denk wel dat we dan in onze kindertijd noggg minder tijd met m’n vader zouden door kunnen brengen dan al kon.

2 likes

In een perfecte wereld zonder klimaatverandering zou ik er best 4+ willen, mits het zwanger zijn/baren met goed af zou gaan en de vader (voor een deel) thuis zou blijven met de kinderen.

Heb jij wel eens/meerdere keren gegeten bij een Van der Valk restaurant?

• Ja en het was (meestal) lekker
  • Ja en het was (meestal) niet lekker
  • Nooit geweest

0 stemmers

Vanaf welk aantal kinderen vind je het “niet kunnen” of verkeerd dat iemand zoveel kinderen neemt, met oog op het klimaat, overbevolking, woningtekort etc?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Meer
  • Er is geen limiet

0 stemmers

Ik koop mijn sokken altijd bij de action.

7 likes

Komt 1 van jouw ouders uit een gezin met 5+ kinderen?

• Ja allebei
  • Ja 1
  • Nee allebei niet

0 stemmers

Het gezin waar ik jaren heb opgepast in vakanties, of na school, waren met 5. Beide waren advocaat met een drukke baan maar zij had haar baan opgezegd en ze hadden ook een au-pair (die ze eigenlijk vooral maar het huishouden lieten doen en mij met de kinderen lieten spelen). Ik dacht echt vanaf toen, oh neeeeennn dit is niet het gezinsleven wat ik ooit wil. Terwijl er natuurlijk genoeg grote gezinnen zijn die een heel andere opvoeding krijgen maar ik vond het niks 5 kinderen.

1 like