Meerdere kinderen hoeft niet te betekenen dat ze een goede band met elkaar krijgen. Mijn broer haat me. Had graag een broer/zus gehad die wel met me om wilde gaan, maar had het helaas niet voor het zeggen.
Ik heb twee truien van NA-KD (beide 50% katoen/wol) en die vind ik wel echt fijner dan de truien die ik heb van H&M of Zara. Blijven ook langer mooi in de was, en ze gaan niet pillen.
thanks! misschien dat ik er binnenkort weer een rijtje tips aan toevoeg.
Ja mijn opa wilde daar vroeger ook altijd heen haha.
Ja ze hebben daar hele leuke buffetten dus voor feestjes, jubilea enzo is het een prima plek
Mijn vader heeft 8 broers/zussen en mijn moeder 7 (of andersom). Wat een gedoe altijd met familiebijeenkomsten.
Dit doe ik ook niet idd. Maar als je onderweg bent is vd valk juist weer de optie langs de snelweg waar je t lekkerst kan zitten, ipv de maccie ofzo
Zit vaak wel centraal aan een snelweg, dus ik denk ook dat dat ermee te maken heeft? Wij gingen dan onderweg daar ff wat eten. Maar dat eten was iig altijd goed vond ik. Vooral als we Nederland weer binnen reden wilden mân zus en ik altijd graag naar van der valk.
Wat zou je doen als een random persoon van Hearst ineens een account zou aanmaken op FF en dan zou aankondigen: "Jongens, ook hier trekken we de stekker eruit. Over een maand bestaat FF niet meer. "
- Niets
- Huilen
- Opgelucht ademhalen
- Bedenken wat je met al je nieuw verworven vrije tijd gaat doen
- Bom op het hoofdkantoor van Hearst gooien
- Een groepje FFâers verzamelen om samen een nieuw forum uit de grond te stampen
- Doen alsof het niet gebeurd en dan over een maand overrompeld worden
- Naar de rechter stappen
0 stemmers
Heb je wel eens in een van der valk hotel geslapen?
- Ja voor werk
- Ja privé
- Nee nog nooit
0 stemmers
Nja de stekker van dit forum is van @anon25548216 en @Nescio dus laat Hearst maar kletsen lol Nice try
Als twee groepjes een forum oprichten kijken naar wie de meeste leuke mensen overstappen en daar ook naartoe gaan. Heb de womantalk-fout gemaakt, gaat me geen tweede keer overkomen.
Neem jij of nemen je vrienden gemiddeld gezien meer initiatief in samen afspreken? Ik doe de optie dat het verschilt per vriend(in) er niet bij want ik denk dat anders vrijwel iedereen daarop stemt.
- Ik neem meestal meer initiatief
- Andere nemen meestal meer initiatief
- Ik heb geen vrienden
0 stemmers
edit: andereN maar als ik dat verander gaan alle stemmen weg
Met één vriendengroep spreken we standaard op zaterdag om dezelfde tijd bij dezelfde kroeg af, niet iedereen kan er natuurlijk altijd bij zijn, maar het is wel leuk om zoân vaste avond te hebben!
Ik had hier laatst een discussie over met iemand en hij raadde me de podcast De tweede - opzoek naar het standaardgezin van De Correspondent aan. Staat op Sporify. Misschien vind je het interessant!
Oh dat lijkt me echt fantastisch
Vroeger had ik 1 groepje vriendinnen en vond ik dat ik best vaak initiatief nam in het vragen bepaalde dingen te ondernemen, maar heel vaak wilde niemand mee. Daar ben ik dus langzaam een beetje mee gestopt. Nu nemen anderen dus meer initiatief tot afspreken dan ik.
Het is een wegrestaurant dus ik heb er alleen gegeten als we onderweg waren. Vaak wel bij de allerlaatste die dan 20 minuten vanaf huis is, ook al was je al sinds 6 uur 's ochtends onderweg. Ik vond het dan heerlijk maar het was ook een leuke afsluiter van de vakantie. Als ik ooit een auto heb en road trips maak wordt dit sowieso de plek waar ik heen ga om tussendoor lekker te eten.
Ja wij gingen hier ook altijd naartoe op de terugweg van vakantie. âs Ochtends nog je tent opruimen in Frankrijk en âs avonds bij van de Valk eten net voordat we thuis waren. En als kind vond ik die simpele gerechten en appelmoes helemaal top haha
Altijd hetzelfde verhaal. Iemand begint ergens over in de groepsapp en random roept er dan iemand anders âomg wanneer gaan we weer afsprekenâ en dan heeft iedereen zin maar moet ik een datum, tijd en plek voorstellen anders komt er niks van. Iâm the mom.