Hahah heb geen broertje
1 jaar Spanje, 10 maanden Parijs en 3 maanden Zuid-Afrika. Nog altijd zo blij dat ik die kansen heb gekregen.
Haha ik wist echtniet dat dat een ding was dat mensen stiek zeggen. Maar op de kaart staat toch vaak biefstuk/tournedos etc en niet gewoon steak? Ik bestel nooit een stuk vlees dus geen idee.
Iets van 11 maanden in Zweden en 10 maanden in Engeland. Allebei voor studie/stage! Zou nog wel een keer een langere periode naar het buitenland willen.
Ik woon in Wales! Had ik zelf nooit bedacht destijds maar ik vind het hier heel mooi.
Never forget dat mijn vriendin een “biegel” bestelde in de Bagels&Beans
Samenvatting
Haha mijn moeder spreekt dit ook zo uit. Eigenlijk als alle dingen die jullie opnoemen, biegel, swieter en als klap op de vuurpijl de jumpswiet .
Hahah ja jumpswiet doet mijn moeder ook!
Omg dat zou de droom zijn.
Maar nee helaas in een flatje, maar als ik ooit goed verdien dan zou een cottage in The Valleys of ergens in Brecon fantastisch zijn.
Mijn tante sprak NOS journaal uit als nos. Dus niet N.O.S, maar als mos met een n.
- Dat heb ik ook wel eens gehoord
- Dat zeg ik zelf ook
- Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen
0 stemmers
Ik heb 6 maanden in Istanbul gewoond voor erasmus, daarna heb ik 2 maanden in Amman gewoond voor een stage, 4 maanden in Napels voor onderzoek en ongeveer 9 maanden in Kopenhagen voor mijn master. Waren echt hele leuke en leerzame periodes!
Mijn vriend heeft ook redelijk veel in het buitenland gewoond waardoor we vaak aan het reizen waren naar elkaar. Hoop dat we over een jaar of twee samen ergens heen kunnen voor een langere tijd.
Ik hoor dat wel vaker, bij docenten van de opleiding journalistiek ook! Inmiddels doen we het zelf ook wel eens. We = mijn studievriendinnen hahaha
Zowel binnen als buiten Europa en ik zou graag nog een paar jaar in het thuisland van mijn man willen wonen. Ik zie Nederland wel echt als mijn thuisbasis trouwens, ik denk niet dat ik ooit officieel voor altijd wil emigreren. Maar ik vind het heerlijk om ergens helemaal te settelen voor minstens een jaar en alle gebruiken te leren, de omgeving te ontdekken en nieuwe mensen te leren kennen en dan gewoon weer naar oud en vertrouwd Nederland terug te keren.
Jup. Hier op de opleiding deden ze het ook. En ken een paar mensen die er werken die het ook doen haha, bekt wel lekker
Ik zei ook altijd stiek tot mijn vriend mij verbeterde een paar weken geleden
Ik werk daar en dit gebeurt regelmatig haha
Kennen jullie iemand die U2 als Uutwee uitspreekt?
- Ja
- Nee
- Ik spreek het zo uit
0 stemmers
Hoe spreek jij Douglas, de winkel uit?
- Als Doeklas
- Als Doeglas
- Op z’n Engels, als in de acteur Michael Douglas
- Anders
0 stemmers
Ik zeg dus Doeklas haha, en m’n vriend blijft me maar verbeteren. Echt hou op. Volgens mij zeggen ze trouwens in hun reclame Doeklas? Edit: ja
Ik las tomatenSOEP en dat vind ik zo lekker. Vooral als mijn moeder het maakt. Sap… Mwah.