Stel je persoonlijke vraag #18

Ja ik bedoelde die optie van Doeglas ook met de zachte g. Maarja eigenlijk spreek ik het dan uit als doeclass. En ik dacht er zitten heel veel mensen uit het zuiden dus die zullen het wel met de zachte g uitspreken.

1 like

Ik vind het heel leuk hoe je dit casual als voorbeeld gebruikt haha, gok dat het over die kaarsen gaat maar als je dit zonder context leest komt ie nogal uit de lucht vallen :’)

36 likes

Maar hoezo zou je sweater zeggen? Tenzij je tegen een Engels pratend persoon praat kun je toch gewoon trui zeggen? Ik zeg tegen Nederlands pratende personen alleen trui hoor, ik gebruik wel hoodie als het om een capuchon trui gaat.

4 likes

Misschien beetje een lugubere vraag maar ja. Denk jij dat ze ooit nog iets terugvinden van Maddie McCann?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Natuurlijk hoop je voor die ouders dat deze zaak gesloten wordt, maar ik denk niet dat ze iets van haar gaan terugvinden.

2 likes

Ben ik de enige die als ik autorijd en een stoplicht nader op een bepaald punt denk “nu kan ik eeeechhtt niet meer stoppen als ie op oranje springt”.

• Nee, want dit doe ik ook altijd
  • Ja, je bent de enige
  • Wtf waar heb je het over

0 stemmers

Edit: oh shit dit moest ik het ‘Ben ik de enige’-topic scusi

Edit 2: en mijn opties kloppen ook niet oke wacht sorry stemmers

Prima te drinken (drink het vrijwel nooit overigens), maar ĂĄls ik het drink roer ik er wel wat peper doorheen haha

2 likes

Toen meme’s nog nieuw waren (dus 100 jaar geleden) was ik met een vriendin en ik zei “ik heb echt een leuke memme gevonden!” en zij snapte natuurlijk niet wat ik bedoelde “ooooooh een meeeeeme!” Word er nog steeds mee gepest :joy:

12 likes

Zo heb ik het ook geleerd met rijles haha, er is een bepaald punt waarop je gewoon moet doorrijden bij oranje omdat remmen te gevaarlijk zou zijn als je mensen achter je hebt.

1 like

Als ik oranje zie geef ik gas :no_mouth:

7 likes

Doet me denken aan toen dr Oetker opeens dr Utker werd in de reclames :unamused:

14 likes

Ik haat dit moment altijd zo erg

1 like

Mijn rijinstructeur zei dan zelfs "karre karre! Met zo’n noord Hollands accent. Oftewel, ik moest gewoon het gas intrappen. Denk dat veel mensen dat doen hoor.

4 likes

Oh heb hier al een keer een enorme ergernis over gepost op het forum. Ik haaaat het echt als mensen het eten van een banaan seksualiseren. Laat mij die verdomde banaan eten en houd je domme gedachten in toom. (Toen zei iemand hier dat ze dan zo expres die banaan heel suggestief ging eten terwijl ze een man aankeek maar dat vond ik nog lomper want daarmee bevestig je juist dat het eten van een freaking fruitstuk seksueel zou zijn).

10 likes

Ik vind dat echt niet kunnen en hoop dat ik in zo’n geval hem kan wijzen op de abnormaliteit ervan.
Ik eet dus wel gewoon een banaan in het openbaar, ik ga het niet in stukjes breken omdat een vent aan zijn piemel moet denken.

1 like

Ik kwam niet verder dan de rand van het dorp en toen was ik door het stevig wandelen niet meer boos. Ben ook een keer ‘weggelopen’ door op een matje in de achtertuin te gaan liggen, maar ik vond het te koud dus heb aangeklopt om weer naar binnen te gaan. Mijn ouders hadden niet eens door gehad dat ik weg was :joy:

24 likes

Ik ben een paar jaar geleden nog ‘weggelopen’. Woonde nog thuis en had ruzie gehad en stond stijf van de medicijnen dus die combi veroorzaakte een paniekaanval en toen heb ik mij n koffer gepakt, daar kleren in gegooid en ben ik met de auto 5 meter verderop gereden (mocht niet rijden met de medicijnen, maarja moest iets dacht ik, dus ik van de inrit af naar de zijkant van het huis). Na een kwartier een vriendin gebeld en die kwam me helpen het weer goed te maken.

Dramatische ik :roll_eyes::see_no_evil:

9 likes

Niet echt een potloodventer met zo’n jas maar wel iemand die zich voor het raam liep te betasten bij een speelveldje. Dat was op vakantie op een park dus toen is m’n vader even langs die man gegaan dat hij een viespeuk was en z’n gordijnen dicht moest doen :roll_eyes:

2 likes

Hahaha zo grappig, op een matje :joy::tired_face:

1 like

Vroeger speelde ik weleens voor dood bij mijn broertje. Super zielig, dan ging ik random “dood” liggen om hem bang te maken en dan moest hij huilen. Zie mezelf weer liggen in de tuin, echt

what was I thinkinggggg :roll_eyes:

15 likes