Ben jij morgen vrij?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben jij morgen vrij?
0 stemmers
Ik hoef niet te werken maar heb wel een hele irritante verplichting waarvoor ik vier uur in de trein moet zitten
Welke goedkope joggingbroek van de H&M past het best bij je mood?
0 stemmers
Nou ik ben niet echt vrij maar ik neem wel vrij denk ik haha, ga dit weekend wel werken als het regent.
Waar is de zwarte?
Ik heb echt een pesthumeur
Vreselijk, een keer midden op de dag op een fietspad in de bebouwde kom. En toen zei hij ook nog âlekker heâ toen ik langs fietste. Sneue vent ben je dan.
Kippendijen! En meestal bak/gaar ik het in zân geheel, dus snijden is dan ook niet nodig haha.
Vind jij het asociaal als iemand nu, met het oog op het naderende watertekort, een zwembad in zijn/haar tuin vol zou laten lopen? Geen voetenbadje, echt een zwembad van minimaal 2x1,5x,1,5 ofzo.
0 stemmers
Als je hierboven ja heb gestemd mag je door naar de volgende twee vragen.
Als je je buurman een zwembad vol ziet laten lopen, zou je daar dan wat van zeggen?
0 stemmers
Als je iemand op instagram een zwembad vol ziet laten lopen, zou je daar dan wat van zeggen?
0 stemmers
Nee maar als ze tegen mij in een gesprek gaan opscheppen erover dan zou ik het wel opmerken.
Ik heb nee gestemd, maar dan ga ik wel uit van een zwembad dat ze echt tot aan de herfst kunnen laten staan, evt met pomp en/of chloor tabletten.
Anders zou ik het wel aso vinden maar waarschijnlijk niks zeggenâŠ
Ik heb daar een beetje gemengde gevoelens over? Aan de ene kant denk ik ja aso, maar aan de andere kant zet je zoân mega zwembad op en laat je 3 maanden staan incl pomp en dan hoef je het water niet zo vaak te verversen. Heb het idee dat mensen met zoân klein zwembad sneller denken âoh ik zet dat zwembad even opâ en na 3 dagen is het water ranzig en gooien ze m weer leeg. En dat dan 5 keer in de zomer dus misschien is dat dan âergerâ?
Omy dit is fantastisch
Ja dat vind ik ook asocialer en ik ga er nu vanuit dat dat wordt bedoeld in dit voorbeeld (want 2 bij 1.5 is ook weer niet zĂł mega).
Kauwgum
0 stemmers
0 stemmers
Echt heel erg. Vooral als ik dan ook huilend wakker word, is het echt een mindfuck
Ben jij vermoeider in de zomer?
0 stemmers
Ik heb vier keer eerder in het buitenland gezeten, van een halfjaar tot vier jaar, en mijn droom was om met mijn vriend langere tijd in een ander land te zitten. Nu zijn we al een halfjaar samen weg en het is het fantastisch (ondanks de strenge quarantaine in het voorjaar). Ik hoop dat het jullie lukt!
In Nederland nooit gehoord, maar in Spanje zeggen ze wel U Dos.