Stel je persoonlijke vraag #18

Ik haat dit moment altijd zo erg

1 like

Mijn rijinstructeur zei dan zelfs "karre karre! Met zo’n noord Hollands accent. Oftewel, ik moest gewoon het gas intrappen. Denk dat veel mensen dat doen hoor.

4 likes

Oh heb hier al een keer een enorme ergernis over gepost op het forum. Ik haaaat het echt als mensen het eten van een banaan seksualiseren. Laat mij die verdomde banaan eten en houd je domme gedachten in toom. (Toen zei iemand hier dat ze dan zo expres die banaan heel suggestief ging eten terwijl ze een man aankeek maar dat vond ik nog lomper want daarmee bevestig je juist dat het eten van een freaking fruitstuk seksueel zou zijn).

10 likes

Ik vind dat echt niet kunnen en hoop dat ik in zo’n geval hem kan wijzen op de abnormaliteit ervan.
Ik eet dus wel gewoon een banaan in het openbaar, ik ga het niet in stukjes breken omdat een vent aan zijn piemel moet denken.

1 like

Ik kwam niet verder dan de rand van het dorp en toen was ik door het stevig wandelen niet meer boos. Ben ook een keer ‘weggelopen’ door op een matje in de achtertuin te gaan liggen, maar ik vond het te koud dus heb aangeklopt om weer naar binnen te gaan. Mijn ouders hadden niet eens door gehad dat ik weg was :joy:

24 likes

Ik ben een paar jaar geleden nog ‘weggelopen’. Woonde nog thuis en had ruzie gehad en stond stijf van de medicijnen dus die combi veroorzaakte een paniekaanval en toen heb ik mij n koffer gepakt, daar kleren in gegooid en ben ik met de auto 5 meter verderop gereden (mocht niet rijden met de medicijnen, maarja moest iets dacht ik, dus ik van de inrit af naar de zijkant van het huis). Na een kwartier een vriendin gebeld en die kwam me helpen het weer goed te maken.

Dramatische ik :roll_eyes::see_no_evil:

9 likes

Niet echt een potloodventer met zo’n jas maar wel iemand die zich voor het raam liep te betasten bij een speelveldje. Dat was op vakantie op een park dus toen is m’n vader even langs die man gegaan dat hij een viespeuk was en z’n gordijnen dicht moest doen :roll_eyes:

2 likes

Hahaha zo grappig, op een matje :joy::tired_face:

1 like

Vroeger speelde ik weleens voor dood bij mijn broertje. Super zielig, dan ging ik random “dood” liggen om hem bang te maken en dan moest hij huilen. Zie mezelf weer liggen in de tuin, echt

what was I thinkinggggg :roll_eyes:

15 likes

Ben jij morgen vrij?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik hoef niet te werken maar heb wel een hele irritante verplichting waarvoor ik vier uur in de trein moet zitten

image image image image

Welke goedkope joggingbroek van de H&M past het best bij je mood?

• paars
  • groen
  • roze
  • wit

0 stemmers

Nou ik ben niet echt vrij maar ik neem wel vrij denk ik haha, ga dit weekend wel werken als het regent.

2 likes

Waar is de zwarte?
Ik heb echt een pesthumeur

10 likes

Vreselijk, een keer midden op de dag op een fietspad in de bebouwde kom. En toen zei hij ook nog “lekker he” toen ik langs fietste. Sneue vent ben je dan.

Kippendijen! En meestal bak/gaar ik het in z’n geheel, dus snijden is dan ook niet nodig haha.

6 likes

Vind jij het asociaal als iemand nu, met het oog op het naderende watertekort, een zwembad in zijn/haar tuin vol zou laten lopen? Geen voetenbadje, echt een zwembad van minimaal 2x1,5x,1,5 ofzo.

• ja
  • nee
  • ik heb zelf een zwembad
  • ik ben zelf een zwembad

0 stemmers

:red_circle: :red_circle: :red_circle: :small_red_triangle: :small_red_triangle_down:Als je hierboven ja heb gestemd mag je door naar de volgende twee vragen. :small_red_triangle: :small_red_triangle_down: :red_circle: :red_circle: :red_circle:

Als je je buurman een zwembad vol ziet laten lopen, zou je daar dan wat van zeggen?

• ja
  • nee

0 stemmers

Als je iemand op instagram een zwembad vol ziet laten lopen, zou je daar dan wat van zeggen?

• ja
  • nee

0 stemmers

Nee maar als ze tegen mij in een gesprek gaan opscheppen erover dan zou ik het wel opmerken.

1 like

Deze:

20 likes

Ik heb nee gestemd, maar dan ga ik wel uit van een zwembad dat ze echt tot aan de herfst kunnen laten staan, evt met pomp en/of chloor tabletten.

Anders zou ik het wel aso vinden maar waarschijnlijk niks zeggen

1 like