Ik heb daar een beetje gemengde gevoelens over? Aan de ene kant denk ik ja aso, maar aan de andere kant zet je zo’n mega zwembad op en laat je 3 maanden staan incl pomp en dan hoef je het water niet zo vaak te verversen. Heb het idee dat mensen met zo’n klein zwembad sneller denken ‘oh ik zet dat zwembad even op’ en na 3 dagen is het water ranzig en gooien ze m weer leeg. En dat dan 5 keer in de zomer dus misschien is dat dan “erger”?
Omy dit is fantastisch
Ja dat vind ik ook asocialer en ik ga er nu vanuit dat dat wordt bedoeld in dit voorbeeld (want 2 bij 1.5 is ook weer niet zó mega).
Kauwgum
- Lekker met een fruitsmaakje
- Lekker met mintsmaak of iets anders fris
- Allebei lekker
- Allebei niet lekker
- Ik eet geen kauwgum
0 stemmers
- Kauwgum in een blikje/potje
- Kauwgum in een papierenrol
- Kauwgum uit een pakje (wat je eruit kunt drukken)
- Kauwgum uit een zakje
- Mijn kauwgum zit ergens anders in
- Ik eet nog steeds geen kauwgum
0 stemmers
Echt heel erg. Vooral als ik dan ook huilend wakker word, is het echt een mindfuck
Ben jij vermoeider in de zomer?
- Ja
- Misschien
- Nee
- Weet ik niet
- Ben altijd vermoeid
0 stemmers
Ik heb vier keer eerder in het buitenland gezeten, van een halfjaar tot vier jaar, en mijn droom was om met mijn vriend langere tijd in een ander land te zitten. Nu zijn we al een halfjaar samen weg en het is het fantastisch (ondanks de strenge quarantaine in het voorjaar). Ik hoop dat het jullie lukt!
In Nederland nooit gehoord, maar in Spanje zeggen ze wel U Dos.
Ja govver door deze post heb ik de lila broek gekocht en nog meer
Dan hoop ik dat ze in het echt tegenvallen, je ze weer terug kan sturen en financieel er niks aan overhoudt.
Wow dat liedje was ik helemaal vergeten
Gossip omdat ik nu Gossip Girl aan het herbekijken ben, maar roddelen is ook wel een mooi woord
Roddelen is m’n leven. Alleen altijd wanneer ik over mensen roddel, kom ik ze daarna in de stad oid tegen. Ieeeh
Oh dat lijkt me irritant, vooral wanneer het om onaardige mensen gaat
Vind jij het op hebben van een masker irritant?
- Ja echt fml
- Best wel
- Mwah
- Niet echt
- Nee heerlijk juist
0 stemmers
Ik heb wel echt medelijden met de mensen met een bril want dat is echt het allerkutst
Wat is uit dit lijstje jouw beste eigenschap?
- Grappig
- Lief
- Zorgzaam
- Slim
- Mooi
- Sociaal
- Zelfverzekerd
- Stabiel
- Succesvol
- Ambitieus
- Goede luisteraar
- Actief/fit
- Geduldig
- Oprecht
- Cool
- Avontuurlijk
0 stemmers
Wat is uit dit lijstje iets wat je mist maar wel zou willen kunnen/hebben/zijn?
- Grappig
- Lief
- Zorgzaam
- Slim
- Mooi
- Sociaal
- Zelfverzekerd
- Stabiel
- Succesvol
- Ambitieus
- Goede luisteraar
- Actief/fit
- Geduldig
- Oprecht
- Cool
- Avontuurlijk
0 stemmers
Heb jij weleens een gesprek opgenomen? (ik bedoel niet een interview, maar echt een gesprek)
- Ja voor werk
- Ja privé
- Nee
0 stemmers
Zo ja, was de ander daarvan op de hoogte?
- Ja
- Nee
- Ik wil graag stemmen
0 stemmers
Oh ja stom, die optie ben ik vergeten!
Ze kwamen erachter dat ik het op nam en toen dwongen ze me om het te verwijderen
Ik deed dit ‘stiekem’ toen ik m’n scriptie schreef. M’n begeleider gaf soms letterlijke voorbeeldzinnen (deze zin kun je beter zo opschrijven/dit resultaat kun je beter zo weergeven/dit kun je beter zo inleiden blablabla) dus dan ging het terugluisteren en kon ik zo hele zinnen overnemen. Meeeeega chill en dan wist ik gewoon dat dat goed zat