Stel je persoonlijke vraag #18

Ik heb een Sony. Ik denk al een jaar of 8? Gebruik hem niet heel intensief, ik denk ongeveer in totaal 50 dagen per jaar.

1 like

Plas jij wel eens in zee?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij wel eens in zee gepoept?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

sorry maar ik was nog een kind, niet voor herhaling vatbaar btw

Heb jij wel eens seks gehad in zee?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij wel eens in zee gezwommen tijdens je menstruatie, maar dan zonder maandverband/cup/tampon?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik dacht altijd dat joodse mensen juist (bijna) niet naar het graf gaan na de begrafenis!

ik ben waarschijnlijk deze persoon in mijn familie

16 likes

Altijd janken bij die scene uit Schindler’s List waarbij de overlevenden een steen gaan leggen op zijn graf :pleading_face:

13 likes

Met dit weer (dus rond de 30 graden of warmer) zit ik overdag over het algemeen liever

• Binnen
  • Buiten

0 stemmers

Op die eerste vraag: mn schoonmoeder. Vooral bij bepaalde films: Ohhhh heb je die niet gezien, dat hoort echt bij je opvoeding, je hebt wat gemist.

Par-don😩

1 like

Binnen tenzij er buiten een zwembad is. Wij gaan hopelijk deze week ons badje opzetten, dan vind ik dit weer gewoon wat leuker.

1 like

Wil wel graag gecremeerd, maar als m’n familie het fijn vindt om een plek voor m’n as te hebben, dan het best met elkaar.

2 likes

Ik zou het willen als mn familie een familiegraf had en dat graag zou willen, zelf maakt het me eigenlijk niks uit wat er met mn lichaam gebeurt als ik dood ben. Heb niet gekozen voor donatie aan de wetenschap omdat mn dierbaren dat geen fijn idee vinden maar zou dat ook overwegen als dat niet zo was.

4 likes

Ik wil ook niet begraven worden, maar in ons familiegraf liggen zowel kisten als urnen, dus gecremeerd zou ik het ook een mooie gedachte vinden als ik daar ook zou komen te liggen.

2 likes

Dacht jij ook altijd dat Berend Botje een beer was?

• Ja! :bear:
  • Nee!
  • Huh? Is Berend Botje geen beer. Ik dacht tot nu dat het een beer was
  • Wie is Berend Botje? Nog nooit van gehoord
  • Anders

0 stemmers

Ken jij iemand in je omgeving die Berend heet?

• ja
  • nee

0 stemmers

En Wolf?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En Fosse?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben ik jouw schoonmoeder? :no_mouth:

1 like

Ja door Schindler’s List weet ik dat haha

4 likes

Wat is het dan wel? Op sommige afbeeldingen zie je een beer in een bootje en op andere een jongetje.

Ik haat het zo als mensen dat zeggen? Hoeveel waarde hecht je dan wel niet aan films :woman_shrugging:

1 like

Het is een man. Soms ook als jongetje afgebeeld.

1 like

Heb jij vandaag gebbqt?

• Jazeker
  • Nee

0 stemmers

Ga jij deze zomer op vakantie in het buitenland?

• Ja
  • Nee, maar zou sowieso niet gaan
  • Nee, vanwege corona
  • Ben al geweest

0 stemmers