Stel je persoonlijke vraag #18

We zaten een keer met teveel mensen op een gemotoriseerd rubberen bootje, toen we best ver de haven uit gingen. De golven waren zo hoog dat ze de boot in kwamen en we heel snel water moesten scheppen om niet te zinken. Iedereen was in super paniek en ik had de hinnikende slappe lach. Mijn copingmechanisme I guess haha

2 likes

Na al jullie wilde, spannende verhalen moet ik mn antwoord misschien toch maar aanpassen. Ik moest denken aan toen ik enthousiast zonder zwembandjes het zwembad in sprong en ervan overtuigd was dat ik kon zwemmen. Mn vader heeft me met een bloedgang opgedoken toen bleek dat ik mezelf wederom lichtelijk overschat had.

6 likes

GVD nu wil ik op zo’n banaan zitten! Zo leuk!!! Was een keer met iemand met een bril, maar die had aan het einde geen bril meer.

Dat vind ik dan echt genieten zo’n middagje.

21 likes

Moest er aan denken?

Draag jij een bril normaal en zo ja, doe je deze dan op of af met uitgaan?

• Die hou ik op
  • Die doe ik af
  • ik draag standaard geen bril

0 stemmers

Ik wissel bril en lenzen af (50/50) maar tijdens het uitgaan draag ik standaard lenzen anders beslaan de glazen, zo vervelend

2 likes

Ik wissel ook af tussen bril en lenzen, vooral als ik heb uitgepakt met make-up vind ik het zonde m’n bril op te doen :stuck_out_tongue:

1 like

Niet in zee of open water, maar wel in een gewoon zwembad. Wij gingen ieder jaar met de basisschool (als het weer het toeliet) in één van de laatste weken voor de zomervakantie zwemmen in het plaatselijke buitenbad. Toen hebben een paar jongens uit mijn klas me onder water geduwd en wilden me vervolgens niet meer loslaten. Ging uiteindelijk maar net goed

Omg precies dezelfde traumatische ervaring in als kind in de middellandse zee! Ik en mijn zusje en andere mensen die de banaan vasthielden als de omsloeg en zodat hij lekker over ons heen reed :+1: we mochten gelukkig daarna op de boot, maar daar kon je nergens vasthouden :grimacing:

Gaat redelijk, maar ik heb vernomen dat mijn zusje nog steeds geen banaan kan eten in de buurt van water :hot_face:

7 likes

Wij besloten als kinderen eens een best wel grote zwemplas over te zwemmen. Ben er nog steeds van overtuigd dat we het echt wel zouden redden, maar halverwege werden we ingehaald door iemands vader en moesten we terug :rage:

1 like

Hahaha

1 like

In principe heb je de afstand wel gehaald ja want halverwege en dan terug zwemmen. Wat stom dat hij niet gewoon mee zwom!

Gekapseisd tijdens zeilstunt met school en toen onder het zeil gekomen. Fucking boats, paar jaar later als LIO mee met de examenklas. Echt zooo lijp, kon nog steeds wel janken!

Zwem jij met een zonnebril op?

• Nee
  • Ja, maar ik ga niet onder water
  • Ja, ga ook gewoon onder water

0 stemmers

Zie net een story van Miljuschka die met bril op de zee in springt en ik denk alleen maar “is toch zonde van je bril??”

Ik vergeet vaak dat ik een zonnebril op heb en kom er dan pas achter als ik in het water ben. Vervolgens ben ik te lui om terug te lopen

Ik heb die story gezien en als ik daar ook maar een seconde zonder bril ben krijg ik al migraine dus niet echt een keus :frowning:

1 like

Ja same, maar ik zou dan niet met mijn bril op van die boot af springen onder water haha

Verkeerde topic

Op verzoek van @Tubing.

In het Youtubertopic had ik dingen opgesomd die ik niet mooi vind in hedendaagse inrichtingen. Welke 5 dingen vinden jullie het lelijkst / minst aangenaam om te aanschouwen in iemands interieur?

• Van die witte hoogglans keukeneilanden in de woonkamer
  • Van die ingelijste kaarten/posters die allemaal uit zo’n zelfde setje komen / of bij ‘aanbevelingen’ stonden
  • Inrichtingen die een optelsom zijn van alle woontrends van nu
  • echte midcentury modern kasten die voorzien zijn van een ‘hip’ kleurtje (bijv een blauwgrijze tint)
  • leren handgreepjes
  • Inrichtingen die bestaan uit een volledige set (bijv. dat zowel het dressoir/koffietafel/console in exact dezelfde stijl)
  • krijtverf waar het niet hoort
  • jan de bouvrie inrichtingen
  • Vt-wonen inrichtingen met vlakverdeling op de muren en twee mismatchende edgy stoelen
  • white wash / franse rommelmarkt stijl / kippengaas/sloophout
  • Inrichtingen die echt volledig bestaan uit IKEA meubel (I love IKEA maar een beetje meer afwisseling mag ook wel)
  • Pallet yourself
  • Geforceerde urban jungles (5768696996 planten en dan ook nog kussens + schilderijen met dezelfde planten erop)
  • Mooie houten vloeren/tegels slopen in ruil voor een dertien-uit-een-dozijn vloer of witte subway titles
  • Awkward familiefoto’s op de muur (iedereen in een wit t-shirt met blauwe spijkerbroek)
  • En ik houd niet van grote televisies in het zicht.
  • Slechte integratie van erfstukken (zie verdienen beter)
  • De meeste quotes aan de muur
  • Action accessoires everything. (synthetisch fake fur plaid, goedkoop uitziende kussentjes, gammel kastje/bijzettafeltje dus megaveel action in een interieur)

0 stemmers

Vind dat een inrichting met de persoon moet groeien. Liep vroeger stage bij leenbakker en middelink wonen, hoeveel mensen wel niet een hele set bestelde waar alles precies op elkaar leek in een rare kleur hout. Snap dat niet iedereen iets met interieur inrichting heeft maar een ikea kamer heeft nog meer gezelligheid dan dat. Zie liever een rommeltje met meubels die overal vandaan komen dan zo’n set in je woonkamer.

4 likes