Oh ja zo’n banaan op zee, hoezo heb ik daar zovaak opgezeten. Ben nou een saaie drol die dat niet meer wil . Ik heb ook een keer op een soort ronde band gezeten, er konden 3 personen op en je moest op je knieën gaan zitten. Je kon je alleen vasthouden met je handen aan zo’n hengsel. Ik dacht dat ze het een ringo? Noemden maar ik kan er niks over vinden. Weet iemand wat ik bedoel? Dat ging echt 10 keer harder dan een banaan en daar kreeg je zo’n spierpijn van.
Bezit jij een waterpistool?
- Ja
- Nee
- Ik durf hier niet eerlijk voor uit te komen.
0 stemmers
Waren Super Soaker de beste waterpistolen?
- Ja
- Nee
- Wat?
- Nog Steeds!
0 stemmers
Ik heb het wel gehad, maar heb nu andere meubels van overal en nergens.
Ik heb mijn broertje eens uit het water gered. Ik heb zelf diploma’s voor reddend zwemmen!
Wij wilden geen set, maar wilden wel dat de meubels bij elkaar zouden passen qua stijl/kleur. Dus nu denken veel mensen alsnog dat het een set is maar ach ik ben er blij mee dat is het belangrijkst
Wij hebben de tv kast (is eigenlijk een dressoir) en een kast in de keuken van dezelfde set. Maar ik vind het lelijk en kan niet wachten tot het weg is
Niet zelf gekocht overigens. Mijn huis was al gemeubileerd. Hoewel ik niet zou uitsluiten dat ik in mijn eigen huis later ook een set zou kopen. Ik vind de rust die er door ontstaat heel fijn.
Ik heb een tv-kastje en een buffetkast (heb ‘glazenkast’ gestemd) van dezelfde serie, maar ik ken mensen die daarnaast ook een zelfde salontafel, eettafel en dressoir hebben en dat vind ik wel een beetje too much.
Mijn ouders hebben een complete set gekocht, gelukkig niet van lelijk hout maar gewoon zwart, en ik vind hun huis wel een rust uitstralen. Maar ze hebben best een grote woonkamer waardoor het niet op elkaar gepropt staat en het niet zo opvalt dat het bij elkaar hoort.
Hebben de mensen die zo’n set hebben in hun woonkamer, ook een grijze hoekbank van de Pronto?
- Ja
- Nee
- Een grijze hoekbank van een andere winkel
0 stemmers
Geen set, maar een grijze hoekbank heb ik dan weer wel
Ja het scheelt voor mij ook wat voor meubels. Zijn het van die chunky Rivièra Maison dingen of vrij minimalistische meubels.
Bij mij zijn de vormen ook anders dat scheelt, al moet ik wel een x de eettafel vervangen want iets te intensief gebruikt. Vind het alleen zo moeilijk om mooie, maar ook praktische te vinden.
Ik heb zelf niet alles wat er genoemd werd, maar wel bijv. Een grijze hoekbank, vlakverdeling op de muren, grote televisie in zicht, etc. Ben er zelf heel blij mee haha, maar ben altijd benieuwd wat voor stijl de rest dan heeft die bovenstaande allemaal afkraakt
Ik vind ‘Nee dat vind ik lelijk’ ook wel erg kort door de bocht, want er zijn zoveel verschillende stijlen. Zelfde als dat je zegt ‘ik lust geen groenten’ ofzo
Ik dacht bij het stemmen wel aan die lelijke Leen Bakker sets eerlijk gezegd. Alsnog spreekt een bij elkaar geraapt zooitje mij meer aan dan perfect passende meubels.
Ik vind dat zo afgezaagd, saai, inspiratieloos en oubollig staan zo’n set. Ook echt bijna elke bejaarde heeft dezelfde donkerbruine houten kast, tv kast, eettafel, salontafel etc.
hey hoezo mag jij wel alles van dit lelijk vinden en ik maar 5 dingen
Ik weet nog dat ik een paar jaar geleden in de nieuwe huurwoning van een vriend kwam. Ik wist niet hoe ik moest reageren, zijn ouderlijk huis was ook zo afschuwelijk ingericht dus waarschijnlijk heeft z’n moeder hem dat aangesmeerd. Echt zo’n afgezaagde houten set. Maar zijn oud buurjongen die m’n bff is komt ook uit een huishouden wat echt zo suf is ingericht maar hij heeft het zelf echt heel tof ingericht dus dat hoeft gelukkig niks te zeggen. En wat ik ook zoooo spuuglelijk vind zijn dit soort klokken. Ik heb daar echt een overdreven hekel aan haha. Heb nog liever een koekoeksklok (die kunnen ook eigenlijk best leuk zijn).

Ik ben trouwens al jaren op zoek naar een leuke klok maar ik vind er maar geen en het probleem is dat ik ook niet goed weet wat ik zoek. Niet echt handig. Was wel eens een drama, toen m’n telefoon niet deed, de wifi eraf lag, m’n iPad het niet deed, laptop ook niet. Ik had echt geen idee hoelaat het was want er was ook nog eens geen klok of werkend horloge in huis.
Ik heb deze, de secondewijzer is een lampje, superleuk. Je kan het lampje overigens ook uitzetten als je dat vervelend vind maar ik vind het wel handig en geinig