Ik dacht bij het stemmen wel aan die lelijke Leen Bakker sets eerlijk gezegd. Alsnog spreekt een bij elkaar geraapt zooitje mij meer aan dan perfect passende meubels.
Ik vind dat zo afgezaagd, saai, inspiratieloos en oubollig staan zoān set. Ook echt bijna elke bejaarde heeft dezelfde donkerbruine houten kast, tv kast, eettafel, salontafel etc.
hey hoezo mag jij wel alles van dit lelijk vinden en ik maar 5 dingen
Ik weet nog dat ik een paar jaar geleden in de nieuwe huurwoning van een vriend kwam. Ik wist niet hoe ik moest reageren, zijn ouderlijk huis was ook zo afschuwelijk ingericht dus waarschijnlijk heeft zān moeder hem dat aangesmeerd. Echt zoān afgezaagde houten set. Maar zijn oud buurjongen die mān bff is komt ook uit een huishouden wat echt zo suf is ingericht maar hij heeft het zelf echt heel tof ingericht dus dat hoeft gelukkig niks te zeggen. En wat ik ook zoooo spuuglelijk vind zijn dit soort klokken. Ik heb daar echt een overdreven hekel aan haha. Heb nog liever een koekoeksklok (die kunnen ook eigenlijk best leuk zijn).

Ik ben trouwens al jaren op zoek naar een leuke klok maar ik vind er maar geen en het probleem is dat ik ook niet goed weet wat ik zoek. Niet echt handig. Was wel eens een drama, toen mān telefoon niet deed, de wifi eraf lag, mān iPad het niet deed, laptop ook niet. Ik had echt geen idee hoelaat het was want er was ook nog eens geen klok of werkend horloge in huis.
Ik heb deze, de secondewijzer is een lampje, superleuk. Je kan het lampje overigens ook uitzetten als je dat vervelend vind maar ik vind het wel handig en geinig
Heb jij zoān (soort) kleed
- Ja
- Nee maar wil ik wel
- Nee maar wel gehad
- Nee en hoef ik ook niet
- Gewoon nee
0 stemmers
Wij hebben wel een set, maar vind het zelf juist lelijk hahah. Niet zelf gekocht overigens. Mān vriend heeft het gratis kunnen overnemen toen hij op zichzelf ging wonen. Zijn nu al een tijdje op zoek naar een andere woning en dan willen we pas nieuwe meubels kopen.
Ja in het groen maar ik wil m niet meer. Gekocht toen ik net op mezelf ging wonen omdat alle kleden die ik Ć©cht mooi vond ver boven mān budget waren.
Ja maar daar ben ik al jaren zat van en ik snap niet hoe mensen die zo mooi schoon houden.
Hoe noem jij dit insect?
- Pissebed
- Keldermot
- Ik wissel het af
- Anders
0 stemmers
Heb jij dit insect wel eens gegeten om hooikoortsklachten tegen te gaan?
- Ja heb ik gedaan
- Nee, waarom zou ik dat doen??
- Gewoon nee
- Anders
0 stemmers
Ik had nee gestemd, maar bedacht later dat op de babykamer wel een commode en ledikant van dezelfde lijn staat. Ook alleen maar omdat ik dat zo tweedehands kon overnemen, maar heb het dus wel.
O wat moeilijk om er maar 5 aan te vinken.
Ik vind zelf het heel erg lelijk als mensen zoveel planten hebben dat ze die dan in grote groepen in een hoek gaan zetten. Of planken aan de muur met alleen maar planten.
Ik ben zelf momenteel ook aan het on-planten, want ik wil alleen echt mooie planten die integreren in mijn inrichting. Niet om het planten hebben. Brrrrr.
Ik maak op de sims met CC altijd van die superhippe huizen maar zelf zou ik er nooit willen wonen
Hou jij ervan om op de foto te gaan?
- Ja hoor vind ik leuk
- Nee rot op met je camera
- Neutraal, ik haat het niet maar vind het ook niet leuk
- Alleen als ik zelf de regie in handen heb (bijv. selfie/zelfontspanner)
0 stemmers
Grijze hoekbank
- Ja heb ik
- Ja wil ik
- Nah
- Gewoon nee
- Nooit
0 stemmers
Ik wil wel even de disclaimer dat ik hem ooit tweedehands heb overgenomen en dat ik zodra het kan een nieuwe bank koop want het past ook totaal niet in mijn huis hahah
Op vakantie vond ik dat mijn vriend mij vaker ~spontaan~ op de foto moest zetten, dus ja ik vind het wel leuk om op de foto te gaan
Alleen als ik zelf de foto maak want ik ken mijn goede hoek en iemand anders niet. Lijk altijd op een gepofte aardappel als iemand anders de foto maakt, als ik m zelf maakt lijk iig nog op een lekkere gebakken aardappel.
Neemt jouw vader de telefoon ongemakkelijk op? Of als hij zelf belt? Bijv: āhallo met je vaderā of als jij belt ājaa ehm, met, papaā āhallo dochter van mijā en andere varianten:
- Ja dat doe hij
- Mwah het valt mee
- Nee dat doet hij niet
- N.v.t.
0 stemmers
Moet mijn vader duidelijk wat leren. Vooral ādochter van mijā sjezus. Of āmuizepuizieā ik ben geen 4 meer.