Voor de wijnliefhebbers, als je moest kiezen, ongeacht het weer, het eten, etc. Welke wijn heeft dan jouw voorkeur?
- Rode wijn
- Witte wijn
0 stemmers
Voor de wijnliefhebbers, als je moest kiezen, ongeacht het weer, het eten, etc. Welke wijn heeft dan jouw voorkeur?
0 stemmers
Anoniem. Heb jij wel eens een zwangerschapstest gedaan uit angst dat je misschien zwanger kon zijn en dit niet gepland/gewenst was?
0 stemmers
Lijkt me ook wel lastig misschien want jouw vriend heeft een eigen kroeg toch? Mijn beeld van een kroegbaas is iemand die zelf ook altijd maar een biertje meedrinkt etc. Ik zat veel in De Krul in Amsterdam en die kroeghouder zei toen dat het hem echt teveel werd en er klaar mee was. Wil niet zeggen dat dat de reden is dat je vriend is gestopt met drinken. Maar ja het is zeker een eyeopener.
Sambuca 
Alleen als ik dit woord lees ga ik al bijna kokhalzen
. Een keer zo dronken van geweest. Net als met dropshot, dat drink ik echt noooooit weer.
Anders: cake/taartje, loveeeeee ontbijtbufetten waar ook gebakjes bij zitten
Dit! Elk dagdeel een toetje 
Jaaa! Bij de Efteling at ik elke ochtend zo’n vieslekkere cupcake en donut. No shame
Nog niet, maar er is wel aangekondigd dat de salarissen in 2021 worden bevroren. Dus minder wordt het hopelijk niet, maar ik ga voorlopig ook geen trede omhoog.
Anders: geen wit hard broodje maar een volkoren versie 
Ohh love hotel ontbijtjes!
Van deze opties zou ik 2 harde broodjes nemen, 1 met roerei en gebakken spek en die ander met ham, tomaat en komkommer, een chocoladecroissant, zo’n voorverpakt bakje fruityoghurt, een pannenkoekje en daar wat fruit op gooien. Dan zit ik wel vol voor de komende uren
Hoe: gewoon veel water bij flikkeren
Volgende vraag: ja
Nee het wordt totaal geen rijstepap.
Maar aangezien jij de almachtige rijstkoker bent, kun je uitleggen hoe het beter kan?
Rijst met kokend water in een pan gooien, 8 minuutjes koken, afgieten, rijst nog 10 minuten met deksel op de pan laten staan —> klaar
Makkelijk zat en nog nooit rijstepap gegeten 
Wel een aanrader hoor, rijstepap. Hartstikke lekker!
(Zonne)bril dragende FF’ers:
0 stemmers
Ik heb op Buddha gestemd want die komt het meest dichtbij, maar eigenlijk lijkt het ook totaal niet.
Ik pak gewoon de zijkant/het pootje dichtbij het glas vast met duim, wijs en middelvinger en zet hem weer goed
Edit: haha zie nu pas die 2e hand bij Buddha. Nja m’n stem slaat dus nergens op👍
Ik heb eigenlijk geen idee, maar ik ben vrij regular, dus ik denk hiermee ook.
Soma regular soms scholar denk ik
liever:
0 stemmers
0 stemmers
eigenlijk maakt het me met druiven niet zoveel uit, maar toch koop ik 9/10 keer witte druiven. Best gek eigenlijk