Stel je persoonlijke vraag #18

Heb jij zo’n (soort) kleed

• Ja
  • Nee maar wil ik wel
  • Nee maar wel gehad
  • Nee en hoef ik ook niet
  • Gewoon nee

0 stemmers

Wij hebben wel een set, maar vind het zelf juist lelijk hahah. Niet zelf gekocht overigens. M’n vriend heeft het gratis kunnen overnemen toen hij op zichzelf ging wonen. Zijn nu al een tijdje op zoek naar een andere woning en dan willen we pas nieuwe meubels kopen. :sweat_smile:

Ja in het groen maar ik wil m niet meer. Gekocht toen ik net op mezelf ging wonen omdat alle kleden die ik écht mooi vond ver boven m’n budget waren.

Ja maar daar ben ik al jaren zat van :no_mouth: en ik snap niet hoe mensen die zo mooi schoon houden.

Hoe noem jij dit insect?

images

• Pissebed
  • Keldermot
  • Ik wissel het af
  • Anders

0 stemmers

Heb jij dit insect wel eens gegeten om hooikoortsklachten tegen te gaan?

• Ja heb ik gedaan
  • Nee, waarom zou ik dat doen??
  • Gewoon nee
  • Anders

0 stemmers

Ik had nee gestemd, maar bedacht later dat op de babykamer wel een commode en ledikant van dezelfde lijn staat. Ook alleen maar omdat ik dat zo tweedehands kon overnemen, maar heb het dus wel.

O wat moeilijk om er maar 5 aan te vinken.
Ik vind zelf het heel erg lelijk als mensen zoveel planten hebben dat ze die dan in grote groepen in een hoek gaan zetten. Of planken aan de muur met alleen maar planten.
Ik ben zelf momenteel ook aan het on-planten, want ik wil alleen echt mooie planten die integreren in mijn inrichting. Niet om het planten hebben. Brrrrr.

2 likes

Ik maak op de sims met CC altijd van die superhippe huizen maar zelf zou ik er nooit willen wonen

4 likes

Hou jij ervan om op de foto te gaan?

• Ja hoor vind ik leuk
  • Nee rot op met je camera
  • Neutraal, ik haat het niet maar vind het ook niet leuk
  • Alleen als ik zelf de regie in handen heb (bijv. selfie/zelfontspanner)

0 stemmers

Grijze hoekbank

• Ja heb ik
  • Ja wil ik
  • Nah
  • Gewoon nee
  • Nooit

0 stemmers

Ik wil wel even de disclaimer dat ik hem ooit tweedehands heb overgenomen en dat ik zodra het kan een nieuwe bank koop want het past ook totaal niet in mijn huis hahah

1 like

Op vakantie vond ik dat mijn vriend mij vaker ~spontaan~ op de foto moest zetten, dus ja ik vind het wel leuk om op de foto te gaan

Alleen als ik zelf de foto maak want ik ken mijn goede hoek en iemand anders niet. Lijk altijd op een gepofte aardappel als iemand anders de foto maakt, als ik m zelf maakt lijk iig nog op een lekkere gebakken aardappel.

13 likes

Neemt jouw vader de telefoon ongemakkelijk op? Of als hij zelf belt? Bijv: “hallo met je vader” of als jij belt “jaa ehm, met, papa” “hallo dochter van mij” en andere varianten:

• Ja dat doe hij
  • Mwah het valt mee
  • Nee dat doet hij niet
  • N.v.t.

0 stemmers

Moet mijn vader duidelijk wat leren. Vooral “dochter van mij” :tired_face:sjezus. Of “muizepuizie” ik ben geen 4 meer.

1 like

Mijn vader begroet me ongeacht de context met “dag lief kind” :expressionless:

34 likes

Ik vind het bij anderen ook juist schattig maar bij mijn vader denk ik oh neem toch eens 1 keer de telefoon normaal op. M’n vriendinnen vinden dat muizepuizie heeeel lieeef. Maar dat zegt hij in het echt nooit meer alleen als klein kind dus waarom wel aan de tel. Huis van bewaring haha, bel je dan naar de huistelefoon?

1 like

Aaahw maar dat is toch juist superlief van je vader?

13 likes

Oh ja is het ook wel hoor ik had misschien iets meer context moeten geven, ik heb bijv. ook een tijd een bijbaantje gehad op dezelfde plek als waar hij werkt (wel andere afdeling). Dan kreeg ik dat dus ook naar me toe geschreeuwd over de werkvloer heen :")

2 likes

Mijn vader zei een keer “whats up?” Tegen mijn vriend aan de telefoon omg. Hij dacht, ik ben een coole schoonvader. :+1:

39 likes

Ik ben zo niet fotogeniek, dus foto maken zelf vind ik kut. Herinneringen vind ik weer wel leuk, dus onderga de ongemakkelijkheid met liefde.

4 likes