Zou ik best willen, je lijkt me leuk!
Niet lusten is een groot woord, maar ik eet echt nooit appels los.
Ik heb ze in huis voor mijn man die er elke dag 2 eet. En zodra het herfst is maak ik eens in de paar weken appelcrumble als toetje (recept van Laura, echt heerlijk).
En 1 keer per jaar gaan we appels plukken en bak ik dezelfde dag nog appeltaart van de buit.
Ik noem het een zeug (ik kom uit Zeeland, weet niet of dat relevant is), maar ken ook de benaming pissebed.
Harry Potter (films)
- Leuk! Ik ben fan
- Is best leuk
- Mwah is wel te doen
- Ik heb er niks mee
0 stemmers
Moet wel zeggen dat ik het tot het epiloog leuk vind, alles daarna bestaat niet. Ik bedoel, wie noemt zijn kind nou Albus Serverus??
Ik vind het alleen leuk als ik er een beetje op voorbereid ben qua aankleding/make-up.
Mijn tante heeft er ook een handje van om onverwachts een foto te maken en deze vervolgens op te sturen naar familieleden Pff en dan gaat zoân foto waarschijnlijk een heel verzorgingstehuis rond.
Ik HAAT Harry Potter, ben echt getraumatiseerd door mijn zus en ik zal NOOIT ook maar iets van Harry Potter lezen of kijken. Word er echt agressief van.
ben ik jouw zus?
Ik ook tegen mijn broertje altijd: je lievelingszus is eeeeeer schreeuw ik dan naar de zolder als ik daar thuis ben
Mijn vader neemt standaard op met âJaaaaa?â
Ben ik jouw vader?
Dat kan, reageer je dan meteen even op whatsapp?
Ga mn best doen, duurt niet lang meer
Hahaha hoop het niet
Haha mijne ook!
Laat je weleens een review achter op:
- Kleine webwinkel
- Grote webwinkel (bijv. bol/zalando)
- Booking.com
- Airbnb
- Uber
- Thuisbezorgd
- Etsy
- Restaurant/reserveringsite
- Andere websites
- Doe ik nooit
- Ik doe niet aan internet
0 stemmers
Treatwell
Nja niet echt ongemakkelijk maar hij neemt wel altijd raar de telefoon op. âMet de baasâ, âmet Sinterklaasâ, zulke dingen.
Hij kan overigens wel heel goed Sinterklaas na doen, dus hij is in de straat rond 5 december altijd de lul en dan mag hij alle kindjes opbellen om te vertellen waar de cadeautjes liggen
haha mijn broer belde vandaag en die zei: âhĂ© lelijkste zusjeâ
Kun jij met hakken autorijden? (Geen naaldhak maar gewoon 8cm ofzo)
- Ja
- Nee
- Ik draag geen hakken
- Ik rijd geen auto
0 stemmers
En met slippers?
- Ja
- Nee
- Ik draag geen slippers
- Ik rijd geen auto
0 stemmers