‘Slagerij van Kampen, goedemiddag’
Sorry mensen, maar ik koop later alles uit dezelfde set. Ik kan echt niet tegen mismatchende meubels
Dus alles van de Xenos! Anders matcht het niet met je sieradenkast he
Oh ja kutzooi
Hopelijk brengt Beter Bed dan eentje uit
We gaan dan wel streng controleren of alles matcht.
Als ik hem bel is het “hallo hallo” en als hij mij belt “met je vader”. Als hij mij mailt eindigt ie ook met “je vader” en toen hij net whatsapp had begon hij zijn bericht standaard met “hallo met je vader”
Dit is echt zo grappig. Klinkt heel schattig maar ook weer afstandelijk. Mijn ouders zeggen altijd papa/mam. Maar ik lees hier dus vaak dat ze dan zeggen "moet je je moeder hebben? Maar hij zou dan dus zeggen moet je mam/mama hebben? Maar misschien is dat ook te kinderlijk.
Wanneer is een appel lekkerder:
- Afhappen tot het klokhuis
- In stukjes
- Dat maakt niks uit ik ben toch geen 5 meer
- Ik lust sowieso geen appel
0 stemmers
Nou mijn vader zegt wel “je moeder”, maar mijn moeder zegt “papa”. Geen idee waarom dit zo is, is mijn hele leven al. Kan me niet herinneren dat mijn vader ook heeft gezegd “dat moet je aan mama vragen” of dat mijn moeder heeft gezegd “dat moet je aan je vader vragen”. Ik denk dat het met hun opvoeding te maken heeft? Van mijn moeder was wat liefdevoller en mijn vader afstandelijker.
Je vergeet in stukjes zonder schil. Hier val ik overigens niet onder hoor veel te veel werk. Moest dat altijd zo schillen voor m’n oppas kinderen en als het ff kon ook voor hun moeder als ze er was.
Je mag dan wel langskomen op m’n housewarming
Haha die optie mag onder ‘in stukjes’!
“Hallo oudste dochter”
Ik heb ook een naam
Ik ben net zo erg als de vaders. Als ik bel dan zeg ik ook weleens dingen als ‘met je favoriete/leukste kind’ of ‘met je allerliefste dochter’.
Zou ik best willen, je lijkt me leuk!
Niet lusten is een groot woord, maar ik eet echt nooit appels los.
Ik heb ze in huis voor mijn man die er elke dag 2 eet. En zodra het herfst is maak ik eens in de paar weken appelcrumble als toetje (recept van Laura, echt heerlijk).
En 1 keer per jaar gaan we appels plukken en bak ik dezelfde dag nog appeltaart van de buit.
Ik noem het een zeug (ik kom uit Zeeland, weet niet of dat relevant is), maar ken ook de benaming pissebed.
Haha ik vraag me af waar dit vandaan komt. Waarom zou je een pissebed hetzelfde noemen als een vrouwtjesvarken.
Harry Potter (films)
- Leuk! Ik ben fan
- Is best leuk
- Mwah is wel te doen
- Ik heb er niks mee
0 stemmers
Moet wel zeggen dat ik het tot het epiloog leuk vind, alles daarna bestaat niet. Ik bedoel, wie noemt zijn kind nou Albus Serverus??