Stel je persoonlijke vraag #18

Ik vind het alleen leuk als ik er een beetje op voorbereid ben qua aankleding/make-up.
Mijn tante heeft er ook een handje van om onverwachts een foto te maken en deze vervolgens op te sturen naar familieleden :unamused: Pff en dan gaat zo’n foto waarschijnlijk een heel verzorgingstehuis rond.

1 like

Ik HAAT Harry Potter, ben echt getraumatiseerd door mijn zus en ik zal NOOIT ook maar iets van Harry Potter lezen of kijken. Word er echt agressief van. :rage:

3 likes

ben ik jouw zus? :joy:

2 likes

Ik ook tegen mijn broertje altijd: je lievelingszus is eeeeeer schreeuw ik dan naar de zolder als ik daar thuis ben

1 like

Mijn vader neemt standaard op met “Jaaaaa?”

3 likes

Ben ik jouw vader?

7 likes

Dat kan, reageer je dan meteen even op whatsapp?

2 likes

Ga mn best doen, duurt niet lang meer :grimacing:

Hahaha hoop het niet :joy:

Haha mijne ook!

Laat je weleens een review achter op:

• Kleine webwinkel
  • Grote webwinkel (bijv. bol/zalando)
  • Booking.com
  • Airbnb
  • Uber
  • Thuisbezorgd
  • Etsy
  • Restaurant/reserveringsite
  • Andere websites
  • Doe ik nooit
  • Ik doe niet aan internet

0 stemmers

Treatwell

3 likes

Nja niet echt ongemakkelijk maar hij neemt wel altijd raar de telefoon op. ‘Met de baas’, ‘met Sinterklaas’, zulke dingen.

Hij kan overigens wel heel goed Sinterklaas na doen, dus hij is in de straat rond 5 december altijd de lul en dan mag hij alle kindjes opbellen om te vertellen waar de cadeautjes liggen :joy:

8 likes

haha mijn broer belde vandaag en die zei: “hé lelijkste zusje” :sleepy:

7 likes

Kun jij met hakken autorijden? (Geen naaldhak maar gewoon 8cm ofzo)

• Ja
  • Nee
  • Ik draag geen hakken
  • Ik rijd geen auto

0 stemmers

En met slippers?

• Ja
  • Nee
  • Ik draag geen slippers
  • Ik rijd geen auto

0 stemmers

Ik vind autorijden met hakken (en dan niet een hakje van 1 cm) echt levensgevaarlijk. Met slippers ook trouwens. Officieel mag het wel klik maar ik doe ze zelf altijd uit en Vans aan. Ook dus omdat je bij een ongeluk mogelijk je eigen schade niet uitbetaald krijgt.

Ik heb het nooit geprobeerd met slippers, maar lijkt me helemaal niks. Dus ‘nee’.

ja op slippers, maar dan wel birkenstocks met stevige bodem
geen havaianas ofzo

haha dit heb ik ook met mijn dr martens! dacht echt dat ik overdreef ofzo

2 likes

Met platformzolen rijdt ook gek, of ja ik moet dan altijd mn hele stoel en stuur verzetten

1 like