Ik kan het beide wel maar doe het nooit. Neem altijd een extra paar sneakers mee of iets dergelijks die ik dan in de auto laat liggen. Mede omdat je een hoop gedoe kunt krijgen wanneer je een ongeluk of schade veroorzaakt, maar ook omdat ik het, zeker bij langere stukken helemaal niet comfortabel vind
Ja maar ik doe het absoluut niet
Iemand die ik ken heeft door een vastzittende slipper een keer drie auto’s total loss gereden
Ik doe wel vaak blote voeten maar dat vind ik ook het aller fijnste omdat je het dan beter voelt, maar officieel is dat volgens mij ook niet oke bij een ongeluk.
Heb jij een rijbewijs (auto)?
- Ja
- Nee
- Ik ben ermee bezig
0 stemmers
ik kan rijden met ski- en snowboardschoenen, maar niet met hakken prioriteiten he
Zo als ik ergens geen gevoel mee heb is het skischoenen?
Ik ben nu echt hard aan het nadenken of ik wel eens heb gereden met mijn timberlands aan, kan me iig niet herinneren dat ik het lastig vond.
Ik draag bijna altijd air max, dus daar rij ik ook meestal mee, maar laatst wel een x uit getrokken omdat ik er vaak vegen op krijg en dat wilde ik niet op dat paar.
Ik vind autorijden op sokken of blote voeten niet zo chill iig
Ik rij nooit meer in een schakel maar met rijles deed ik juist altijd schoenen aan met stevige zool, geen allstars ofzo, daarmee had ik echt geen controle over de koppeling. Heb nooit gereden met slippers maar kan me niet voorstellen dat dat prettig is.
Nooit gezien
Ik ben er deze week mee begonnen, 3,5 film in 1,5 dag, oeps
Na hoeveel dagen ververs je het water in een opblaasbadje in de tuin? Is 250x100 en ong 35 cm diep. Er zit geen pomp in en alleen mijn vriend en ik zullen er af en toe in gaan.
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- Week of langer
0 stemmers
Ligt er heel erg aan of het water vies wordt, als je ‘m afdekt als je er niet in gaat en je voeten afspoelt dan wordt het echt minder snel vies en kun je er een paar dagen/tot een week mee doen.
Afgieten is voor losers. Rijst koken is mega simpel. Ik wist niet eens dat er mensen zijn die afgieten.
Groetjes, Debbie
Ik hoorde laatst dat mensen rijst AFGIETEN!!! Nog nooit van gehoord, hoe dan? Kook je de rijst zo nat dat er nog water bij zit? Wordt het dan geen rijstepap?
Wat mij betreft is de rijst mislukt als ik m af moet gieten inderdaad
Hahahah ik kook rijst als pasta inderdaad
Ik heb altijd die rijstbuideltjes, of moet ik nu naar het opbiecht-topic
Waarom ze hier aan de waslijn hangen mag Joost weten.
Voor uit te lekken
Ik kook couscous niet, ik laat het wellen in gekookt water (ik giet dus kokend water bij de couscous en wacht tot dat opgenomen is)
Je favo rijst (lijst gepikt van internet)
- Witte rijst
- Zilvervliesrijst
- Pandanrijst
- Jasmijnrijst
- Basmatirijst
- ‘Sushirijst’
- Risottorijst
- Paellarijst
- Dessertrijst/Puddingrijst
- Rode rijst
- Zwarte rijst
- Gele rijst
- Wilde rijst
- Meergranenrijst
- Snelkookrijst aka voorgekookte
- Notenrijst
- Geen rijst
0 stemmers
Waar knap je meer op af?
- Iemand die rijst afgiet (zoals Helvegen
)
- Iemand die een inrichting heeft die bestaat uit zo’n hele matchy matchy set meubels
0 stemmers
Ooit een gerstekorrel gehad (zo’n ding dat op een rijstkorrel lijkt bij je oog)?
- Ja
- Nee
- Umm wat?
0 stemmers
Ooit een ketting gehad met je naam op een rijstkorrel?
- Nee
- Ja
- Ummm wat?
0 stemmers