Dus als iemand een cola bestelt en jij een wijntje is dat minder gezellig? Je hebt dan toch alsnog allebei een drankje?
O dat boeit me dus niks, bestel gewoon wat ik wil. Ik vind alleen wijn & cocktails drinken en maken gewoon heel leuk, dus zou het wel leuk vinden als iemand anders dan ook die ‘hobby’ zou delen. Met anderen kan ik het dan weer over andere onderwerpen hebben.
Door een hond. Ik was aan het zwemmen in een natuur plas en er kwam een grote hond op me af gerend. Die sprong steeds boven op mij als ik boven water kwam. Dus ik kreeg geen kans om adem te halen. Het baasje stond vrolijk te lachen langs de kant, tot het moment dat ik niet meer boven kwam. Toen heeft hij toch maar zijn hond geroepen en is weg gegaan. Andere mensen hebben mij uit het water gehaald. Blijkbaar stond iedereen toe te kijken maar niemand deed iets.
In die zin vind het ik het niet minder gezellig, maar ik vind alleen alcochol drinken niet gezellig/fijn om te doen
Heel naar en ook absurd dat dat baasje zo lang zelfs stond te lachen.
Waarom dan? Vind je dat ze de grens overgaan?
Ik houd heel erg van wijn en vooral in combinatie met goed eten, en hoe dingen bij elkaar passen en elkaar versterken. Ik vind het dan wel leuk om het daar met mijn tafelpartner over te hebben en als de ander een colaatje besteld kan je dat niet doen (sowieso cola bij avondeten, ieuw). Dat is de enige situatie dat ik het wel jammer zou vinden als iemand geen wijn mee drinkt, verder maakt het me weinig uit (en ik bestel zelf ook gewoon een Spa rood op het terras als de rest aan de wijn zit, primaaa).
Ik vind sommige drankjes wel lekker, vooral mix, maar ik heb er vaak geen zin in. Als ik uit eten ga dan denk ik soms oh lekker een rose of wijn, maar na 3 slokken heb ik genoeg en dan zit ik nog met zo’n groot glas. En omdat ik dus bijna nooit drink, voel ik m na 1 glas al hangen en heb ik de dag erna meteen een kater, dus dan denk ik al vaak nee laat maar.
anders: zwanger
Voor de wijnliefhebbers, als je moest kiezen, ongeacht het weer, het eten, etc. Welke wijn heeft dan jouw voorkeur?
- Rode wijn
- Witte wijn
0 stemmers
Anoniem. Heb jij wel eens een zwangerschapstest gedaan uit angst dat je misschien zwanger kon zijn en dit niet gepland/gewenst was?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Lijkt me ook wel lastig misschien want jouw vriend heeft een eigen kroeg toch? Mijn beeld van een kroegbaas is iemand die zelf ook altijd maar een biertje meedrinkt etc. Ik zat veel in De Krul in Amsterdam en die kroeghouder zei toen dat het hem echt teveel werd en er klaar mee was. Wil niet zeggen dat dat de reden is dat je vriend is gestopt met drinken. Maar ja het is zeker een eyeopener.
Sambuca
Alleen als ik dit woord lees ga ik al bijna kokhalzen . Een keer zo dronken van geweest. Net als met dropshot, dat drink ik echt noooooit weer.
Anders: cake/taartje, loveeeeee ontbijtbufetten waar ook gebakjes bij zitten
Dit! Elk dagdeel een toetje
Jaaa! Bij de Efteling at ik elke ochtend zo’n vieslekkere cupcake en donut. No shame
Nog niet, maar er is wel aangekondigd dat de salarissen in 2021 worden bevroren. Dus minder wordt het hopelijk niet, maar ik ga voorlopig ook geen trede omhoog.
Anders: geen wit hard broodje maar een volkoren versie
Ohh love hotel ontbijtjes!
Van deze opties zou ik 2 harde broodjes nemen, 1 met roerei en gebakken spek en die ander met ham, tomaat en komkommer, een chocoladecroissant, zo’n voorverpakt bakje fruityoghurt, een pannenkoekje en daar wat fruit op gooien. Dan zit ik wel vol voor de komende uren