Hoe: gewoon veel water bij flikkeren
Volgende vraag: ja
Nee het wordt totaal geen rijstepap.
Maar aangezien jij de almachtige rijstkoker bent, kun je uitleggen hoe het beter kan?
Hoe: gewoon veel water bij flikkeren
Volgende vraag: ja
Nee het wordt totaal geen rijstepap.
Maar aangezien jij de almachtige rijstkoker bent, kun je uitleggen hoe het beter kan?
Rijst met kokend water in een pan gooien, 8 minuutjes koken, afgieten, rijst nog 10 minuten met deksel op de pan laten staan â> klaar
Makkelijk zat en nog nooit rijstepap gegeten
Wel een aanrader hoor, rijstepap. Hartstikke lekker!
(Zonne)bril dragende FFâers:
0 stemmers
Ik heb op Buddha gestemd want die komt het meest dichtbij, maar eigenlijk lijkt het ook totaal niet.
Ik pak gewoon de zijkant/het pootje dichtbij het glas vast met duim, wijs en middelvinger en zet hem weer goed
Edit: haha zie nu pas die 2e hand bij Buddha. Nja mân stem slaat dus nergens opđ
Ik heb eigenlijk geen idee, maar ik ben vrij regular, dus ik denk hiermee ook.
Soma regular soms scholar denk ik
liever:
0 stemmers
0 stemmers
eigenlijk maakt het me met druiven niet zoveel uit, maar toch koop ik 9/10 keer witte druiven. Best gek eigenlijk
Hahaha ik dacht dat de optie was âik wil geen kind, wel steamenâ en het verbaasde me erg dat zoveel mensen random zoân steam wilden doen
Maar ik probeer het niet te zijn.
Ligt aan mn gezelschap
Ha almachtige rijstkoker, thanks!!! Ik doe het niet in een pan, heb een rijstkoker. Veel makkelijker en lekkerder
Emetofobie
Ik drink niet noooit alcohol gewoon heel weinig en geen sterke drank. Maar dat is ook omdat ik het gewoon echt niet lekker vind. Ik vind alle wijn en bier ook echt totaal niet lekker.
Hebben jouw ouders een koophuis/heeft één van jouw ouders een koophuis?
0 stemmers
Vetgedrukte tekst
Is de hypotheek daarvan al volledig afgelost?
0 stemmers
Hebben jouw ouders een universitaire opleiding afgerond?
0 stemmers
Normaal valt het wel mee, maar ik ben echt een magneet voor mensen die op een feestje ineens emotioneel worden of heel Nodig iets persoonlijks kwijt moeten.
Vind dat echt heel kut eigenlijk.
Het ligt er een beetje aan. In mijn werk is het handig. Als ik iemand zelf mag vind ik het ook leuk. Maar soms, bij mensen waar ik geen interesse in heb, boeit het me echt geen flikker en wou ik dat dat wat meer uitstraalde. Maar het heeft denk ik vooral voordelen dus vind de balans toch naar positief uitslaan.
Heb jij
0 stemmers
Ben jij wel eens in Bataviastad geweest?
0 stemmers
En designeroutlet Roermond
0 stemmers
Vond je het bezoekje aan Bataviastad of de Designeroutlet de moeite waard?
0 stemmers