Stel je persoonlijke vraag #18

Ik wilde mama worden. Maar dan niet per se dat ik kinderen wilde ofzo, ik wilde gewoon hetzelfde als mijn mama worden 💁

18 likes

Het is weer vrijdag!! Ga jij vandaag:

• Naar het strand met de fiets
  • Naar het strand met de auto/OV
  • Naar het terras
  • Winkelen
  • Naar een feestje
  • Naar een park
  • Zwemmen
  • De was doen
  • Cocktails drinken
  • Pizza eten
  • Recycling doen
  • Klussen in huis
  • Film kijken
  • Uit eten

0 stemmers

Allemaal niet hahaha. Maar misschien ga ik toch wel even de was doen, dan kan ik tenminste stemmen :upside_down_face:

5 likes

Ik heb feestje gestemd maar ik ga met 2 vrienden borrelen, ben al 2 dagen bezig met allerlei spannende vishapjes. Een echt feestje durf ik even niet meer, zo veel besmetting de laatste tijd!

2 likes

Over oude tekenfilms. Ik heb vroeger deze heel vaak gezien, was één van mn lievelings. Maar ook bijna niemand kent deze!

the-secret-of-nimh_2001_600_0_90

Heb jij deze vroeger gekeken?

• Ja en vond ik ook leuk!
  • Ja, maar vond ik stom.
  • Nee, maar ik ken de film wel.
  • Nee, ik ken de film ook niet.

0 stemmers

Werken? :sweat_smile:

22 likes

Leuk maar ook zo eng met die kat

1 like

Sporten, vuilnis wegbrengen, was doen, schoonmaken, slapen, koken en vannacht werken. Yolo

Dit is echt supercute

3 likes

Heb jij nou een goede tip om die geur snel weg te krijgen? Hier ruikt het ook elke dag naar wiet van de buren en ik merk dat ik bij het minste of geringste kribbig word omdat ik me zo aan die geur erger. Hier komt het ook door de ventilatieroosters heen, die kan ik niet sluiten of zo

1 like

Kindgoals wel

2 likes

Ik wou eerst architect worden en daarna kinderarts. Ik studeer nu voor medisch designer (ontwerpen/ontwikkelen van producten voor in de gezondheidszorg), nog heel aardig in de buurt gekomen dus!

15 likes

Ik ga varen :tada:

1 like

Niks van dit alles :pleading_face: gewoon aan het werk, echt tragisch. Ik ga vanavond wel een aflevering van een serie kijken denk ik, telt dat als film kijken?

1 like

Ja hoor!!

1 like

Yes dan kan ik ook stemmen :cool:

1 like

Ik ken het wel, maar ik weiger deze film te kijken :sweat_smile:

Waarom? Is zo’n mooie film!

Is gemaakt door Don Bluth :face_vomiting:
Hij is toen, hoewel terecht, met een hele groep mensen bij Disney vertrokken om voor zichzelf te beginnen. Disney animatie ging er bijna kapot aan.

Wat een interessante studie! Is dat voornamelijk PBM en klein onderzoeksmateriaal, of ook echt de machines enzo?