Stel je persoonlijke vraag #18

Hoe: gewoon veel water bij flikkeren
Volgende vraag: ja
Nee het wordt totaal geen rijstepap.

Maar aangezien jij de almachtige rijstkoker bent, kun je uitleggen hoe het beter kan?

2 likes

Rijst met kokend water in een pan gooien, 8 minuutjes koken, afgieten, rijst nog 10 minuten met deksel op de pan laten staan —> klaar

Makkelijk zat en nog nooit rijstepap gegeten :thumbsup:

9 likes

Wel een aanrader hoor, rijstepap. Hartstikke lekker!

1 like

(Zonne)bril dragende FF’ers:

• Regular
  • Scholar
  • Know it all
  • Contempt
  • Sassy
  • Buddha
  • Facebook like
  • Double Facebook like
  • Jedi
  • Ik draag nooit brillen maar wil toch graag stemmen op deze zomerse dag in augustus waarop mensen in Rotterdam protesteren tegen mondkapjes omdat zij het als vrijheidsberoving zien.

0 stemmers

1 like

Ik heb op Buddha gestemd want die komt het meest dichtbij, maar eigenlijk lijkt het ook totaal niet.
Ik pak gewoon de zijkant/het pootje dichtbij het glas vast met duim, wijs en middelvinger en zet hem weer goed
Edit: haha zie nu pas die 2e hand bij Buddha. Nja m’n stem slaat dus nergens op👍

4 likes

Ik heb eigenlijk geen idee, maar ik ben vrij regular, dus ik denk hiermee ook.

Soma regular soms scholar denk ik

liever:

• witte druiven
  • rode druiven

0 stemmers

• groene appels
  • rode appels

0 stemmers

eigenlijk maakt het me met druiven niet zoveel uit, maar toch koop ik 9/10 keer witte druiven. Best gek eigenlijk

Hahaha ik dacht dat de optie was ‘ik wil geen kind, wel steamen’ en het verbaasde me erg dat zoveel mensen random zo’n steam wilden doen :joy:

1 like

Maar ik probeer het niet te zijn.

2 likes

Ligt aan mn gezelschap

7 likes

Ha almachtige rijstkoker, thanks!!! Ik doe het niet in een pan, heb een rijstkoker. Veel makkelijker en lekkerder :+1:

1 like

Emetofobie :see_no_evil:
Ik drink niet noooit alcohol gewoon heel weinig en geen sterke drank. Maar dat is ook omdat ik het gewoon echt niet lekker vind. Ik vind alle wijn en bier ook echt totaal niet lekker.

3 likes

Hebben jouw ouders een koophuis/heeft één van jouw ouders een koophuis?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Vetgedrukte tekst

Is de hypotheek daarvan al volledig afgelost?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Hebben jouw ouders een universitaire opleiding afgerond?

• Ja, allebei
  • Één ouder wel
  • Geen van beiden

0 stemmers

Normaal valt het wel mee, maar ik ben echt een magneet voor mensen die op een feestje ineens emotioneel worden of heel Nodig iets persoonlijks kwijt moeten.

Vind dat echt heel kut eigenlijk.

16 likes

Het ligt er een beetje aan. In mijn werk is het handig. Als ik iemand zelf mag vind ik het ook leuk. Maar soms, bij mensen waar ik geen interesse in heb, boeit het me echt geen flikker en wou ik dat dat wat meer uitstraalde. Maar het heeft denk ik vooral voordelen dus vind de balans toch naar positief uitslaan.

1 like

Heb jij

• Blauwe/grijze ogen
  • Bruine ogen
  • Groene ogen
  • Anders

0 stemmers

Ben jij wel eens in Bataviastad geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En designeroutlet Roermond

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vond je het bezoekje aan Bataviastad of de Designeroutlet de moeite waard?

• Ja
  • Nee

0 stemmers