Stel je persoonlijke vraag #18

Vind jij jezelf slimmer dan je ouders?

• Nee
  • Ja, slimmer dan beide ouders
  • Slimmer dan één van mijn ouders

0 stemmers

“slimmer” als in; ik heb langer gestudeerd en kan misschien sneller informatie opnemen. Maar ik vind mijn ouders ontzettend wereldwijs en daarom denk ik wel slimmer.

9 likes

Komen jouw ouders of een van jouw ouders uit:

• Een Joods gezin
  • Een islamitisch gezin
  • Een katholiek gezin
  • Een protestants-christelijk gezin
  • Een openbaar gezin
  • Een gezin met een andere geloofs/levensovertuiging

0 stemmers

Ik ben op elk vlak slimmer

Katholiek, maar beide hebben zich officieel uitgeschreven omdat ze zich er van jongs af aan al niet in kunnen vinden en niet prettig bij voelen.

Maak jij je zorgen over de huizenmarkt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Staat gebrek aan betaalbare woonruimte in Nederland in jouw top drie van de op dit moment meest belangrijke en urgente maatschappelijke problemen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ze zijn zeker niet dom, maar ik vind mezelf wel wat slimmer als het over hedendaagse maatschappelijke problemen gaat.

1 like

Ik voel me in algemene zin best slim, zeker rondom mijn vrienden. Maar als ik dat vergelijk met mijn ouders ben ik echt een domme gans.

Ik had net een salade besteld en ik kon kiezen tussen een Franse dressing of een Italiaanse dressing. Er stonden verder geen ingredienten bij. Voor welke optie zou jij gaan?

• Franse dressing
  • Italiaanse dressing
  • Geen dressing

0 stemmers

Maak jij elke keer als je thuiskomt je telefoon + hoesje schoon?

• Ja dat doe ik
  • Nee ik reinig mijn telefoon sowieso nooit
  • Nee ik doe dat niet elke keer, maar wel vaak
  • Nee ik reinig mijn telefoon niet zo vaak

0 stemmers

Ik zou hopen dat er iets van mosterd in de franse dressing zit

5 likes

Ja of een of andere Gore Franse kaas die zo sterk is dat je 3 weken niks meer proeft

7 likes

Wow ja nog beter inderdaad

Was jij met zeep achter je oren tijdens het douchen?

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Stel er is een buurtbbq (van jouw flat/straat/oid), doe jij dan mee?

• Ja gezellig
  • Nee pleurt op

0 stemmers

1 like

ja ik ook, echt heel vies. ga me altijd helemaal schoon schrobben en m’n haar wassen en daarna voel ik me heel lekker en goed

2 likes

M’n vriend vindt het dus echt super lekker om na een dag strand zo het bed in te duiken :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

2 likes

Skinny bitch als ‘normaal’ drankje en Coebergh om te shotten haha

Wat zeg jij tegen je ouders?

• Jij/ je
  • U
  • Anders/ n.v.t.

0 stemmers

Stel, je gaat op Tinderdate. De jongen in kwestie is student, jij werkt. Jullie zitten in een bar en drinken wat wijntjes, hij betaalt. Jullie hebben verder ~nog een leuke avond~ bij hem thuis. Je gaat de volgende dag naar huis en ontvangt nadien een appje: hey, vond het heel gezellig, hoop je snel weer te zien. Gevolgd door een link voor een Tikkie voor de helft van de drankjes.

Dit vind ik

• Normaal
  • Niet normaal

0 stemmers

Dit vind ik

• Een afknapper
  • Geen afknapper

0 stemmers

Dit is voor mij

• Een dealbreaker en wil hem niet meer zien
  • Geen dealbreaker en wil hem nog steeds zien

0 stemmers

Een vriendin van mij vond dit niet ok en wil niet meer op date met de jongen in kwestie, terwijl ze hem verder wel hartstikke leuk vond.

Ik zou er wel een grapje over maken denk ik maar wel betalen. Vind het niet normaal als in het komt volgens mij niet zo vaak voor maar ik vind het wel gewoon acceptabel etc

6 likes