Stel je persoonlijke vraag #18

Haha dat denk ik vaak. Met periodes ook bij Disney zelf trouwens.

1 like

Oh ja ik ook hoor! Ben zeker geen fan van alles :sweat_smile:

1 like

Oh ik zeg ook niet dat het niet vervelend is hoor, erger me er zelf ook kapot aan hahaha. Maar nu het vakantie is maken we ons er dus wel schuldig aan, buiten schoolvakanties komen ze alleen om 8u buiten om snel naar de auto te lopen zodat ik ze naar school kan brengen haha.

Maar we wonen gelukkig in een buurt met heel veel jonge kinderen dus de meeste buren begrijpen ook dat ze soms wel eens buitensporig veel herrie maken. Als het de onze niet zijn, zijn het die van de overburen bijv hahašŸ˜‚

2 likes

Jemig wat een aanvallend bericht meteen, waar is dat nou weer voor nodig?! Mijn buren waren 9 maanden non stop aan het klussen. Zoals ik ook in mijn bericht schreef: als je buren continu roken, blowen, bbqen etc snap ik dat je daarover gaat klagen.

Denk dat het ook vanaf hangt in wat voor buurt je woont en hoeveel verbouwingen daar elk jaar plaatsvinden. Hier in de straat zijn het afgelopen jaar denk ik minimaal 30 woningen ver-'visgraat/metalen deur met glas/oh hey we gooien er een verdieping bovenop’t. Dan is het wel fijn als de werklieden zich aan de normen houden, want alles dreunt vele woningen(lagen) door. Briefjes en bereikbaar zijn is al heel keurig dan hahašŸ‘Œ

3 likes

Het was niet aanvallend bedoeld. Misschien roken de buren van sommige andere forummers al 9 maanden onder hun raam. Juist als je weet hoe vervelend continue overlast is, vind ik het niet leuk om te zeggen dat mensen wat toleranter moeten zijn en niet met hun vingertje wijzen want niemand zegt ā€œuwlch mijn buurvrouw rookt eens per maand een sigaret zo vies!!ā€ en dan iemand ā€œja mijn buren hadden vorig jaar een keer gebarbecued, ongehoord!ā€
Het gaat niet over die enkele keertjes waar mensen over klagen

Nee maar dat zeg ik ook helemaal niet :roll_eyes:. Zoals ik het las, wonen @anon46421473 en haar vriend er nog maar net en is het dus überhaupt niet mogelijk dat die onderbuurvrouw al 9 maanden last heeft van zijn gerook. Dat bedoel ik.

En nogmaals, ik schreef juist dat ik het snap dat als het continu gebeurt, je gaat klagen. Dat betekent dus dat ik nergens zeg dat ik vind dat als je dan klaagt, je maar wat toleranter moet zijn en niet met vingertjes moet gaan wijzen. Vind het echt irritant dat je die woorden nu in m’n mond legt.

Mijn bericht was niet specifiek naar een forummer toe, dan had ik diegene wel geciteerd of getagd. Het was een algemene gedachte in deze discussie.

Edit: sorry ik heb m’n dag vandaag niet. Ik snap namelijk nu ik het teruglees dat mijn bericht bij jou in het verkeerde keelgat schoot, omdat je net had gepost dat je buren hun gerook etc bij jouw toekomstige kinderkamer naar binnen komt.

Maar dat bedoelde ik dus niet, ik snap juist heel goed dat dat vervelend voor je is en je staat in je goed recht om daarover het gesprek met ze aan te gaan als je dat wilt.

4 likes

Waar begint jouw bsn nummer mee? Anoniem!

• 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Anders

0 stemmers

1 like

Staat dat ergens voor ofzo?

Nee, maar een vriendin van mij heeft dus 23 en ik 22 en we schelen vier jaar, dus ik ben benieuwd of dat optelt of dat het gewoon random is

Oh en, ken jij je bsn uit je hoofd?

• Ja
  • Nee
  • Deels

0 stemmers

Overlast van muziek vind ik echt het ergste wat er is.

6 likes

Ik ken zelf mijn paspoortnummer uit mijn hoofd :face_with_hand_over_mouth: resultaat van 3 maanden in hostels slapen

5 likes

Ja die ken ik alleen van mn ID, paspoort ligt ergens bij mn ouders in een doos!

Mijne begint met 11. Ik voel me nu wel even een oma :joy:

3 likes

Mijn buurman klust ook gerust tot 23.30 door dus ik hou wat dat betreft geen rekening met hun. Ze hebben zelf ook een open haard buiten, dus mijn vuurkorf mag dan ook. Bbqen doe ik op gas en zij op kolen = zij stinken erger. Muziek houden zij ook geen rekening mee dus ik ook niet.

En mijn andere buren… ik heb geen idee of zij überhaupt leven, zie of hoor ze bijna nooit.

Nee dus ik heb op je eerste vraag gegokt srry

1 like

Mijne begint met 01, ben ik dan antiek? Ik was ook heel erg in de war door de vraag, ik dacht dat het altijd random was.

Begint jouw BSN met 01?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Ja mn vraag was ook meer om te testen of het random is of niet

1 like

Ja ik doe dat niet expres hoor, laatst had ik muziek op staan en ik ben me dan heel bewust van het feit dat andere mensen mijn muziek kunnen horen (ik hou van boybands en luister gerust 10 keer achter elkaar hetzelfde nummer en snap wel dat mensen daar geen zin in hebben), dus ik zet mijn muziek dan gewoon niet hard of ik gebruik oordopjes. Mijn buurman zet gewoon z’n radio op 100% NL vol open en heel de buurt kan mee genieten. Maar als ik dus een feestje zou geven, dan zou ik niet perse rekening houden met mijn buren.

Die van mij begint met 04… ik dacht ook dat dit gewoon random was!!! Haha