Nee maar dat zeg ik ook helemaal niet
. Zoals ik het las, wonen @anon46421473 en haar vriend er nog maar net en is het dus überhaupt niet mogelijk dat die onderbuurvrouw al 9 maanden last heeft van zijn gerook. Dat bedoel ik.
En nogmaals, ik schreef juist dat ik het snap dat als het continu gebeurt, je gaat klagen. Dat betekent dus dat ik nergens zeg dat ik vind dat als je dan klaagt, je maar wat toleranter moet zijn en niet met vingertjes moet gaan wijzen. Vind het echt irritant dat je die woorden nu in mān mond legt.
Mijn bericht was niet specifiek naar een forummer toe, dan had ik diegene wel geciteerd of getagd. Het was een algemene gedachte in deze discussie.
Edit: sorry ik heb mān dag vandaag niet. Ik snap namelijk nu ik het teruglees dat mijn bericht bij jou in het verkeerde keelgat schoot, omdat je net had gepost dat je buren hun gerook etc bij jouw toekomstige kinderkamer naar binnen komt.
Maar dat bedoelde ik dus niet, ik snap juist heel goed dat dat vervelend voor je is en je staat in je goed recht om daarover het gesprek met ze aan te gaan als je dat wilt.