Dan zou je eigenlijk een poll moeten maken waar je vraagt naar geboortejaar en BSN nummer
dan kan je zien of er correlatie is
Ik gooi alles juist helemaal open, dan waait het een beetje door
Dit doe ik 's avonds als het wat meer afgekoeld is! Anders waait er alleen maar warme lucht naar binnen terwijl het binnen nu best aangenaam is qua temperatuur
Ja, dat. Ik zet zelfs wekkers om te luchten. Vanaf 21:00 uur is het buiten koeler dan binnen dus dan gaat alles open tot ik naar bed ga, dan alleen nog slaapkamerraam en zolderraam open. Dan om 6 uur gooi ik het hele huis weer open tot 8:30 uur en dan gaat alles dicht en ventilator aan.
Ja dit was vooral gewoon stom van ons… Mijn vriend en ik zaten met een bevriend stel in de woonkamer. We hadden zin om te dansen, omdat we dat al lang niet meer hadden gedaan en toen zette één van ons de muziek harder. Ja echt vaag, was drank in het spel dus we waren niet helder. Toen de buurvrouw aanbelde hadden we het pas echt door. Voelden ons super schuldig haha, dus volgende dag wel excuses aangeboden.
Mijne met een 0 
Oooh mijn collega’s doen dus wel eens het raam open met dit weer. Kan daar zo moedeloos van worden. Het is bij mij beneden nu 23,5 en buiten 32 dus alles zit dicht en dat blijft het denk ik ook. Denk zelfs dat vanavond doorwaaien geen zin heeft qua temperatuur.
Als je een product in een tube hebt en er komt niks meer uit via de normale weg, gooi je hem dan weg of knip je hem open?
- Ik gooi de tube met product gewoon weg
- Ik knip de tube open om echt het laatste beetje product te kunnen gebruiken
0 stemmers
Maar was niet in Nederland dus misschien mag ik dan niet meedoen met stemmen
4 dagen later 
Ik ben dan al over op de nieuwe verpakking omdat ik weet dat m’n vriend het echt tot het laatst mogelijke blijft gebruiken
alle comfort en geen schuldgevoel ivm weggegooid product
Ik wil de hitte helemaal niet buiten houden
Heb alleen de ramen open zodat het niet zo benauwd wordt
ik word ivm werk iedere week getest! tot nu toe alle testen negatief haha
Net op straat liep ik langs 2 jongens een een zei opeens: mevrouw! En ik liep door en toen hoorde ik hem nog zo tegen zn vriend zeggen oh… ik wilde wat vragen (ik denk over mn tattoos, is wel vaker) Maar ondertussen liep ik door want had eerst niet echt door dat die het tegen mij had en ik draaide ook niet om ofzo? En nu voel ik me zooooo schuldig ik denk er telkens opnieuw aan. Ik heb dat wel vaker bij dit soort situaties.
Nu de vraag: zouden jullie je ook schuldig voelen in zo’n soort situatie?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Ik heb gestemd op geen corona maar ik ben gister getest en heb de uitslag nog niet 
Maar ik ga gewoon alvast uit van niet…
Mijn buurman (begin 30 of zo) tringelt als hij me buiten ziet met z’n fietsbel, soms met ‘hallo’ erbij, en dan ga ik harder doorlopen/wegkijken/negeren. Als hij eenmaal voorbij is gefietst, zie ik pas dat hij het is. Het gebeurt echt heel soms. Achteraf voel ik me dan zo schuldig 
Ahhh haha! Had ik ook wel gehad denk ik. Maar wel interessant om te weten dat ik niet de enige ben. Dacht dat ik me aanstelde. Maar ik had t eerst niet door en toen dacht ik oh hij bedoelt mij en toen liep ik toch door ofzo? Zo gemeen moet dat over hebben gekomen denk ik dan. En dat die jongen dan nooit meer een vrouw aan durft te spreken in zn leven haha. Lekker overdreven.
2 vrieslollies en dat worden en sowieso nog meer.
Nee, maar wel vast gekocht! Zin in
Binnenhuisarchitect en advocaat. Wel ooit nog een blauwe maandag rechten gestudeerd, maar beide beroepen zijn hem niet geworden.
Ik ben juist geworden wat ik 100% zeker niet wilde: docent.