Stel je persoonlijke vraag #18

Het is niet de eerste keer dat producten voor een schijntje worden verkocht. Leen Bakker bood ooit een hoogslaper aan voor 24 euro, die normaal 319 euro kost. Leen Bakker ontdekte de fout vóór de levering en de rechter oordeelde destijds dat Leen Bakker niet hoefde te leveren. zegt RTL Nieuws.

“Als je nu kijkt dan zie je dat de voorraad op nul staat. Het kan betekenen dat ze aan het uitzoeken zijn waar die fout vandaan komt en de verkoop hebben stopgezet”, zegt een woordvoerder van juridisch adviesbureau Aliter Melius tegen Editie NL.

“We kunnen dit voorval moeilijk vergelijken met eerdere voorbeelden, omdat de computers daadwerkelijk geleverd zijn. Mensen die gedupeerd zijn kunnen zich bij ons.”

Die hadden nog niks geleverd dus

De koop is dan niet rechtsgeldig en de verkoper mag de producten dus terugeisen. Als de klant dat niet wil zal dat via de rechter moeten, maar dat gaat de klant echt niet winnen in dit geval.

1 like

Dat ventje was natuurlijk gewoon van plan die iMacs voor een flink bedrag te verkopen. Alsof ie er 3 nodig had wat een gelul.

Volgens mij is het zo dat zelfs nu de goederen geleverd zijn, de wil en verklaring van MM niet overeen komen en zij dus met terugwerkende kracht de koopovereenkomst nietig kunnen laten verklaren (door de rechter).

3 likes

En nog een opvolgende maar die wil ik niet bij de vorige poll zetten want dan zijn die antwoorden weg:

• Britney
  • Christina

0 stemmers

Ik vind Christina wel echt een groter zangtalent hebben.

4 likes

laseren! echt zooo lang over getwijfeld (over de kosten, lekker ongemakkelijk bloot liggen voor een uur :kissing:) maar echt alle moeite en geld waard.

1 like

Ik kan mij er ook altijd heel erg aan ergeren dat wanneer ik geen hemdje onder een losvallende trui (of vooral jurk), de trui/jurk steeds weer naar beneden zakt.

1 like

volgens mij is christina toen ook perfect meegegroeid in ieders teenage angst periode, met you are beautifuuuul in every single waaay.

oh man, ik weet nog toen die clip uit kwam, dat ik net vol ellende en onzekerheden zat zoals ‘ga ik ooit borsten krijgen’ ‘waarom heb ik alleen acne onder mijn pony’ etc. die clip raakte de spot hoor.

5 likes

Ik scheer mijn benen maar als ik het langer weg wil hebben ivm een vakantie bijvoorbeeld dan hars ik ze. Heb veel liever 1x ietsje meer pijn dan elk haartje er per keer uitgetrokken voelen worden, dat vind ik echt de horror :hot_face:

1 like

Maar tot hoe lang geldt dat dan?
Ik kan me voorstellen dat er soms fouten gemaakt worden (en dit is daar duidelijk een geval van) maar als er al geleverd is vind ik het wel moeilijker.
Kan dat alsnog nietig verklaard worden als je iets al een dag/week/maand in gebruik hebt?

Het zit me dwars omdat meneer bewust van een fout geprofiteerd heeft. Hij had geen 3 iMacs nodig, maar bestelde ze wel even met het idee dat het hem wel even uit zou komen.
Kocht hij 1 iMac en zag hij na betaling dat er iets niet klopte, dan kan ik me beter voorstellen dat er geen probleem zou zijn geweest.
Dit vind ik zelf gewoon misbruik maken van iets.

1 like

Één keer, in een binnenzwembad… :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Afhankelijk wat ik wil zou ik er misschien wel meerdere bestellen. Als het iets is wat op gaat of slijt, bijv mijn favo broek, geurtje, schoenen zou ik denk ik wel 2 bestellen

3 likes

,MediaMarkt heeft wel vaker bizarre aanbiedingen, dus ik dacht dat het hier om een legitieme actie ging”, vertelt Strengman.

Hahahaha hou op man, wie hou je voor de gek

10 likes

Maar dat vind ik toch gekke gedachtegang, want vliegtuigmaatschapijen stunten soms ook zo erg met hun prijzen dat je voor €30 naar Barcelona kunt vliegen. Daarvan denk je toch ook dat dat geen logische prijs is. En misschien was de mediamarkt dan ook wel met de prijzen aan het stunten zodat de eerste 10 iMacs €6 euro zijn en de rest gewoon volle mep.

1 like

Maar normaal kost een ticket Barcelona misschien 100-150 euro ofzo, en aanbiedingen voor dat soort vluchten en citytrips voor een paar tientjes zijn er heel vaak, dus in die zin zijn dat aanbiedingen die wel redelijk klinken. Van 2000 voor 2 euro is toch echt wel een ander kaliber dan dat. Je kunt echt wel redelijkerwijs aannemen dat dat dan een fout is.

Ja ok ok hoe langer ik erover nadenk hoe belachelijker het is inderdaad

Oooooh er zijn nog dagen dat ik over frank droom, dat zijn de beste dromen :grimacing:

2 likes

Ik hou echt van boybands

2 likes