Stel je persoonlijke vraag #18

Haha ja iemand met een PhD die het maar onzin vond dat vrouwen zwangerschapsverlof kregen nog hadden na de bevalling. Je kan dan toch direct weer werken. Kind eruit en klaar. :upside_down_face:

Ik hoef geen nertsenfokker als partner. Of iemand die eeuwig in de slachtoffermodus blijft zitten omdat de persoon in kwestie geen diploma in het vervolgonderwijs heeft kunnen halen. Ja het bestaande onderwijssysteem is best kut, maar er zijn meer wegen om meer uit het leven te halen. Calimeromannen. :face_with_raised_eyebrow:

Wel vind ik het belangrijk dat iemand kritisch kan denken en zichzelf blijft ontwikkelen.

7 likes

Precies dit.
Ik kan niet met iemand samen zijn die iets met de vleessector te maken heeft.

1 like

Als je nike airmaxjes koopt dan…

• neem ik mijn normale maat
  • neem ik 1 maat groter
  • neem ik 1 maat kleiner
  • neem ik 2 maten groter
  • neem ik 2 maten kleiner
  • ligt aan het model
  • ligt aan de versie (man of vrouw)
  • Ik heb nooit airmaxen gepast.
  • Anders

0 stemmers

Ik zou niet met een vlogger/influencer/instagrammer samen kunnen zijn. Elke keer die camera en sowieso mensen die alles willen delen met de wereld nee. Je moet maar de vriendin van enzo knol zijn. Elke dag die kutcamera, daar is gewoon niet eens aan te ontkomen.

11 likes

Oh Darren Shawn!! Dit zat zo ver weg gestopt maar ik ga ze vanavond nog allemaal bij elkaar zoeken en weer lezen. Love het verschil ook met de vampanezen(als ik het goed heb onthouden) en de vampiers.

3 likes

Hebben jullie ook zo’n verminderde eetlust door dit weer?

• Ja, ik eet veel minder
  • Ja, ik eet een beetje minder
  • Die is gewoon hetzelfde
  • Ik eet juist meer

0 stemmers

Ik neem een halve maat groter!

3 likes

Er zijn niet veel dingen die me zo weinig kunnen schelen als welk opleidingsniveau iemand heeft, maar ik vind het wel belangrijk dat we qua denkniveau (?) enigszins op één lijn zitten. Ik vind het leuk om bepaalde onderwerpen uit te diepen en daar discussies over te hebben en ik zou het best wel jammer vinden als dat niet lukt met een partner.

3 likes

Ik mis de optie: de fack zijn dit? :smile:

9 likes

O wow ik kan niet kiezen hoor :hearts: :hearts:

3 likes

Ik heb die helemaal verslonden als kind en ik weet nog dat ik het einde super raar vond! Kennelijk is de auteur ook heel aardig voor fans enzo.

Ik datete een tijdje met een Zweed die bij de ESTEC werk(te, gelukkig) en die was echt wel kneiterslim. Engels is op mijn studies en werk niet de voertaal, dus ik moest echt switchen naar Engels praten en hij praatte ook zoveel over ingewikkelde dingen op zijn werk… Ik voelde me echt een simpele ziel toen.

Ik vind het wel een vereiste om goed met mijn partner te kunnen praten en vind het heel aantrekkelijk als ik wat van ze kan leren, maar daar heeft hun opleidingsniveau niet altijd wat mee te maken.

Ik ken eigenlijk best veel super oninteressante mensen die wel hoog opgeleid zijn of heel slim zijn maar geen gezond verstand hebben of geen humor of de emotionele diepgang van een theelepeltje hebben weet je wel.

Dus ja als ik aan het daten ben en ik kan heerlijk met ze praten en ik kom er achter dat ze lager opgeleid zijn dan ik…ach…lekker boeiend.

7 likes

Opleiding en baan interesseren me niet veel, wel vind ik het aantrekkelijk als iemand blij is met wat hij/zij doet en al helemaal als hij/zij ambitie heeft, of dat nu op professioneel vlak is of bijvoorbeeld als hobby of op persoonlijk vlak.

Ik heb overigens een aantal vrienden en kennissen die alleen de middebare school (vmbo of havo) hebben afgerond en nu succesvolle bedrijven of een fantastische carrière hebben. En vrienden die een universitaire bachelor, master of PhD hebben, maar bijvoorbeed lekker in een boekwinkel werken omdat ze dat leuk vinden en dat beter bij ze past. (En natuurlijk ook zat vrienden die (nog) niet weten wat ze willen of van het een naar het ander fladderen, ook heel normaal.)

3 likes

Heb jij aan Beiroet gedoneerd via bijv 555 of Rode Kruis?

• Ja
  • Nee
  • Ben ik nog wel van plan

0 stemmers

Ik doe vooral minder en dan verveel ik me meer… en ja dan ga ik maar eten :woman_shrugging:t2:

3 likes

Is jouw BMI goed?

• Ja
  • Nee, te hoog
  • Nee, te laag

0 stemmers

Waarom stem je op de optie ‘ik wil graag stemmen’?

• Omdat ik alle polls afgevinkt wil hebben
  • Omdat ik dat grappig vind
  • Ik stem daar nooit op

0 stemmers

Omdat je dan sneller de resultaten te zien krijgt dan op de toon resultaten knop, is net iets efficiënter.

18 likes

haha een beetje flauw, maar in sommige situaties omdat ik me anders niet gehoord voel

3 likes