Stel je persoonlijke vraag #18

Mijn ex is onder andere mijn ex omdat hij op de uni zat en mijn opleiding geen opleiding vond. Hij zei steevast school en toetsen, “want op MBO heb je geen colleges en tentamens”

Het ging zelf zover dat hij me corrigeerde als ik zei dat ik moest leren / studeren. “Gewoon huiswerk maken toch”

Is ‘ie nu gaan samenwonen met een meid die ook MBO gedaan heeft. Koekoek.

25 likes

Mijn ex heeft wel eens gezegd dat MBO meer een soort cursus is en de uni wel een echte opleiding. Is goed vriend, hij is afgestudeerd op de uni maar werkt bij de gamma. :+1:t4:

37 likes

Lekker voor ‘m!

Mijn ex heeft weet ik het hoeveel titels. But don’t care, ik heb mijn droombaan met MBO diploma.

9 likes

Sowieso deze discussie.
Leren of studeren is precies hetzelfde toch. Een opdracht maken of huiswerk maken of schoolwerk komt toch op hetzelfde neer. Ik snap het niet (maar goed wil vooral geen discussie uitlokken. Alleen even zeggen dat je gelijk hebt en blij dat je van hem ad bent).

Maar ja wie ben ik. Ik zeg iedere werkdag dat ik naar school ga (daar werk ik, mensen zeggen toch ook dat ze naar kantoor gaan):woman_shrugging:

3 likes

Ik zei op de uni een keer ‘school’ (eigenlijk noemde ik de uni áltijd school, dat is het toch ook?) tegen een gastdocent en die corrigeerde me 'dat ik op de universiteit zat en dat ik mezelf ‘met school tekort deed’. Pff, ik voel me echt niet verheven boven andere niveaus omdat mijn hersens op een andere manier leren. Wat een tuthola, als ik eraan denk vind ik haar weer zo achterlijk.

14 likes

Haha ik heb daar wel eens een vraag over gekregen, of ik het wel normaal vond om te zeggen dat ik ‘naar school ga’, want andere mensen zeggen dat ze naar hun werk gaan. Ja prima dat anderen dat zeggen, maar het is niet alsof het niet klopt wat ik zeg dus wat is het probleem? Ik snap ook niet dat mensen zich daar zo druk om kunnen maken.

1 like

Als je een diepvriespizza gaat eten, doe je er dan nog meer ingrediënten op voordat je hem in de oven doet?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Zo ja, wat?

• Kaas
  • Groente
  • Fruit
  • Vlees
  • Vis
  • Anders

0 stemmers

Ansjovis om specifiek te zijn

2 likes

Hoe oud is jouw moeder?

• Jonger dan 40
  • Tussen de 40-50
  • Tussen de 50-60
  • Tussen de 60-70
  • Tussen de 70-80
  • 80+
  • al overleden
  • weet ik niet

0 stemmers

Hoe oud is je vader?

• Jonger dan 40
  • Tussen de 40 en 50
  • Tussen de 50 en 60
  • Tussen de 60 en 70
  • Tussen de 70 en 80
  • Ouder dan 80

0 stemmers

Zie jij het zo dat je ouders vanwege hun leeftijd horen tot de risicogroep met betrekking tot corona?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Sorry trouwens dat ik bij de vaders niet de opties ‘al overleden’ of ‘weet ik niet’ heb gemaakt. Pure slordigheid en weet niet hoe ik het moet aanpassen.

Vader leeft niet meer

Omdat ik wil stemmen!

Ja maar alleen om ze te pesten

2 likes

Vroeger deed ik er wel eens een ei op

1 like

Ik zag net een filmpje van iemand op instagram, ze was op het strand en er klonk een soort luchtalarm, er waren rode vlaggen EN er werd omgeroepen dat je niet verder dan je knieën de zee in mocht ivm de stroming. En zij roept “yoloooooo” en rent zo de zee in.

Had gehoopt dat ze in het volgende filmpje was afgedreven naar Engeland, maar helaas.

32 likes

Ja en morgen delen precies deze mensen een krantenbericht op social media dat er iemand is verdronken door de stroming en zetten ze er bij “echt zo erg!!!” :fu:t3:

2 likes

Wat pers jij?

• Kinderen
  • knoflook
  • Fruit
  • Media (waaronder kranten)
  • Anders…
  • Niks

0 stemmers

1 like

Rucola

Ook echt voor je hem in de oven doet?

Ik dacht dat dit een antwoord was op de vraag van @anon42392789.
Rucola persen…

44 likes