Stel je persoonlijke vraag #18

Huh, tenzij je een kom aioli naar binnen giet ruik je dat echt niet de volgende dag hoor? Als je gewoon je tanden poetst en niet de kleding draagt die je aan had met koken.

Koken zonder knoflook doe ik echt zelden.

41 likes

Ik ruik echt nooit knoflook bij mensen eigenlijk?? En dat eten ze vast wel

17 likes

Ik ook niet, eet dat ook rustig op een date eigenlijk

3 likes

Ik stond ooit een x met kerst met mijn toenmalige date te kletsen, toen dacht ik wel hmm die heeft vast knoflook(saus) gegeten met kerstdiner, maar toen we zoenden proefde ik er niks van.
Ik ruik het eigenlijk ook nooit bij mensen

1 like

Recept plz

Haha zal het melden als ik Maastricht ben, gaan we de hele dag over seks praten :ghost:

1 like

Ogen, omdat ik daar het meest creatief mee kan zijn en het gewoon altijd goed blijft zitten (ipv lipstick die afgeeft of zo)

1 like

Ben jij wel eens buiten Europa geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, op welke continenten?

• Oost Azië/Zuid Azië/Zuid-Oost Azië
  • Midden-oosten
  • Noord Afrika
  • Afrika ten zuiden van de Sahara
  • Noord Amerika
  • Zuid of midden Amerika
  • Oceanië/Australië

0 stemmers

Hoeveel keer ben je buiten Europa op reis geweest?

• 1 keer
  • 2 keer
  • 3 keer
  • 4 keer
  • 5-10 keer
  • 10 keer of vaker

0 stemmers

Voel je je achteraf wel eens schuldig over je verre reizen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je van plan om in de toekomst/vanaf nu minder of geen verre reizen voor je plezier (meer) te maken i.v.m. de impact op het klimaat?

• Ja, geen verre reizen meer
  • Ja, minder vaak een verre reis
  • Nee

0 stemmers

Ik ben in dubio. Ik wil eigenlijk niet vliegen, maar mijn familie woont aan de andere kant van de wereld.

5 likes

Maak sowieso geen (verre) reizen want ben skeer :joy:

11 likes

Heb nee gestemd, maar vooral omdat ik al zelden/nooit verre reizen maak en dat wil blijven volhouden.

10 likes

Ik mis noord / west / centraal Azië in je poll!

En ik heb bij je laatste poll op “nee” gestemd omdat ik al weinig verre reizen maak, ik wil dat nog wel af en toe kunnen blijven doen maar net als nu sporadisch.

3 likes

Ik wil binnen Europa eigenlijk alleen nog met de trein/de auto reizen. Zou ook niet zo snel buiten Europa reizen, maar als de kans zich voordoet zou ik ook geen nee zeggen.

3 likes

Ja, snap ik hoor! Is ook lastig. Ik zat een beetje na te denken over hoe je kan voorkomen dat men zo veel en zo ver vliegt, maar je hebt dan eigenlijk altijd wel een probleem met mensen wiens directe familie ver weg woont.

Het vliegen duurder maken vind ik geen goede oplossing, als je maar genoeg geld hebt kun je dan alsnog zoveel vliegen als je wil. Vooral in het geval het vliegen om familiebezoek gaat zou ik dat schrijnend vinden.

Zou zelf liever iets doen waarbij mensen een soort van maximum aantal vliegkilometers krijgen en daarmee dan maximaal 1 keer in de 5 jaar een verre reis kunnen maken, ook niet als je heel veel bijbetaalt. Maar ook dan moet je waarschijnlijk uitzonderingen maken voor directe familie in het buitenland etc.

Dat zie ik eigenlijk als het midden-oosten! Maar je hebt wel gelijk dat dat niet helemaal correct is!

OMG JAAAAAAAA dit meen je niet!!!
Altijd als ik een rotbrief moet schrijven zet ik rammstein op en knal ik ze zo eruit :sob: mijn collega’s lachen me altijd uit maar ik wist wel dat er ergens iemand was net zoals ik :sob:

2 likes

Lijkt me echt superlekker maar DRIE BOLLEN KNOFLOOK?! Dit is een recept dat tijdens de lockdown goed uit had gekomen haha.

2 likes

Ja zo doe ik het nu ook inderdaad, binnen Europa met de trein e.d. en eens in de zoveel jaar op ‘grote’ vakantie. Ik wilde eigenlijk dit jaar gaan, maar de vraag is of het land volgend jaar überhaupt al weer open is.

1 like

Hahah ja precies, dan kom ik in een soort flow en gaat het ineens heel makkelijk en snel. :joy:

Alleen wel oppassen met Rammstein achter het stuur, want dan duw ik ongemerkt het gaspedaal harder in. Dus achter het stuur hou ik het bij wat minder opzwepende muziek.

2 likes