Stel je persoonlijke vraag #18

Maakten jullie vroeger je eigen foto agenda via de Hema website?

• Ja
  • Wel eens een jaar gedaan
  • Nee
  • Ik plakte mijn eigen agenda wel vol met foto’s

0 stemmers

Ik ben van de generatie dat je voor een agenda en schoolspullen naar de V&D (RIP :sob:) moest. Wist ook niet dat een foto-agenda een ding was.

HEMA had destijds ook wel agenda’s maar die waren zonder thema.

47 likes

M’n moeder doet dit nog steeds :grimacing: en dan vraagt ze ook nog om leuke foto’s van mij en m’n vriend voor daarin

8 likes

Ik had altijd die agenda’s met insteekhoesjes (ook van de hema volgens mij) en dan deed ik daar foto’s in.

15 likes

Aaah zo lief!

Een is geen

whuuut?!? Dat kan ik me niet voorstellen :scream:

Dank, dank voor deze uitslag :heart_eyes:. Ik denk dat ik ga winnen vanavond en heb alvast ingeslagen

27 likes

Ja idd ik had bijv een kleine ringbandagenda van de Hema, gewoon een kaft in blauw ofzo en de binnenkant wit en leeg met gewoon het bekende ronde Hema-lettertype

2 likes

Echt verre reizen doe ik sowieso al niet zo vaak, maar ik wil dat in de toekomst nog wel kunnen blijven doen. 1 keer in de 5 jaar ofzo max.
Maar ik wil wel echt gaan minderen op vliegreizen die juist dichterbij zijn, denk aan ‘weekendje Barcelona’.
Met de trein zijn ook echt zoveel mooie plekken binnen Europa te bereiken.

1 like

Ja echt. Midden jaren 90 waren de schoolspullen van HEMA behoorlijk saai.
Voorkant had eventueel een kleurtje of in hele wilde gevallen streepjes of stipjes of zo, maar de binnenkant was zonder thema of versieringen. Die waren ook wel goedkoper, ik denk zo’n 10-15 gulden.

Bij V&D had je wel veel keuze, ik geloof dat ik een jaar een Hitkrant-agenda heb gehad en een keer een poezenagenda.

1 like

Sorry ik moet echt lachen om die naam. Dj @Otzi

2 likes

Postte @Eddie een mening in het biecht topic :scream:
:crazy_face::crazy_face:

27 likes

Oh oepsie!

Heb jij tijdens een langdurige liefdesrelatie wel eens gevoelens gehad voor iemand anders (anoniem)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, is die relatie uiteindelijk uitgegaan (om die reden of om een heel andere reden)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

De V&D Schoolcampus was ook voor mij en mijn vriendinnetjes destijds echt een walhalla :joy: Oh, de herinneringen…

Toen ik ouder werd en neutralere kantoorspullen wilde hebben bleef ik bij V&D kopen vanwege de prijs en de kwaliteit. Wel jammer dat dat nu niet meer kan.

15 likes

Ik ging met mijn moeder, en dan deden we in 1 dag alles (want we woonden in een dorp zonder V&D).
Dan gingen we behalve schoolspullen ook nieuwe kleding kopen voor het schooljaar, eventueel een schooltas, en daarna iets lekkers eten bij HEMA. :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Ja bij mij ging dat precies hetzelfde, behalve dat mijn oma meestal ook mee ging (wij woonden ook in een dorp). Dat zijn echt de fijnste herinneringen :smiling_face_with_three_hearts: En dan gingen we met de vriendinnen alles aan elkaar laten zien op de eerste schooldag, terwijl we alles eigenlijk al gezien hadden bij de V&D, want het kiezen was zooo moeilijk :joy:

6 likes

Boeken kaften. Wat een verschrikking. Gelukkig had ik een handige oudere zus want ik kan het nog steeds niet.

Kreeg gevoelens voor m’n huidige vriend. Maar die relatie zat al een tijdje niet goed.