Stel je persoonlijke vraag #18

Welke make-up gebruik je voor je dagelijkse make-up look?

• Eyeliner
  • Foundation
  • Oogschaduw
  • Oogpotlood
  • Lipgloss
  • Lipstick
  • Lipliner
  • Mascara
  • Wenbrauwpotlood/poeder
  • Wenkbrauwgel
  • Concealer
  • Poeder
  • Bronzer
  • Blush
  • Highlighter

0 stemmers

Een vakantie aan de cote d’azur of aan de amalfikust?

• Cote d’azur
  • Amalfikust

0 stemmers

Citaat

Ik heb laatst een app gedownload waarin je bijhoudt hoeveel je moet drinken, en nu moet ik echt elk uur plassen. Dat gaat echt niet als ik straks weer moet werken.

2 likes

Ik kreeg vroeger veel barbies maar speelde er vaak alleen kappertje mee. Ik vond dan ergens in een laadje oude make-up van mijn moeder en een nagelschaartje en hupsakee een barbie was weer een hanenkam rijker. :joy:

4 likes

Omg ik kon het nooit aan als men het haar van barbies ging verknippen oid :joy:. Ik speelde altijd ‘modeshow’ met mijn barbies en ging dan van iedere barbie het haar vlechten etc.

9 likes
  • Ik draag liever jarretels dan dat ik last heb van tarrels
  • Ik heb liever last van tarrels dan dat ik jarretels draag.

0 stemmers

Cote d’azur of Italiaanse meren?

• Cote d’azur
  • Italiaanse meren

0 stemmers

Hoeveel dagen per week draag jij make-up?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

0 stemmers

Ik denk dat je mij echt een verschrikkelijk kind zou hebben gevonden m.b.t. het spelen met barbies. Wel maakte ik soms ook nog kleding voor ze maar eigenlijk altijd hetzelfde. Ik knipte uit oude stof een soort vierkant met aan de bovenkant twee lange slierten en dan kregen ze een winkkelrok of top. Hartstikke hip natuurlijk. :joy:

4 likes

Oh nee denk niet dat wij vroeger barbie vriendinnen zouden zijn :joy: hahaha

1 like

Wat heb jij aan barbies/poppen overgehouden?

• Een liefde voor (het knippen van) haar
  • Een liefde voor (het maken van) kleding
  • Een laag zelfbeeld (of iig vroeger)
  • Een liefde voor (barbie)poppen
  • Een kritische blik m.b.t. vrouwen versus mannen
  • Anders

• Niks helemaal niks

0 stemmers

• mama willen worden/zijn

0 stemmers

Denk jij dat ze met het maken van barbies die een bepaald beroep uitoefenen ervoor kunnen zorgen dat kinderen later eerder voor een bepaald beroep zouden gaan dat nu nog vaker wordt geassocieerd met mannen etc?

• Ja
  • Nee
  • Heel soms

0 stemmers

Elke dag, maar dat geldt wel alleen voor de wenkbrauwmake-up. Zonder voel ik me ‘niet mezelf’.

Ja ik jou met het datetopic! En verder sommige met het zwanger/baby/moeder topics. Oja en @anon42392789 met het Je moet kiezen topic.

1 like

@TanteBetje met The Ordinary topic en @Soy.peor jou associeer ik met het hele WJEKW topic haha, geen idee waarom want er posten zoveel mensen daar. @Lentex en @Runnerlongs met het psychiatrisch praattopic omdat ze daar altijd goed advies geven en een heeeeeeele hoop mensen met het date topic maar ik durf niet te taggen want ben bang dat ik mensen vergeet

9 likes

@Eyimfihlo sowieso met al het nieuwe eten :blush:

11 likes

Haha ETEN :see_no_evil::heart_eyes:

8 likes

Hm ik besteed vooral veel aandacht aan m’n lippen omdat ik een bril draag en dus niet het idee heb dat het heel veel uit maakt wat ik precies op m’n ogen draag haha

Help a girl out, ik logeer tijdelijk bij mn moeder en die wil ab-so-luut geen knoflook eten als ze de volgende dag moet werken. Want ze is bang dat ze collega’s tot last is.

Ze werkt ook nog eens met een mondkapje op.

Eet jij knoflook als je volgende dag werkt?

• Ja, dan eet ik (soms) knoflook
  • Nee, vind ik niet netjes
  • Ik eet sowieso geen knoflook

0 stemmers

Ik eet denk ik vaker wel knoflook dan niet in een week, maar ja dus

12 likes