Stel je persoonlijke vraag #18

Sugababes man heb die albums grijs gedraaid!! Een hele goeie 2e na de spice girls. En 5ive ook wel echt heeeerlijk :heart_eyes:

1 like

Ik luister nog steeds regelmatig naar de meeste van deze boybands

2 likes

Heel m’n agenda zat vol met hem, net als m’n slaapkamer en de achtergrond van m’n laptop/mobiel.

Zou hem nog steeds wel boven m’n bed willen hangen :innocent::joy:

2 likes

Volgens mij zit er wettelijk niet echt een termijn aan vast. Het is natuurlijk wel zo dat je een veel betere kans maakt bij de rechter als je het gelijk aangeeft dan wanneer je een week of maand wacht en dan zegt “goh, dit was niet de bedoeling.”

1 like

Ik ga meteen mijn Westlife playlist weer afstoffen :smiling_face_with_three_hearts:.

2 likes

Ik gebruik m’n epilator voor alles; benen, oksels, bikinilijn. Deed de eerste twee keer ff pijn maar nu voel ik er niks meer van :ok_hand:t3:

1 like

Ik heb die nooit afgestoft hoor

4 likes

Op zich is het ook prima, maar de mediamarkt heeft meteen iedereen gebeld met sorry, foutje en met iedereen tot een oplossing kunnen komen en hij zegt gewoon nee. Dat vind ik echt kinderachtig. Niet moreel onethisch, nee gewoon kinderachtig.

2 likes

Ik zou ook met alle plezier mn huis behangen met frank :heart_eyes::heart_eyes: ik moet ergens nog een foto hebben van een oud prikbord dat op mn slaapkamer hing barstensvol met frank, maar kan m zo snel niet vinden.

afbeelding

Ik stel me nu ook even dat baby lachje van m voor :scream:

2 likes

Ja, ik snap dat je met zo’n fout niet automatisch recht hebt op die spullen voor die lage prijs, maar er komt ook een punt dat het (ondanks de fout van het bedrijf) gewoon jouw bezit is toch?
Maar daar is dus geen echte vaste grens voor.

En @LaPetiteRobeNoire er is wel een wettelijke verjaringstermijn volgens mij… Ik dacht uit mijn hoofd 3 jaar, maar not sure!

@LaPetiteRobeNoire de verjaringstermijn bij consumentenkoop is inderdaad 2 jaar, daarna mag de verkoper geen betaling meer eisen (als er tussendoor geen pogingen tot inning zijn gedaan zoals bijvoorbeeld herinneringen) maar ik weet niet of dat ook bij dit soort gevallen zo is eigenlijk.

Edit: ik bedoel dus dat ik niet weet of de verjaringstermijn voor het nietig verklaren ook 2 jaar is, lijkt mij niet maar ik weet het niet zeker haha

Ja OMG, dat is niet te doen. Benen kan ik wel hebben maar ik gebruik dat ding nooit meer maar wie zijn oksels epileert met zo’n epilady. Dan moet je wel een hele hoge pijngrens hebben.

1 like

Ik vind dat dus totaaaaaal geen pijn doen??? Bij benen ga ik echt KAPOT, maar oksels voel ik amper. Zowel met epileren als met harsen, snap zelf ook niet hoe dat kan haha.

Solid Harmonie!

En ik vind alleen mn benen te doen met het epileerapparaat. Ik word al misselijk als ik denk aan oksels epileren met dat ding

3 likes

Behoort tokio hotel ook tot de boybands? :rofl:

7 likes

Jaaa die miste ik ook in het rijtje!

Men2B en Raffish ook nog haha wat een tijden zeg

17 likes

Nav een discussie met een leerling vandaag:

Welke kleur zou jij één dag het beste kunnen eten? En dan echt het product, niet de verpakking (yoghurt = wit, ondanks een groen pak waar het toevallig in kan zitten)

• Rood
  • Groen
  • Blauw
  • Geel
  • Oranje
  • Paars
  • Bruin
  • Zwart
  • Roze
  • Wit
  • Anders(?)

0 stemmers

Ik heb gestemd op bruin:

Iets van brood / havermout sochtends, of droog of met chocolade hagel haha.

Dan met lunch misschien bruine rijst met teryaki saus, waarom niet

Savonds pasta met (vega) gehakt

En zelfs chocola na afloop :sunglasses:

6 likes